- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 вересня 2007 р.
за N 1064/14331
Про затвердження Змін до Порядку складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2007 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів
1. Затвердити Зміни до Порядку складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2007 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 04.04.2007
N 81, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.05.2007 за N 488/13755 (додаються).
2. Зміни до Порядку складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2007 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або
місцевих бюджетів, головним розпорядникам бюджетних коштів довести до відома підпорядкованих установ, а органам Державного казначейства України та місцевим фінансовим органам - до установ, що ними обслуговуються.
3. Установити, що центральні органи виконавчої влади, інші головні розпорядники бюджетних коштів, установи та організації, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів, місячну та квартальну фінансову звітність складають відповідно до вимог Порядку складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2007 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або
місцевих бюджетів з урахуванням унесених змін.
4. Департаменту інформаційних технологій забезпечити органи Державного казначейства України програмними засобами для складання та консолідації звітності з урахуванням унесених змін.
5. Департаменту методології з обслуговування бюджетів, бухгалтерського обліку та звітності (Сушко Н.І.) забезпечити подання на державну реєстрацію Змін до Порядку складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2007 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або
місцевих бюджетів, в Міністерстві юстиції України.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
казначейства України
29.08.2007 N 169
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 вересня 2007 р.
за N 1064/14331
ЗМІНИ
до Порядку складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2007 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів ( z0488-07, za488-07 )
1. У тексті
Порядку слова у всіх відмінках "Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" замінити словами "Звіт про надходження та використання коштів загального фонду".
2. У тексті
Порядку слова у всіх відмінках "Звіт про заборгованість бюджетних установ" замінити словами "Звіт про заборгованість за бюджетними коштами".
3. У тексті
Порядку слова у всіх відмінках "Звіт про заборгованість бюджетних установ за окремими програмами" замінити словами "Звіт про заборгованість за окремими програмами".
4. У пункті 1.18 глави 1 слова "бюджетних установ" замінити словами "за бюджетними коштами".
5. Главу 2 доповнити пунктом 2.6 такого змісту:
"2.6. Розпорядники бюджетних коштів операції за бюджетними програмами, призначення за якими встановлюються Законом про Державний бюджет України за загальнодержавними видатками та рішенням відповідної ради про затвердження місцевого бюджету у частині міжбюджетних трансфертів, для відображення у фінансовій звітності складають і подають до органів Державного казначейства України "Звіт про надходження та використання коштів загального фонду" (N 2д, N 2м) та/або "Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду" (N 4-3д, N 4-3м). Головні розпорядники бюджетних коштів у зведені фінансові звіти включають такі звіти у загальновстановленому порядку".
6. У главі 3:
6.1. Абзац п'ятнадцятий у Розділі II. Оборотні активи пункту 3.1 викласти в такій редакції:
"187 "Розрахунки за іншими операціями". Призначений для відображення всієї іншої дебіторської заборгованості, яка не включена до рядків 181-186, і в тому числі за розрахунками на виплату допомоги і компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дебіторської заборгованості ліквідаційної комісії АКБ "України" або інших банків".
6.2. Абзац четвертий пункту 3.2 викласти в такій редакції:
"у графі 5 "Затверджено на відповідний період" проставляється затверджена на звітний період сума планових асигнувань загального фонду бюджету. Із загальної суми планових асигнувань наводяться дані за такими
кодами економічної класифікації видатків: 1110 "Оплата праці працівників бюджетних установ", 1120 "Нарахування на заробітну плату", 1132 "Медикаменти та перев'язувальні матеріали", 1133 "Продукти харчування", 1160 "Оплата комунальних послуг та енергоносіїв", 1171 "Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм", 1172 "Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку", 1340 "Поточні трансферти населенню", 5000 "Інші видатки". Ця графа заповнюється починаючи зі звіту, що складається станом на 01.07.2007 року. Одержувачі бюджетних коштів графу 5 не заповнюють".
6.3. Пункт 3.8 доповнити після абзацу третього новим абзацом такого змісту:
"у графі "Затверджено на відповідний період" проставляється затверджена на звітний період сума помісячного розпису витрат спеціального фонду бюджету. Із загальної суми планових асигнувань наводяться дані за такими
кодами економічної класифікації видатків: 1110 "Оплата праці працівників бюджетних установ", 1120 "Нарахування на заробітну плату", 1132 "Медикаменти та перев'язувальні матеріали", 1133 "Продукти харчування", 1160 "Оплата комунальних послуг та енергоносіїв", 1171 "Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм", 1172 "Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку", 1340 "Поточні трансферти населенню", 5000 "Інші видатки". Одержувачі бюджетних коштів цю графу не заповнюють. Графа "Затверджено на відповідний період" уведена та заповнюється лише у формі N 4-3д, N 4-3м".
