1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 19 грудня 2023 р. № 1162-р
Київ
Про затвердження типових завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади керівників центральних органів виконавчої влади, на 2024 рік
Відповідно до пункту 19 Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 р. № 640 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 70, ст. 2124; 2019 р., № 56, ст. 1944; 2020 р., № 14, ст. 575), затвердити типові завдання і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади керівників центральних органів виконавчої влади, на 2024 рік, що додаються.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 81


ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 19 грудня 2023 р. № 1162-р
ТИПОВІ ЗАВДАННЯ
і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади керівників центральних органів виконавчої влади, на 2024 рік
Порядковий номер Найменування завдання Ключові показники результативності, ефективності та якості Строк виконання
1. Організація ефективної роботи апарату центрального органу виконавчої влади 1) забезпечено виконання завдань, визначених планами організації виконання законів України і указів Президента України, рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями та резолюціями Прем’єр-міністра України, іншими документами, включаючи заплановані на звітний період завдання та заходи у рамках плану роботи центрального органу виконавчої влади, відповідно до встановлених зазначеними документами строків (не менш як 80 відсотків запланованих на звітний період завдань та заходів) протягом звітного періоду
2) організовано роботу з розроблення законопроектів, проектів інших нормативно-правових актів, спрямованих на адаптацію законодавства України до права Європейського Союзу (acquis ЄС) та впровадження стандартів НАТО у сфері безпеки і оборони
3) забезпечено наявність антикорупційної програми та відомчих розпорядчих документів з питань запобігання та виявлення корупції та їх системний моніторинг
забезпечено виконання Порядку ведення Єдиного порталу повідомлень викривачів
, затвердженого наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 3 січня 2023 р. № 1/23, в частині забезпечення функціонування в апараті центрального органу виконавчої влади каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень; забезпечено гарантії незалежності керівника уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції
4) забезпечено криптографічний та технічний захист, кібербезпеку, кіберзахист та безпеку інформаційних технологій (в межах виділеного фінансування), а також здійснено контроль за станом криптографічного та технічного захисту, кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій в апараті центрального органу виконавчої влади
5) забезпечено створення в адміністративній будівлі центрального органу виконавчої влади безбар’єрного простору, а саме:
забезпечено безбар’єрний рух у приміщеннях центрального органу виконавчої влади для різних категорій громадян, зокрема пристосовано головні входи і приміщення будівель для використання маломобільними групами населення, зокрема особами з інвалідністю, встановлено інформаційні знаки про наявність та розташування входів (виходів);
забезпечено доступними, зручними умовами праці та робочими місцями працівників апарату центрального органу виконавчої влади, які є особами з інвалідністю, зокрема маломобільних груп населення;
забезпечено доступність публічних послуг з урахуванням потреб маломобільних груп населення, включаючи осіб з різним рівнем комунікаційних можливостей, відповідно до методичних рекомендацій, розроблених відповідно до підпункту 2 пункту 36 плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року
2. Забезпечення управління персоналом 1) створено умови для підвищення рівня професійної компетентності (забезпечено можливість навчання в межах робочого часу) не менш як 80 відсотків державних службовців апарату центрального органу виконавчої влади відповідно до індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальних програм професійного розвитку;
організовано проведення професійного навчання не менш як 60 відсотків працівників апарату центрального органу виконавчої влади з питань адаптації законодавства України до права Європейського Союзу (acquis ЄС) та з питань євроатлантичної інтеграції, кібербезпеки/кіберзахисту, підвищення рівня володіння англійською мовою, застосування міжнародного досвіду вирішення конфліктів та норм міжнародного гуманітарного права
протягом звітного періоду
2) впроваджено нові умови оплати праці державних службовців на основі класифікації посад
3) забезпечено внесення до інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS) достовірної та повної інформації; забезпечено здійснення нарахування і виплати заробітної плати працівникам апарату центрального органу виконавчої влади через зазначену систему
4) забезпечено документування управлінської інформації апарату центрального органу виконавчої влади в електронній формі, крім випадків наявності обґрунтованих підстав для документування управлінської інформації у паперовій формі;
створено 70 відсотків документів в електронній формі (е-документи) із застосуванням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису чи печатки

................
Перейти до повного тексту