1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
01.07.2008 N 424
Про затвердження Регламенту Міністерства промислової політики України
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 N 1143 "Про затвердження Типового регламенту центрального органу виконавчої влади" та з метою забезпечення ефективної діяльності Міністерства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент Міністерства промислової політики України (далі - Регламент), що додається.
2. Першому заступнику, заступникам Міністра, керівникам самостійних структурних підрозділів Міністерства забезпечити неухильне дотримання вимог Регламенту працівниками структурних підрозділів.
3. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства промислової політики України від 10.01.2004 N 6 "Про затвердження Регламенту Міністерства промислової політики України".
4. Контроль за виконанням наказу покладаю на заступника Міністра В.Г.Падалка.
Міністр В.С.Новицький
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінпромполітики
01.07.2008 N 424
РЕГЛАМЕНТ
Міністерства промислової політики України
I. Загальні положення
1. Регламент Міністерства промислової політики України (далі - Регламент) встановлює порядок організації діяльності Мінпромполітики, пов'язаної із здійсненням своїх повноважень.
1.2. Мінпромполітики спрямовує свою діяльність на виконання Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
1.3. Мінпромполітики в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі погреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення Мінпромполітики, прийняті в межах його повноважень, є обов'язкові для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.
1.4. Мінпромполітики під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншим її центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим. органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
1.5. Діяльність Мінпромполітики є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Міністерства.
Інформація про діяльність Міністерства надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до Закону України "Про звернення громадян".
II. Організація роботи Мінпромполітики Планування роботи
2.1. Міністерство розробляє та затверджує річний план заходів з виконання покладених на нього завдань (далі - річний план) відповідно до наказу Мінпромполітики від 02.10.2007 N 557 "Про затвердження Порядку формування планів Міністерства промислової політики України та його структурних підрозділів".
2.2. Заходи, передбачені у річному плані, повинні відповідати напрямам робіт, визначених бюджетними програмами, а результативні показники річного плану - результативним показникам відповідних бюджетних програм.
2.3. У річному плані визначаються:
- перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;
- відповідальні за виконання завдань (робіт);
- строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;
- результативні показники виконання плану.
2.4. Річний план розробляється Департаментом фінансово-економічного забезпечення промисловості.
2.5. Для розроблення річного плану може бути утворена за рішенням Міністра робоча група з представників структурних підрозділів, центральних і місцевих органів виконавчої влади, науковців, інших фахівців.
2.6. Після прийняття Закону про Державний бюджет України на відповідний рік розроблений річний план у двотижневий строк коригується і затверджується наказом Міністра та розміщується на веб-сайті Міністерства промислової політики України.
2.7. Структурні підрозділи провадять свою діяльність згідно з квартальним або місячним планами, що розробляються на підставі річного плану та затверджуються Міністром, першим заступником або його заступниками відповідно до розподілу обов'язків.
2.8. Моніторинг виконання річного плану проводиться щокварталу. Відповідальним за здійснення моніторингу є Департамент фінансово-економічного забезпечення промисловості.
2.9. По закінченні строку дії річного плану Департамент фінансово-економічного забезпечення промисловості готує звіт про його виконання, який підлягає опублікуванню та громадському обговоренню.
III. Визначення повноважень керівництва та інших працівників Мінпромполітики
3.1. Повноваження Міністра визначаються Законом України "Про Кабінет Міністрів України".
Міністр здійснює загальне керівництво всіма підрозділами Міністерства промислової політики України, спрямовує діяльність першого заступника та заступників за їх функціонально уповноваженими напрямками діяльності та розподіляє між ними обов'язки. Він несе персональну відповідальність перед Кабінетом Міністрів України за розроблення і реалізацію державної промислової політики і виконання Міністерством своїх завдань і функцій.
3.2. Розподіл обов'язків між першим заступником, заступниками Міністра здійснює Міністр відповідно до законодавства.
3.3. Положення про самостійний структурний підрозділ розробляється керівником відповідного підрозділу, погоджується із першим заступником Міністра або заступниками міністра (відповідно до розподілу обов'язків) і затверджується Міністром.
3.4. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються першим заступником або заступником Міністра (відповідно до розподілу обов'язків).
IV. Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
4.1. Мінпромполітики для забезпечення здійснення своїх повноважень утворює постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи. Рішення про утворення зазначених органів приймає Міністр.
4.2. Для погодженого вирішення проблемних питань, що належать до компетенції Мінпромполітики, та обговорення найважливіших напрямів його діяльності створена колегія як консультативно-дорадчий орган, порядок діяльності якої визначається наказом Міністерства промислової політики України від 30 червня 2006 року N 237 "Про затвердження Положення про колегію Мінпромполітики".
4.3. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Засідання колегії проводяться, як правило, щомісячно третього вівторка, позапланові - в міру потреби. Голова колегії може визначній іншу періодичність проведення засідань колегії.
4.4. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого її плану засідань на рік. На засіданнях колегії розглядаються найбільш важливі планові та позачергові питання, підводяться підсумки роботи галузей промисловості за рік, квартал, місяць.
4.5. Матеріали до засідання колегії (доповідні записки, довідки, аналітичні матеріали, проекти рішень і наказів, список запрошених та виступаючих осіб) готуються в структурних підрозділах міністерства (у разі необхідності - із перевіркою на місцях) і повинні попередньо погоджуватися з Міністром та першим заступником або заступниками міністра, питання яких розглядається.