У зв'язку з цим, абзаци четвертий - вісімнадцятий уважати відповідно абзацами п'ятим - дев'ятнадцятим.
6.4. У пункті 3.12:
6.4.1. В абзаці одинадцятому слова "Звіт про заборгованість бюджетних установ" вилучити.
6.4.2. В абзаці п'ятнадцятому слова "Звіт про заборгованість бюджетних установ" вилучити.
6.5. Пункт 3.13 викласти в такій редакції:
"3.13. До форми N 7д, N 7м не включається заборгованість за виплатою допомоги і компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, за внутрівідомчими розрахунками з централізованого постачання матеріальних цінностей, розрахунки за депозитними операціями, довгострокові зобов'язання, короткострокові позики, поточна заборгованість за довгостроковими зобов'язаннями, короткострокові векселі видані, заборгованість за недостачами і крадіжками коштів та матеріальних цінностей, розрахунки з депонентами та заборгованість за іншими сумами, що не відносяться до виконання кошторису установи".
7. У главі 4:
7.1. Підпункт 4.2.1 пункту 4.2 викласти в такій редакції:
"4.2.1. Довідка про дебіторську заборгованість (додаток 12). Ця довідка складається установами, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів, за загальним та спеціальним фондами. За наявності дебіторської заборгованості установи на кінець звітного періоду указуються причини проведення попередньої оплати та виникнення дебіторської заборгованості. Дані у рядку "Разом" Довідки повинні відповідати відповідним даним у рядку 020 "Звіту про заборгованість за бюджетними коштами" (N 7д, N 7м)".
7.2. Підпункт 4.2.5 пункту 4.2 викласти в такій редакції:
"4.2.5. Довідка про направлення асигнувань загального фонду установам, підвідомчим іншим головним розпорядникам бюджетних коштів (додаток 16), складається головними розпорядниками бюджетних коштів, які направляли кошти розпорядникам бюджетних коштів, що підпорядковані іншим головним розпорядникам бюджетних коштів".
8. Додатки до Порядку 2, 5, 8, 9, 12, 15, 16, 22 викласти у новій редакції (додаються).
Директор Департаменту методології з обслуговування бюджетів, бухгалтерського обліку та звітності |
Н.І.Сушко |
Додаток 2
до Порядку складання
місячної та квартальної
фінансової звітності
у 2007 році установами
та організаціями,
які отримують кошти
державного або місцевих
бюджетів
ЗВІТ
про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2д, N 2м) станом на 1 _______________ 200___ року
Коди
---------
за ДКУД |-------|
|-------|
Установа ________________________________________________________ за ЄДРПОУ |-------|
Територія _______________________________________________________ за КОАТУУ |-------|
Галузь (вид діяльності) _________________________________________ за ЗКГНГ |-------|
Код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування за СПОДУ ---------
державного бюджету ______________________________________________
Код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
Код та назва відомчої класифікації видатків місцевих бюджетів
__________________________________________________________________
Код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів ________________________________________________
Періодичність: місячна, квартальна.
Одиниця виміру: грн.коп.
Показники |
КЕКВ та/або КККБ |
Код рядка |
Затверд- жено кошторисом на рік |
Затверджено на відпо- відний період |
Залишок на початок року |
Надійшло коштів за звітний період |
Касові видатки |
Фактичні видатки* |
Залишок на кінець звітного періоду |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Видатки - усього |
Х |
010 |
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: Поточні видатки |
1000 |
020 |
|
|
|
|
|
|
|
Видатки на товари і послуги |
1100 |
030 |
|
|
|
|
|
|
|
Оплата праці працівників бюджетних установ |
1110 |
040 |
|
|
|
|
|
|
|
Заробітна плата |
1111 |
050 |
|
|
|
|
|
|
|
Грошове утримання військовослужбовців |
1112 |
060 |
|
|
|
|
|
|
|
Нарахування на заробітну плату |
1120 |
070 |
|
|
|
|
|
|
|
Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки |
1130 |
080 |
|
|
|
|
|
|
|
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
1131 |
090 |
|
|
|
|
|
|
|
Медикаменти та перев'язувальні матеріали |
1132 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
Продукти харчування |
1133 |
110 |
|
|
|
|
|
|
|
М'який інвентар та обмундирування |
1134 |
120 |
|
|
|
|
|
|
|
Оплата транспортних послуг та утримання транспортних засобів |
1135 |
130 |
