1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Л И С Т
04.12.2003 N 7053
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист від 17.11.2003 р. N 23/11 і повідомляє таке.
1. Згідно зі статтею 26 Закону України від 03.07.96 р. N 270/96-ВР "Про рекламу" (далі - Закон), контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень: спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів - щодо захисту прав споживачів; Антимонопольний комітет України - щодо дотримання законодавства про захист економічної конкуренції; Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення - щодо телерадіоорганізацій усіх форм власності.
На думку Держпідприємництва України, наведений вище перелік контролюючих органів, яким надано право здійснювати контроль за дотриманням діючого законодавства України про рекламу суб'єктами господарювання, є вичерпним.
Інші контролюючі органи мають право здійснювати перевірки суб'єктів підприємницької діяльності лише з тих питань, що належать до їх компетенції.
2. Відповідно до частини 7 статті 8 Закону, розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, не вважається рекламою.
Згідно з пунктом 2 Листа Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації від 01.10.2003 р. "Про застосування окремих положень Закону України "Про рекламу" в редакції від 11 липня 2003 року", у цьому разі йдеться про інформацію про товар та/або його виробника, яка об'єктивно необхідна споживачу для здійснення свідомого вибору товару, його належного використання, захисту своїх споживчих прав тощо (інформація про дійсні споживчі якості товару, про порядок його використання, утилізації, про належні дії споживача у тих чи інших випадках у зв'язку з придбанням та використанням товару, контактна інформація про виробника тощо). Така інформація не може містити закликів до придбання або не придбання того чи іншого товару, закликів скористатися послугами того чи іншого виробника тощо.

................
Перейти до повного тексту