- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
Гр. Калениченку П.А.
м. Київ, 03150
Про розгляд звернення
На виконання доручень Адміністрації Президента України від 05.03.2004 N 22/028919-26 та N 22/028920-26 Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув звернення громадянина Калениченка П.А. від 23.02.2004 і повідомляє наступне.
Відповідно до статті 6 Закону України від 03.07.96
N 270/96-ВР "Про рекламу" (у редакції Закону України від 03.02.2004
N 1407-IV "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо охорони інтелектуальної власності") застосування мови у рекламі здійснюється відповідно до чинного законодавства України про мови.
Зазначимо, що нормативно-правовим актом, який на сьогоднішній день регулює відносини щодо застосування та розвитку мови в України, є Закон України від 28.10.89
N 8312-XI "Про мови в Українській РСР" (із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 28.02.95
N 75/95-ВР та від 06.03.2003
N 594-IV) .
У статті 35 Закону
"Про мови в Українській РСР" визначено, що тексти офіційних оголошень, повідомлень, плакатів, афіш, реклами і т.ін. виконуються українською мовою. Поряд з текстом, викладеним українською мовою, може бути вміщено його переклад іншою мовою.
Отже, на думку Держпідприємництва України, Закон України від 03.07.96
N 270/96-ВР "Про рекламу" не порушує норми
Конституції України в частині отримання споживачами необхідної, повної та достовірної інформації про рекламовані товари (роботи, послуги) та їх виробника.
Перший заступник Голови | Г.М.Білоус |
Перейти до повного тексту