1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 12 березня 2008 р. N 443-р
Київ
Про стан виконання Київською міськдержадміністрацією актів законодавства та розв'язання актуальних проблем розвитку м. Києва
Заслухавши інформацію Міністра економіки Данилишина Б.М. про ефективність роботи Київської міськдержадміністрації (далі - міськдержадміністрація) з виконання актів законодавства і розв'язання актуальних проблем розвитку м. Києва, а також про стан виконання доручення Кабінету Міністрів України від 5 червня 2007 р. N 24653/1/1-07 та обговоривши зазначені питання на засіданні Уряду, Кабінет Міністрів України відзначає, що на даний час існують серйозні проблеми у розвитку міста та значні недоліки в роботі міськдержадміністрації, що ускладнюють керування соціально-економічними процесами на рівні міста і його районів, негативно впливають на комплексний розвиток міста та створюють напруженість у суспільстві.
Надані міськдержадміністрації повноваження використовуються не повною мірою та із систематичним порушенням законодавства.
Робота з виконання актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України не має комплексного і системного характеру та проводиться без належного організаційного, кадрового, правового та інформаційного супроводження.
Всупереч Указу Президента України від 3 квітня 2005 р. N 593 "Про вдосконалення структури місцевих державних адміністрацій" у міськдержадміністрації продовжують функціонувати структурні підрозділи, які фактично дублюють діяльність територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади. Насамперед це стосується таких соціально важливих сфер, як земельні відносини, охорона навколишнього природного середовища, захист прав споживачів.
Така ситуація призводить до нераціонального використання бюджетних коштів, безвідповідальності та безконтрольності посадових осіб міськдержадміністрації, корупції та інших зловживань службовим становищем.
МВС та ГУ МВС України в м. Києві встановлено численні факти порушень міськдержадміністрацією законодавства під час вирішення питань, пов'язаних з виділенням та наданням в оренду земельних ділянок, відчуженням нерухомості, проведенням закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, нарахуванням заробітної плати керівництву міськдержадміністрації. Тільки у сфері земельних відносин з початку 2008 року викрито 36 злочинів, за якими порушено кримінальні справи щодо посадових осіб міськдержадміністрації.
З метою незаконного заволодіння земельними ділянками застосовуються корупційні схеми, посадовими особами міськдержадміністрації допускаються зловживання службовим становищем під час підготовки документів для прийняття відповідних рішень Київської міськради.
Група фізичних осіб і державних службовців міськдержадміністрації на підставі рішень, прийнятих 1 жовтня 2007 р. Київською міськрадою, незаконним шляхом намагалася заволодіти земельними ділянками Київської міської громади у Святошинському і Дніпровському районах загальною площею майже 18 гектарів, оформивши їх на понад 100 підставних осіб переважно з числа студентів.
Аналогічні порушення допущено під час відчуження на підставних осіб з комунальної у приватну власність земельних ділянок площею 9 гектарів у Деснянському районі, знесення зелених насаджень у Голосіївському парку імені М.Т. Рильського на території близько 0,3 гектара, формування на підставі заяв студентів справ щодо житлових кооперативів, яким як окремим юридичним особам передавалися під житлову малоповерхову забудову землі площею від 70 до 150 гектарів.
За цими та іншими фактами правоохоронними органами порушені та розслідуються кримінальні справи.
Значні зловживання допущено у фінансово-бюджетній сфері. За результатами аудиту виконання бюджету м. Києва за 2006 рік та перше півріччя 2007 р. , проведеного працівниками ГоловКРУ, виявлено фінансові порушення на всіх об'єктах перевірки на загальну суму понад 1,2 млрд. гривень, у тому числі недоотримання або втрата фінансових ресурсів - 251,8 млн., втрата коштів внаслідок порушень під час проведення фінансових операцій - 39,4 млн., нецільове використання бюджетних коштів - 36,5 млн., нестача основних засобів та матеріальних цінностей - 1,7 млн., а також інші порушення фінансової дисципліни на загальну суму 899,8 млн. гривень.
Міськдержадміністрація не виконує в повному обсязі завдання з житлового будівництва, із зменшення кількості збиткових підприємств, з ліквідації заборгованості за спожиті енергоносії, визначені Програмою соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2007 рік.
Керівництво міськдержадміністрації фактично проігнорувало завдання, визначені у дорученні Кабінету Міністрів України від 5 червня 2007 р. N 24653/1/1-07, про впорядкування структури та приведення чисельності працівників і керівного складу міської та районних у м. Києві держадміністрацій у відповідність з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2005 р. N 179 "Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій" (Офіційний вісник України, 2005 р., N 11, ст. 522). Продовжуються численні порушення норм законодавства щодо формування структури та штатного розпису структурних підрозділів міськдержадміністрації, дублювання їх повноважень, чіткого розподілу обов'язків між заступниками голови міськдержадміністрації, формування кадрового резерву, призначення на посади та звільнення з посад керівних працівників райдержадміністрацій у м. Києві.
Не вжито ефективних заходів для усунення недоліків в організаційно-кадровій роботі, зокрема з питань планування роботи міськдержадміністрації, визначення відповідальних осіб за координацію роботи із запобігання проявам корупції, здійснення заходів впливу до державних службовців, притягнутих судами до адміністративної відповідальності за порушення вимог антикорупційного законодавства, ведення особових справ, дотримання законодавства під час звільнення з посад державних службовців та керівників комунальних підприємств, належного виконання рішень суду щодо поновлення незаконно звільнених працівників на посадах.

................
Перейти до повного тексту