|
|
|
|
|
|
|
Оренда |
1136 |
140 |
|
|
|
|
|
|
|
Поточний ремонт обладнання, інвентарю та будівель; технічне обслуговування обладнання |
1137 |
150 |
|
|
|
|
|
|
|
Послуги зв'язку |
1138 |
160 |
|
|
|
|
|
|
|
Оплата інших послуг та інші видатки |
1139 |
170 |
|
|
|
|
|
|
|
Видатки на відрядження |
1140 |
180 |
|
|
|
|
|
|
|
Матеріали, інвентар, будівництво, капітальний ремонт та заходи спеціального призначення, що мають загальнодержавне значення |
1150 |
190 |
|
|
|
|
|
|
|
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
1160 |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
Оплата теплопостачання |
1161 |
210 |
|
|
|
|
|
|
|
Оплата водопостачання і водовідведення |
1162 |
220 |
|
|
|
|
|
|
|
Оплата електроенергії |
1163 |
230 |
|
|
|
|
|
|
|
Оплата природного газу |
1164 |
240 |
|
|
|
|
|
|
|
Оплата інших комунальних послуг |
1165 |
250 |
|
|
|
|
|
|
|
Оплата інших енергоносіїв |
1166 |
260 |
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження і розробки, видатки державного (регіонального) значення |
1170 |
270 |
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм |
1171 |
280 |
|
|
|
|
|
|
|
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку |
1172 |
290 |
|
|
|
|
|
|
|
Виплата процентів (доходу) за зобов'язаннями |
1200 |
300 |
|
|
|
|
|
|
|
Субсидії і поточні трансферти |
1300 |
310 |
|
|
|
|
|
|
|
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) |
1310 |
320 |
|
|
|
|
|
|
|
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів |
1320 |
330 |
|
|
|
|
|
|
|
Поточні трансферти населенню |
1340 |
340 |
|
|
|
|
|
|
|
Виплата пенсій і допомоги |
1341 |
350 |
|
|
|
|
|
|
|
Стипендії |
1342 |
360 |
|
|
|
|
|
|
|
Інші поточні трансферти населенню |
1343 |
370 |
|
|
|
|
|
|
|
Поточні трансферти за кордон |
1350 |
380 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні видатки |
2000 |
390 |
|
|
|
|
|
|
|
Придбання основного капіталу |
2100 |
400 |
|
|
|
|
|
|
|
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
2110 |
410 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальне будівництво (придбання) |
2120 |
420 |
|
|
|
|
|
|
|
Будівництво (придбання) житла |
2121 |
430 |
|
|
|
|
|
|
|
Будівництво (придбання) адміністративних об'єктів |
2122 |
440 |
|
|
|
|
|
|
|
Інше будівництво (придбання) |
2123 |
450 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальний ремонт |
2130 |
460 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальний ремонт житлового фонду |
2131 |
470 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальний ремонт адміністративних об'єктів |
2132 |
480 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальний ремонт інших об'єктів |
2133 |
490 |
|
|
|
|
|
|
|
Реконструкція та реставрація |
2140 |
500 |
|
|
|
|
|
|
|
Реконструкція житлового фонду |
2141 |
510 |
|
|
|
|
|
|
|
Реконструкція адміністративних об'єктів |
2142 |
520 |
|
|
|
|
|
|
|
Реконструкція інших об'єктів |
2143 |
530 |
|
|
|
|
|
|
|
Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури |
2144 |
540 |
|
|
|
|
|
|
|
Створення державних запасів і резервів |
2200 |
550 |
|
|
|
|
|
|
|
Придбання землі і нематеріальних активів |
2300 |
560 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти |
2400 |
570 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) |
2410 |
580 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів |
2420 |
590 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти населенню |
2430 |
600 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти за кордон |
2440 |
610 |
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти до бюджету розвитку |
2450 |
620 |
|
|
|
|
|
|
|
Нерозподілені видатки |
3000 |
630 |
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Надання внутрішніх кредитів |
4110 |
640 |
|
|
|
|
|
|
|
Надання кредитів органам державного управління інших рівнів |
4111 |
650 |
|
|
|
|
|
|
|
Надання кредитів підприємствам, установам, організаціям |
4112 |
660 |
|
|
|
|
|
|
|
Надання інших внутрішніх кредитів |
4113 |
670 |
|
|
|
|
|
|
|
Надання зовнішніх кредитів |
4210 |
680 |
|
|
|
|
|
|
|
Інші видатки |
5000 |
690 |
Х |
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
---------------
* У місячних звітах не заповнюється.
Керівник __________________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер __________________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"____" ___________200____р.
