- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 липня 2007 р.
за N 808/14075
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства фінансів
N 1036 від 06.12.2013 )
Про затвердження Порядку проведення перевірок державних закупівель органами державної контрольно-ревізійної служби
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного
контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
( Преамбула в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного
управління
N 288 від 03.08.2010 )
1. Затвердити Порядок проведення перевірок державних закупівель органами державної контрольно-ревізійної служби, що додається.
2. Управлінню контролю у сфері органів влади і оборони (Гуцалюк Л.П.) спільно з Юридичним відділом (Яремчук Т.М.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Управлінню справами (Гашков В.М.) після державної реєстрації довести цей наказ до відома керівників структурних підрозділів ГоловКРУ України, контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
4. Начальникам контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі довести цей наказ до відома працівників регіональних контрольно-ревізійних управлінь та забезпечити його неухильне виконання.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова ПОГОДЖЕНО: В.о. Голови Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва Заступник Міністра фінансів України | П.П.Андрєєв К.Ващенко А.І.Мярковський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ГоловКРУ
26.06.2007 N 136
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 липня 2007 р.
за N 808/14075
ПОРЯДОК
проведення перевірок державних закупівель органами державної контрольно-ревізійної служби
1. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення органами державної контрольно-ревізійної служби перевірки державних закупівель.
2. Терміни "орган державної контрольно-ревізійної служби (далі - орган ДКРС)", "зустрічна звірка" у цьому Порядку вживаються у значеннях, визначених Порядком проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006
N 550.
( Абзац другий пункту 2 глави 1 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
3. У цьому Порядку інші терміни вживаються в такому значенні:
акт перевірки - документ, який складається особою (особами), що проводила перевірку державних закупівель, фіксує факт її проведення та результати. Заперечення, зауваження до акта перевірки (за їх наявності) та висновки на них є його невід'ємною частиною;
акт перевірки з окремих питань - документ, який складається особою (особами), що проводить перевірку державних закупівель, фіксує окремі результати її проведення на будь-якій стадії державних закупівель до закінчення всієї процедури закупівлі;
виїзна перевірка державних закупівель - перевірка державних закупівель на об'єкті контролю, яка проводиться за його місцезнаходженням чи за місцем розташування об'єкта його права власності;
документи об'єкта контролю - будь-які документи (оригінали або належним чином завірені копії), що стосуються процедури державної закупівлі на всіх її стадіях;
звернення - заява або скарга суб'єкта права звернення, що надійшли до органів ДКРС щодо факту порушення законодавства про закупівлі, наслідком якого стало порушення його законних прав та інтересів;
( Абзац шостий пункту 3 глави 1 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
керівник органу ДКРС - Голова ГоловКРУ, його заступники, начальники контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, їх заступники, керівники контрольно-ревізійних підрозділів (відділів, груп) у районах, містах і районах у містах;
невиїзна перевірка державних закупівель - перевірка державних закупівель, що здійснюється шляхом запиту та отримання від об'єкта контролю необхідних документів, їх розгляду й аналізу;
планова перевірка державних закупівель - виїзна чи невиїзна перевірка державних закупівель, яка передбачена в плані контрольно-ревізійної роботи органу ДКРС;
позапланова перевірка державних закупівель - виїзна чи невиїзна перевірка державних закупівель, яка не передбачена в плані контрольно-ревізійної роботи органу ДКРС і проводиться за наявності підстав, передбачених цим Порядком;
стадія державної закупівлі - будь-який момент державної закупівлі протягом всього періоду її тривалості, починаючи з планування та оприлюднення інформації про державну закупівлю і до повного виконання зобов'язань за договором, укладеним за її результатами;
( Пункт 3 глави 1 доповнено абзацом одинадцятим згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
суб'єкт права звернення - фізична чи юридична особа (резидент або нерезидент), що документально підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та подає або подала пропозицію конкурсних торгів, інші фізичні або юридичні особи, які мали правові відносини з об'єктом контролю щодо державних закупівель у частині цих взаємовідносин.
( Абзац дванадцятий пункту 3 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
2. Порядок призначення та проведення перевірок державних закупівель
1. Перевірка державних закупівель може здійснюватися у плановому та позаплановому порядку.
2. У плановому порядку перевірка державних закупівель проводиться органами ДКРС з урахуванням вимог цього Порядку, на підставі Плану контрольно-ревізійної роботи, складання та затвердження якого здійснюється відповідно до вимог Порядку планування контрольно-ревізійної роботи органами державної контрольно-ревізійної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2001
N 955.
Підготовка до виїзної перевірки здійснюється відповідно до вимог пункту 7 Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006
N 550.
