1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.07.2010 N 916
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 серпня 2010 р.
за N 622/17917
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 477 від 18.03.2016 )
Про затвердження Типового положення про комітет з конкурсних торгів
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1112 від 16.09.2014 )
Відповідно до пункту 19 частини першої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типове положення про комітет з конкурсних торгів, що додається.
2. Замовникам (генеральним замовникам) при затвердженні положень про комітети з конкурсних торгів використовувати Типове положення про комітет з конкурсних торгів, затверджене цим наказом, а затверджені положення про комітети з конкурсних торгів привести у відповідність з Типовим положенням про комітет з конкурсних торгів.
3. Департаменту державних закупівель та державного замовлення Міністерства економіки України подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства економіки України від 20.05.2009 N 470 "Про затвердження Типового положення про тендерний комітет", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.08.2009 за N 740/16756.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економіки України Сухомлина О.А.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Голови Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
В.П.Цушко



С.Третьяков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
26.07.2010 N 916
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 серпня 2010 р.
за N 622/17917
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про комітет з конкурсних торгів
I. Загальні положення
1. Комітет з конкурсних торгів (далі - комітет) - службові (посадові) та інші особи замовника (генерального замовника) (далі - замовник), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон).
2. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
3. Комітет у своїй діяльності керується положенням про комітет з конкурсних торгів, Законом та іншими нормативно-правовими актами.
II. Порядок створення та організація діяльності комітету
1. Склад комітету та положення про нього затверджуються рішенням замовника (генерального замовника). До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.
Зміни до складу членів комітету затверджуються рішенням замовника.
( Пункт 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1112 від 16.09.2014 )
2. До складу комітету входить не менше п'яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу комітету з конкурсних торгів повинні входити всі службові (посадові) особи замовника.
( Абзац перший пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1112 від 16.09.2014 )
Членство в комітеті не має створювати протиріччя між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність та неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.
Голова комітету організовує роботу комітету і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
4. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.
У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов'язки голови комітету на період своєї відсутності).
За рішенням комітету можуть залучатись службові (посадові) та інші особи структурних підрозділів замовника для надання консультацій з технічних питань, що зазначені в документації конкурсних торгів.
5. Формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до членів комітету не пізніше ніж за два дні до засідання.
6. На засіданнях комітету підлягають розгляду такі питання:
планування здійснення процедур закупівель;
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
вибір процедури закупівлі;
інші питання відповідно до Закону.
7. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
8. Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету.
У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
III. Головні функції комітету
Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів);
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
здійснення вибору процедури закупівлі;
проведення процедури закупівель та попередньої кваліфікації учасників;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивного та чесного вибору переможця;
надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі, щодо змісту документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) у разі отримання від останніх відповідних запитів;
організація приймання, зберігання, розкриття пропозиції конкурсних торгів (цінових та кваліфікаційних пропозицій), забезпечує вибір найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у документації з конкурсних торгів (кваліфікаційній документації);

................
Перейти до повного тексту