Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув ваш лист від 29.10.2002 N 0115/20 та повідомляє.
Відповідно до підпункту 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України від 21.12.2000
N 2181-III "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (далі - Закон), а також підпункту 4.2 пункту 4 Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 11.12.96
N 29, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.12.96 N 723/1748 (далі - Положення), скарга повинна бути подана до органу державної податкової служби протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення органу державної податкової служби. Дане Положення встановлює загальне правило для подачі скарг на рішення податкових органів на всіх стадіях апеляційного узгодження. Підпункт 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону додатково встановлює, що у разі коли контролюючий орган надсилає платнику податків рішення про повне або часткове незадоволення його скарги такий платник податків має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання відповіді, з повторною скаргою до контролюючого органу вищого рівня, а при повторному повному або частковому незадоволенні скарги - до контролюючого органу вищого рівня із дотриманням зазначеного десятиденного строку для кожного випадку оскарження та зазначеного двадцятиденного строку для відповіді на нього.