1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
19.01.2004 N 22
Про порушення вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель під час проведення торгів із закупівлі гірничо-шахтного обладнання ДП "Орджонікідзевугілля"
На виконання п. 7 рішення колегії Мінпаливенерго України від 21.08.2003 N 6.1 "Про підсумки роботи паливно-енергетичного комплексу України за І півріччя та липень 2003 року", взятого до безумовного виконання відповідно до наказу Мінпаливенерго від 28.08.2003 N 450 "Про результати засідання колегії від 21 - 22 серпня 2003 року", Контрольно-ревізійним департаментом здійснено перевірку матеріалів з проведення в 2003 році ЦП "Орджонікідзевугілля" тендерів із закупівлі гірничо-шахтного обладнання за бюджетні кошти.
Перевіркою встановлено.
19 березня 2003 року шахтою "Єнакієвська" проведено тендер із закупівлі такого обладнання: вугільний комбайн "Темп-1" - 2 од., породонавантажувальна машина МПГ-1 - 1 од., трансформаторна підстанція КТПВ-160/6 - 1 од., кабелеукладник КБК-2 - 1 од., електровоз АМ-8Д - 1 од., вагонетка ВГ-1,6 - 47 од.
У порушення п. 2.13 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки від 26.12.2000 N 280, відсутні протокол засідання тендерного комітету щодо вибору процедури закупівлі та протокол оцінки.
У порушення вимог частини 3 ст. 8 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) оголошення про заплановану закупівлю не було розміщено у відповідних міжнародних виданнях чи міжнародній мережі електронного зв'язку, хоча очікувана вартість предмета закупівлі перевищувала суму, еквівалентну для товарів 200 тисячам євро.
Тендерна документація не відповідає вимогам ст. 21 Закону, а саме: відсутня технічна специфікація обладнання, не вказано джерело фінансування.
У порушення ст. 21 Закону методика оцінки тендерних пропозицій не розкриває механізму об'єктивного вибору найкращої пропозиції: не вказано, за якими критеріями пропозиції присвоюється певна кількість балів.
У порушення частини 1 ст. 10 Закону тендерна документація підготовлена російською мовою.
Тендерна документація затверджена 29.04.2003 після проведення торгів.
У порушення частини 1. ст. 17 Закону відсутня форма N 3 до звіту про результати проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів робіт і послуг за державні кошти, які мають містити перелік відхилених пропозицій та причини відхилення за тендерною пропозицією ЗАТ "ТЕТЗ-ІНВЕСТ".
16 травня 2003 року шахтою "Єнакієвська" проведено тендер із закупівлі такого обладнання: електровоз АМ-8Д - 1 од., вагонетка ВГ-1,6 - 51 од.
У порушення п. 2.13 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки від 26.12.2000 N 280, відсутні протокол засідання тендерного комітету щодо вибору процедури закупівлі та протокол оцінки.

................
Перейти до повного тексту