Додаток 5
до Порядку складання
місячної та квартальної
фінансової звітності
у 2007 році установами
та організаціями,
які отримують кошти
державного або місцевих
бюджетів
ЗВІТ
про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м) станом на 1_______________ 200___ року
Коди
---------
за ДКУД | |
|-------|
|-------|
Установа ________________________________________________________ за ЄДРПОУ |-------|
Територія _______________________________________________________ за КОАТУУ |-------|
Галузь (вид діяльності) _________________________________________ за ЗКГНГ |-------|
Код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування за СПОДУ ---------
державного бюджету _______________________________________________
Код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
Код та назва відомчої класифікації видатків місцевих бюджетів
__________________________________________________________________
Код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів ________________________________________________
Періодичність: місячна, квартальна.
Одиниця виміру: грн.коп.
Показники |
КЕКВ та/або КККБ |
Код рядка |
Затверджено кошторисом на рік |
Затверджено на відповідний період |
Залишок на початок року |
Перера- ховано залишок |
Надійшло коштів |
Касові видат- ки - усього |
Фактичні видат- ки - усього* |
Залишок на кінець звітного періоду |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Видатки - усього |
Х |
010 |
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточні видатки |
1000 |
020 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Видатки на товари і послуги |
1100 |
030 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оплата праці працівників бюджетних установ |
1110 |
040 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Заробітна плата |
1111 |
050 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Грошове утримання військовослужбовців |
1112 |
060 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Нарахування на заробітну плату |
1120 |
070 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки |
1130 |
080 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
1131 |
090 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Медикаменти та перев'язувальні матеріали |
1132 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Продукти харчування |
1133 |
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
М'який інвентар та обмундирування |
1134 |
120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оплата транспортних послуг та утримання транспортних засобів |
1135 |
130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оренда |
1136 |
140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний ремонт обладнання, інвентарю та будівель; технічне обслуговування обладнання |
1137 |
150 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Послуги зв'язку |
1138 |
160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оплата інших послуг та інші видатки |
1139 |
170 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Видатки на відрядження |
1140 |
180 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Матеріали, інвентар, будів- ництво, капітальний ремонт та заходи спеціального призначення, що мають загально- державне значення |
1150 |
190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
1160 |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оплата теплопостачання |
1161 |
210 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оплата водопостачання і водовідведення |
1162 |
220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оплата електроенергії |
1163 |
230 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оплата природного газу |
1164 |
240 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оплата інших комунальних послуг |
1165 |
250 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оплата інших енергоносіїв |
1166 |
260 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження і розробки, видатки державного (регіонального) значення |
1170 |
270 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм |
1171 |
280 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку |
1172 |
290 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Виплата процентів (доходу) за зобов'язаннями |
1200 |
300 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Субсидії і поточні трансферти |
1300 |
310 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) |
1310 |
320 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів |
1320 |
330 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточні трансферти населенню |
1340 |
340 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Виплата пенсій і допомоги |
1341 |
350 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Стипендії |
1342 |
360 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші поточні трансферти населенню |
1343 |
370 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточні трансферти за кордон |
1350 |
380 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні видатки |
2000 |
390 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Придбання основного капіталу |
2100 |
400 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
2110 |
410 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальне будівництво (придбання) |
2120 |
420 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Будівництво (придбання) житла |
2121 |
430 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Будівництво (придбання) адміністративних об'єктів |
2122 |
440 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Інше будівництво (придбання) |
2123 |
450 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальний ремонт |
2130 |
460 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальний ремонт житлового фонду |
2131 |
470 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальний ремонт адміністративних об'єктів |
2132 |
480 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальний ремонт інших об'єктів |
2133 |
490 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Реконструкція та реставрація |
2140 |
500 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Реконструкція житлового фонду |
2141 |
510 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Реконструкція адміністративних об'єктів |
2142 |
520 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Реконструкція інших об'єктів |
2143 |
530 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури |
2144 |
540 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Створення державних запасів і резервів |
2200 |
550 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Придбання землі і нематеріальних активів |
2300 |
560 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти |
2400 |
570 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) |
2410 |
580 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів |
2420 |
590 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти населенню |
2430 |
600 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Капітальні трансферти за кордон |
2440 |
610 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Надання внутрішніх кредитів |
4110 |
620 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Надання кредитів органам державного управління інших рівнів |
4111 |
630 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Надання кредитів підприємствам, установам, організаціям |
4112 |
640 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Надання інших внутрішніх кредитів |
4113 |
650 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Надання зовнішніх кредитів |
4210 |
660 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Інші видатки |
5000 |
670 |
Х |
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
................Перейти до повного тексту