- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 липня 2016 р.
за № 998/29128
Про деякі питання зберігання книг державної реєстрації актів цивільного стану
Відповідно до пункту 10
Положення про Міністерство юстиції України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, та з метою належної реалізації прав та інтересів громадян України у зв'язку із соціально-політичною ситуацією, що склалась у Донецькій та Луганській областях,
НАКАЗУЮ:
3. Департаменту приватного права подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Севостьянову Н.І.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
19.07.2016 № 1963/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 липня 2016 р.
за № 998/29128
ЗМІНИ
до Порядку, умов і строків зберігання книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану та їх передачі до державних архівів
1. У розділі ІІ:
абзац перший пункту 1 викласти у такій редакції:
"1. Книги державної реєстрації актів цивільного стану та метричні книги зберігаються у районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних відділах державної реєстрації актів цивільного стану головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі (далі - відділ державної реєстрації актів цивільного стану головного територіального управління юстиції), а також у відділах державної реєстрації актів цивільного стану управлінь державної реєстрації головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі (далі - відділ державної реєстрації актів цивільного стану управління державної реєстрації головного територіального управління юстиції) протягом 75 років з часу складання актових записів цивільного стану, метричних записів, включених до цих книг.";
у пункті 5:
в абзаці першому слова "у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві" замінити словами "у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у місті Києві";
в абзаці другому слова "у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області" замінити словами "у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області".
2. У розділі ІІІ:
в абзаці другому пункту 12 слова "Дата справи (тому, частини)" замінити словами "Крайні дати документів справи (тому, частини)";
в абзаці першому пункту 13 слова "відповідного управління юстиції" замінити словами "Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі (далі - головне територіальне управління юстиції)".
3. У розділі ІV:
в абзаці першому пункту 2 слова "Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі (далі - головне територіальне управління юстиції)" замінити словами "головного територіального управління юстиції";
пункт 8 викласти у такій редакції:
"8. Справи, знайдені під час розшуку, уміщуються у відведені для них в архівосховищі місця. Справи, причини відсутності яких підтверджені документально, виключаються з описів справ та книг обліку надходжень і вибуття, книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг.
Документами, що підтверджують відсутність справ, можуть бути: акт приймання-передавання справ (документів) (додаток 9), акт про невиправні пошкодження справ (документів) (додаток 10).
у пункті 12 слова "підпункту 4.5.4 пункту 4.5 глави 4 Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, затверджених наказом Державного комітету архівів України від 16 березня 2001 року № 16, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 08 травня 2001 року за № 407/5598 (із змінами) (далі - Правила роботи архівних підрозділів)" замінити словами "пункту 9 глави 2 розділу V та пункту 19 глави 8 розділу VIII
Правил".
4. В абзаці другому пункту 2 розділу V слова "пункту 7.3 глави 7 Правил роботи архівних підрозділів" замінити словами "глави 6 розділу ХІ
Правил ".
5. У розділі VІ:
в абзаці четвертому пункту 3 слова "пункту 8.5 глави 8 Правил роботи архівних підрозділів (зі змінами)" замінити словами "глави 5 розділу VІІІ
Правил ";
в абзаці третьому пункту 5 слова "пункту 8.4 глави 8 Правил роботи архівних підрозділів" замінити словами "глави 4 розділу VІІІ
Правил ";
у пункті 6 слова "пунктом 8.6 глави 8 Правил роботи архівних підрозділів" замінити словами "главою 6 розділу VІІІ
Правил ".
6. У тексті слова "відділ державної реєстрації актів цивільного стану територіального управління юстиції" у всіх відмінках і числах замінити словами "відділ державної реєстрації актів цивільного стану головного територіального управління юстиції" у відповідних відмінках і числах; слова "відділ державної реєстрації актів цивільного стану головного територіального управління юстиції" у всіх відмінках і числах замінити словами "відділ державної реєстрації актів цивільного стану управління державної реєстрації головного територіального управління юстиції" у відповідних відмінках і числах.
................Перейти до повного тексту