- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Р І Ш Е Н Н Я
Про відмову в погодженні проекту регуляторного акта
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у відповідності до Закону України
"Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" розглянув проект наказу Головного контрольно-ревізійного управління України "Про внесення змін до наказу ГоловКРУ від 26.06.2007 N 136" /далі - проект наказу/, який надісланий на погодження разом з доданими до нього документами листом ГоловКРУ від 27.05.2010 N 31-14/337.
Так, стаття
5 Закону вимагає при здійсненні державної регуляторної політики недопущення прийняття регуляторних актів, які є непослідовними або не узгоджуються чи дублюють діючі регуляторні акти, а також викладення положень регуляторного акта у спосіб, який є доступним та однозначним для розуміння особами, які повинні впроваджувати або виконувати вимоги цього регуляторного акта.
Беручи до уваги вищенаведене, Держкомпідприємництво вважає за доцільне висловити наступні зауваження та пропозиції по суті запропонованого для погодження проекту наказу.
Так, проектом Змін до Порядку проведення перевірок державних закупівель органами державної контрольно-ревізійної служби /далі - проект Змін/ пропонується з пункту другого наказу ГоловКРУ від 26 червня 2007 р.
N 136 "Про затвердження Порядку проведення перевірок державних закупівель органами державної контрольно-ревізійної служби", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 липня 2007 за N 808/14075 /далі - Наказ N 136/, виключити абзац другий такого змісту:
Одночасно, проектом Змін пропонується доповнити пункт третій Наказу
N 136 абзацом такого змісту:
"об'єкт контролю - підконтрольна установа у значенні, визначеному статті
2 Закону України
"Про державну контрольно-ревізійну службу України", інші суб'єкти господарювання, щодо яких органи ДКРС мають повноваження для проведення перевірок державних закупівель відповідно до законодавства про закупівлі".
Держкомпідприємництво вважає за необхідне зазначити, що відповідно до статті
2 Закону України
"Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" /далі - Закон N 2939/ головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.
Державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування.
Перевірка державних закупівель полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання підконтрольними установами законодавства про державні закупівлі та проводиться органами державної контрольно-ревізійної служби на всіх стадіях державних закупівель.
Отже, Наказом
N 136 встановлений порядок проведення перевірок державних закупівель органами ДКРС, а Законом
N 2939 передбачено, що перевірка державних закупівель здійснюється у підконтрольних установах. Тобто, на підставі Наказу
N 136 здійснюються перевірки саме підконтрольних установ.
................Перейти до повного тексту