Перший заступник та заступники Міністра, керівники самостійних структурних підрозділів. несуть персональну відповідальність за своєчасність і якість підготовки матеріалів. За узагальнення наданих матеріалів, організаційне забезпечення, оформлення та стан виконання рішень вищезазначеного консультативно-дорадчого органу Міністерства несе секретар колегії.
4.6 Терміни надання пропозицій щодо порядку денного цього постійного консультативно-дорадчого органу і строки підготовки матеріалів на їх засідання визначаються Положенням про колегію Мінпромполітики.
Додаткові (позачергові) питання включаються до порядку денного за рішенням Міністра або особи, котра проводить засідання. Особи, що беруть участь у роботі засідань, обов'язково реєструються. Хід засідання заноситься до протоколу.
4.7. Під час засідання колегії приносити та використовувати в залі засідання кіно-, відео-, фото- та техніку, а також користуватися під час засідань засобами радіотелефонного зв'язку учасникам засідань, а також запрошеним особам забороняється.
Запрошення преси та надання офіційних матеріалів засобам масової інформації про засідання здійснюється прес-службою Міністерства.
Питання про можливість присутності на засіданнях представників засобів масової інформації вирішується особою, що проводить засідання.
Після розгляду питання і прийняття рішення щодо нього, особи, запрошені на засідання лише з цього питання, у подальшій роботі участі не беруть.
4.8. За підсумками засідань колегії приймаються рішення, в котрих визначаються, що необхідно зробити, хто відповідає за їх виконання та терміни виконання. Пропозиції та зауваження. висловлені учасниками засідання колегії, подаються, як правило, у письмовій формі для врахування при доопрацювання проекту рішення.
4.9. Прийняті рішення на засіданнях колегії проводяться в життя наказами Міністра.
V. Управління персоналом та проходження державної служби
5.1. Організація кадрової роботи у Мінпромполітики здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
5.2. Прийняття на державну службу в Міністерстві здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
Прийняття працівників на роботу до Мінпромполітики на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
5.3. Тривалість робочого часу державних службовців визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державну службу".
5.4. З метою своєчасного та в повному обсязі виконання завдань і доручень керівництва Міністерства встановлюється, в разі потреби, чергування працівників структурних підрозділів (згідно з графіком, затвердженим заступником Міністра).
Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів за межами приміщень Міністерства з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступників керівника, які здійснюють керівництво відповідними підрозділами, або відповідного керівника вищого рівня.
5.5. У Мінпромполітики формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляд) та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб. зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах.
5.6. З метою підвищення ефективності роботи державних службовців та відповідальності за доручену справу проводиться один раз на три роки атестація державних службовців, порядок проведення якої визначається Положенням про проведення атестації державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року N 1922.
У період між атестаціями проводиться щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого Головдержслужбою.
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та кадровою службою Міністерства під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
5.7. Мінпромполітики розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення працівників апарату Міністерства підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
VI. Нормотворча діяльність
6.1. Нормотворча діяльність Мінпромполітики провадиться на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України. прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи Міністерства.
6.2. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 N 950, іншими актами законодавства.
6.3. Розроблення проекту нормативно-правового акта у Мінпромполітики покладається на структурний підрозділ відповідно до його компетенції.
6.4. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може утворюватися за наказом Міністра робоча група.
6.5. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта:
- проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту;
- визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
- перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis communautaire. якщо проект за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються законодавством ЄС;
- встановлюється відповідність нормативно-правового акта чи його проекту вимогам Конвенції про захист прав і основоположних свобод людини 1950 року та протоколів до неї (далі - Конвенція) та практиці Європейського суду з прав людини;
- належність нормативно-правового акта вимогам регуляторної політики;
- забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими органами виконавчої влади та у разі потреби вносяться необхідні поправки;
- вживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема організовується та проводиться за участю заінтересованих органів виконавчої влади, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.
6.6. Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд Міністру обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами, юридичною службою. першим заступником або заступником Міністра (відповідно до розподілу обов'язків).
6.7. Нормативно-правові акти Мінпромполітики, що стосуються прав, свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають в установленому порядку реєстрації в Мін'юсті.
6.8. Супроводження нормативно-правового акта при здійсненні реєстрації його у Міністерстві юстиції України здійснює структурний підрозділ, що є відповідальним за його розроблення.
VII. Організація роботи з документами
7.1. Організація роботи з документами в Міністерстві здійснюється відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 року N 1153, та Інструкції з діловодства в Мінпромполітики України, затвердженої наказом Міністра від 6 березня 2007 року N 91.
7.2. Порядок організації роботи з документами, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави визначено Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року N 1893.
Примірний перелік конфіденційної інформації Мінпромполітики України, затверджений наказом Міністра від 21 серпня 2007 року N 492, встановлює категорії документів, яким присвоюється гриф "Для службового користування" та терміни дії обмеження доступу.
7.3. Відповідальність за організацію ведення діловодства в Міністерстві несе заступник Міністра, в обов'язки якого входить зазначена функція, відповідно до розподілу функціональних обов'язків між керівництвом Міністерства, а в структурних підрозділах - їхні керівники.
Ведення загального діловодства в Міністерстві здійснює Департамент адміністративно-господарського забезпечення. У департаментах, самостійних управліннях і самостійних відділах (далі - самостійні структурні підрозділи) ця робота покладається на посадову особу наказом Міністра за поданням керівника самостійного структурного підрозділу. Функції посадової особи, відповідальної за діловодство, відображаються в посадових інструкціях.
7.4. До основних видів роботи з документами належать:

................
Перейти до повного тексту