1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 19 грудня 2023 р. № 1161-р
Київ
Про затвердження завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади державних секретарів міністерств, на 2024 рік
1. Відповідно до пункту 19 Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 р. № 640 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 70, ст. 2124; 2019 р., № 56, ст. 1944; 2020 р., № 14, ст. 575), затвердити завдання і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади державних секретарів міністерств, на 2024 рік, що додаються.
2. Міністерствам забезпечити:
ознайомлення із завданнями, затвердженими пунктом 1 цього розпорядження, державних секретарів міністерств;
зберігання зазначених завдань у службах управління персоналом.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 81


ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 19 грудня 2023 р. № 1161-р
ЗАВДАННЯ
і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посади державних секретарів міністерств, на 2024 рік
Завдання:
х первинне переглянуте
Порядковий номер Найменування завдання Ключові показники результативності, ефективності та якості Строк виконання Завдання змінено (так/ні)
1. Ефективне планування роботи міністерства для забезпечення виконання стратегічних завдань 1) підготовлено та надано на затвердження міністру проект плану роботи міністерства або пропозиції щодо внесення змін до такого плану, в яких передбачено заходи для досягнення завдань і цільових показників, визначених, зокрема, у програмних документах та документах з питань планування діяльності Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України, указах Президента України та рішеннях Ради національної безпеки і оборони України протягом звітного періоду
2) звіти про стан виконання плану роботи міністерства подано на розгляд міністру
2. Організація ефективної роботи апарату міністерства 1) організовано роботу з розроблення законопроектів, проектів інших нормативно-правових актів, спрямованих на адаптацію законодавства України до права Європейського Союзу (acquis ЄС) та впровадження стандартів НАТО у сфері безпеки і оборони протягом звітного періоду
2) забезпечено виконання завдань, визначених планами організації виконання законів України і указів Президента України, рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями та резолюціями Прем’єр-міністра України, іншими документами відповідно до встановлених зазначеними документами строків, включаючи план заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року (не менш як на 80 відсотків)
3) забезпечено створення в адміністративній будівлі міністерства безбар’єрного простору, а саме: забезпечено безбар’єрний рух у приміщеннях міністерства для різних категорій громадян, зокрема: пристосовано головні входи і приміщення будівель для використання маломобільними групами населення, зокрема особами з інвалідністю; встановлено інформаційні знаки про наявність та розташування входів (виходів); забезпечено доступними та зручними умовами праці та робочими місцями різні категорії громадян
4) забезпечено наявність антикорупційної програми, відомчих розпорядчих документів з питань запобігання і виявлення корупції та їх системний моніторинг; забезпечено виконання Порядку ведення Єдиного порталу повідомлень викривачів, затвердженого наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 3 січня 2023 р. № 1/23, в частині забезпечення функціонування в апараті міністерства каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень
3. Забезпечення управління персоналом 1) створено умови для підвищення рівня професійної компетентності (забезпечено можливість навчання в межах робочого часу) не менш як 80 відсотків державних службовців апарату міністерства відповідно до індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності / індивідуальних програм професійного розвитку; організовано проведення професійного навчання не менш як 60 відсотків працівників апарату міністерства з питань адаптації законодавства України до права Європейського Союзу (acquis ЄС) та з питань євроатлантичної інтеграції, кібербезпеки/ кіберзахисту, підвищення рівня володіння англійською мовою, застосування міжнародного досвіду вирішення конфліктів та норм міжнародного гуманітарного права протягом звітного періоду
2) забезпечено підвищення рівня професійної компетентності працівників апарату міністерства, обов’язки яких пов’язані із забезпеченням технічного, криптографічного захисту інформації та кіберзахисту
3) впроваджено нові умови оплати праці державних службовців на основі класифікації посад
4. Цифровий розвиток міністерства 1) забезпечено внесення до інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах (HRMIS) достовірної та повної інформації; забезпечено здійснення нарахування і виплати заробітної плати працівникам апарату міністерства через зазначену систему протягом звітного періоду
2) забезпечено криптографічний та технічний захист, кібербезпеку, кіберзахист та безпеку інформаційних технологій (в межах виділеного фінансування), а також здійснено контроль за станом криптографічного та технічного захисту, кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій в апараті міністерства
3) забезпечено доступність публічних послуг з урахуванням потреб маломобільних груп населення, включаючи осіб з різним рівнем комунікаційних можливостей, відповідно до методичних рекомендацій, розроблених відповідно до підпункту 2 пункту 36 плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року
4) сформовано та надано Генеральному державному замовнику Національної програми інформатизації звіт про хід виконання галузевої програми (у разі її затвердження) та завдань, проектів, робіт з інформатизації, що виконувалися у 2023 році березень 2024
5) забезпечено документування управлінської інформації апарату міністерства в електронній формі, крім випадків наявності обґрунтованих підстав для документування управлінської інформації у паперовій формі; створено 70 відсотків документів в електронній формі (е-документи) із застосуванням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису чи печатки
Перейти до повного тексту