- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 червня 2013 р.
за № 929/23461
Про затвердження Порядку погодження кандидатур претендентів на посади керівників юридичних служб у Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Адміністрації Державної служби
спеціального зв'язку та захисту інформації
№ 109 від 03.03.2015 )
1. Затвердити Порядок погодження кандидатур претендентів на посади керівників юридичних служб у Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, що додається.
2. Юридичному управлінню Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Голова Служби |
Г.А. Резніков |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації
Державної служби
спеціального зв’язку
та захисту інформації України
23.05.2013 № 283
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 червня 2013 р.
за № 929/23461
ПОРЯДОК
погодження кандидатур претендентів на посади керівників юридичних служб у Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України
( У тексті Порядку слова "Юридичне управління" в усіх відмінках замінено словами "юридична служба" у відповідних відмінках згідно з Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації
№ 109 від 03.03.2015 )
1. Цей Порядок застосовується під час розгляду питань щодо призначення на посади керівників юридичних служб територіальних органів Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (далі - Держспецзв’язку), Головного управління урядового фельд’єгерського зв’язку Держспецзв’язку, підрозділів урядового фельд’єгерського зв’язку, територіальних підрозділів, закладів, установ і організацій Держспецзв’язку, підприємств, установ, організацій, що входять до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку (далі - підрозділ Держспецзв’язку), а також юрисконсультів відповідної категорії, які в підрозділах Держспецзв’язку виконують функції юридичної служби.
( Пункт 1 в редакції Наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації
№ 109 від 03.03.2015 )
2. Для погодження кандидатури претендента на посаду керівника юридичної служби керівник підрозділу Держспецзв’язку вносить подання до юридичної служби Адміністрації Держспецзв’язку.
3. У поданні в довільній формі зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, дата народження претендента, громадянство, займана ним посада, посада, на яку претендент рекомендується, стаж роботи за фахом, рівень фахової та професійної підготовки, спроможність забезпечити виконання функцій на дорученій ділянці роботи, відомості про перебування в кадровому резерві, проходження стажування чи іншої процедури, визначеної для прийняття на посаду.
До подання додаються біографічна довідка, копії трудової книжки, документів про вищу освіту, підвищення кваліфікації, проходження перепідготовки, письмова згода претендента щодо обробки персональних даних, засвідчені кадровою службою підрозділу Держспецзв’язку, що вносить подання.
За бажанням претендента до подання додаються інші документи, які можуть бути враховані при прийнятті рішення щодо погодження (документи, що підтверджують вчене звання, нагородження тощо).
4. Юридична служба Адміністрації Держспецзв’язку попередньо розглядає документи, що надійшли на погодження, і за потреби не пізніше ніж на третій робочий день з моменту їх отримання запрошує претендента на співбесіду.
................Перейти до повного тексту