( Пункт 2 глави 2 доповнено абзацом згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
3. Проведення позапланових перевірок державних закупівель здійснюється за рішенням керівника відповідного органу ДКРС за наявності однієї з таких підстав:
доручення або рішення Кабінету Міністрів України, доручення Прем'єр-міністра України, звернення народного депутата України щодо проведення перевірки, що не можуть бути виконані в плановому порядку;
у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, наданих у зверненні, якщо об'єкт контролю не надав пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий запит органу ДКРС протягом трьох робочих днів від дня отримання запиту;
( Абзац третій пункту 3 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
звернення об'єкта контролю або органу його управління, яке взяте органом ДКРС до виконання;
скарги на дії або бездіяльність посадових осіб органів ДКРС під час проведення службових розслідувань відносно цих осіб.
4. Для здійснення контролю за державними закупівлями органи ДКРС на підставах, визначених нормативно-правовими актами, можуть: робити запити об'єктам контролю, брати участь у засіданнях комітету з конкурсних торгів на всіх стадіях державних закупівель під час здійснення контрольних заходів, бути присутніми як залучені спеціалісти відповідно до частини четвертої абзацу двадцять п'ятого статті вісімнадцятої Закону України
"Про здійснення державних закупівель" під час розгляду скарг органом, уповноваженим на це законом, та проводити перевірки державних закупівель з питань, що розглядаються під час оскарження, отримувати документи та відповідну інформацію до початку та в процесі перевірки державних закупівель, у тому числі отримувати від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, Національного банку України та його установ, банків, фінансових установ інформацію, що стосується діяльності та фінансового стану об'єкта контролю.
( Пункт 4 глави 2 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
5. У встановлені законодавством строки керівник органу ДКРС за результатами розгляду звернення суб'єкта права звернення, об'єкта контролю або його керівного органу приймає одне з таких рішень, про що повідомляє автора звернення:
( Абзац перший пункту 5 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
призначає перевірку державних закупівель щодо порушеного у зверненні питання (у тому числі порушені у зверненні питання можуть перевірятися під час проведення у плановому та позаплановому порядку інших контрольних заходів, що належать до компетенції органів ДКРС);
пересилає його за належністю відповідному органу;
відмовляє у розгляді звернення в передбачених законом випадках;
розглядає звернення по суті без призначення перевірки державних закупівель.
6. У зверненні мають бути зазначені повне найменування юридичної особи чи прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, факт порушення законодавства, за можливості підтверджений документально. Звернення повинно бути підписане учасником із зазначенням дати, зворотної адреси та номера телефону. Орган ДКРС для прийняття рішення про проведення перевірки державних закупівель має право запросити в суб'єкта права звернення необхідні додаткові документи.
( Абзац перший пункту 6 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
Звернення, у якому не зазначена адреса та/або не підписане учасником, а також з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
( Абзац другий пункту 6 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
7. Невиїзна перевірка державних закупівель призначається у разі, коли необхідний документальний аналіз питань, що перевіряються. Невиїзна перевірка державних закупівель за рішенням керівника органу ДКРС у передбачених цим Порядком випадках може продовжитися виїзною перевіркою державних закупівель з виходом на об'єкт контролю.
Невиїзна перевірка державних закупівель розпочинається шляхом направлення до об'єкта контролю запиту на отримання документів або надання відповідної інформації.
( Пункт 7 глави 2 доповнено абзацом згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
8. Виїзна перевірка державних закупівель призначається у випадку, коли виникає потреба у фактичному та документальному аналізі питань, що перевіряються, а також якщо об'єкт контролю не надав достатніх пояснень та документальних підтверджень на письмовий запит органу ДКРС протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту. Для проведення виїзної перевірки державних закупівель посадовим особам органу ДКРС та залученим спеціалістам видається направлення встановленого ГоловКРУ зразка із зазначенням строку перебування на об'єкті контролю.
( Пункт 8 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 288 від 03.08.2010 )
9. Планова виїзна перевірка державних закупівель розпочинається не раніше ніж через 10 календарних днів після надсилання повідомлення об'єкту контролю.
10. Про проведення позапланової виїзної перевірки державних закупівель, невиїзної перевірки державних закупівель та зустрічної звірки повідомлення не направляється.
11. Орган ДКРС повідомляє об'єкт контролю про дату початку планової виїзної перевірки державних закупівель одним із таких способів:
особисто під розписку керівнику або головному бухгалтеру об'єкта контролю;
через канцелярію (діловодну службу) з позначенням на копії повідомлення дати прийняття та підписом працівника канцелярії (загального відділу), який прийняв повідомлення;
рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням. При цьому на копії повідомлення, що залишається в органі ДКРС, зазначаються реквізити поштового повідомлення, яке долучається до матеріалів перевірки державних закупівель.
12. Склад, кількість та строк перебування на об'єкті контролю посадових осіб органів ДКРС, які направляються на виїзну перевірку державних закупівель, визначаються органом ДКРС з урахуванням обсягу питань, що перевіряються. Строк перебування на об'єкті контролю під час такої перевірки продовжується за рішенням керівника органу ДКРС у межах, установлених цим Порядком.
Загальний строк перебування на об'єкті контролю посадових осіб органу ДКРС та залучених спеціалістів при здійсненні ними виїзної перевірки державних закупівель не може перевищувати 45 робочих днів.
................Перейти до повного тексту