від 23 серпня 2016 р. № 590-р Київ |
Прем'єр-міністр України | В.ГРОЙСМАН |
Інд. 73 |
Зміст основного завдання | Найменування заходу | Відповідальні за виконання | Строк виконання | Джерела фінансування* | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис. гривень |
I. Охорона здоров'я та формування здорового способу життя дітей | |||||
Охорона здоров'я | |||||
1. Забезпечення рівного доступу всіх жінок незалежно від місця проживання та соціального статусу до високоякісних медичних послуг, що надаються вагітним, створення умов для безпечних пологів | 1) опрацювання питання щодо створення бази даних про жінок з важкою соматичною патологією та проведення заходів з підготовки до безпечного материнства |
обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | |
2) опрацювання питання щодо можливості відкриття нових і функціонування утворених перинатальних центрів | _"_ | _"_ | _"_ | ||
3) продовження роботи із забезпечення надання вітчизняними перинатальними центрами систематичної консультативної та методичної допомоги | _"_ | _"_ | _"_ | ||
2. Сприяння створенню середовища, безпечного для розвитку дитини, збереження її здоров'я та життя | 1) пілотне впровадження в медичну практику послуг з раннього втручання з метою надання підтримки родинам, які виховують дітей з вадами розвитку, запобігання відмові батьків від дітей із психофізичними порушеннями та потраплянню їх в інтернатні заклади, а також інвалідизації дитячого населення |
МОЗ Мінсоцполітики МОН Національна академія медичних наук (за згодою) Закарпатська, Львівська, Харківська та Одеська облдержадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | |
2) забезпечення діяльності міжвідомчої робочої групи з питань реалізації пілотних проектів з надання послуг раннього втручання для дітей, визначення національних і регіональних координаторів надання таких послуг, їх завдань і повноважень | МОЗ | _"_ | |||
3) організація міжвідомчої координації, створення системи нагляду та моніторингу на національному та регіональному рівні стосовно здійснення заходів з упровадження практики надання послуг раннього втручання для дітей |
МОЗ МОН Мінсоцполітики Національна академія наук (за згодою) Національна академія медичних наук (за згодою) Закарпатська, Одеська, Львівська та Харківська облдержадміністрації |
протягом року | |||
4) упровадження в медичну практику системи катамнестичного спостереження за новонародженими та дітьми віком до трьох років, у яких наявний ризик порушення усіх сфер розвитку та ризик розвитку хронічних захворювань |
МОЗ Національна академія медичних наук (за згодою) обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | |||
5) проведення акції з інформування населення про переваги виключно грудного вигодовування |
обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
6) продовження роботи із створення та забезпечення функціонування мережі центрів (відділень, кабінетів) медико-соціальної допомоги дітям та молоді "Клініка, дружня до молоді" | _"_ | _"_ | _"_ | ||
7) продовження наукових досліджень з вивчення питань щодо впливу сімейного та шкільного середовища на розвиток, збереження здоров'я та життя школярів |
МОЗ Національна академія медичних наук (за згодою) |
_"_ | |||
8) продовження роботи веб-сайту для підлітків та їх батьків, що містить поради стосовно збереження здоров'я |
обласні, Київська міська держадміністрації МОЗ Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" (за згодою), Національна академія медичних наук (за згодою) |
_"_ | _"_ | ||
9) проведення для дітей та їх батьків навчання з питань самоконтролю за цукровим діабетом, а також регулярних семінарів на відповідну тему для лікарів, дітей та їх батьків |
обласні, Київська міська держадміністрації, Національна академія медичних наук (за згодою) |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
10) впровадження в роботу дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів здоров'язберігаючих технологій "Навчання у русі" для профілактики порушень постави, зору, органів травлення дітей та залучення батьків до формування здорового способу життя в родині |
обласні, Київська міська держадміністрації МОЗ |
_"_ | _"_ | ||
11) сприяння підвищенню рівня обізнаності медичних працівників і батьків з питань профілактики, діагностики та лікування захворювань дитячого віку, в тому числі з рідкісними (орфанними) захворюваннями, гемофілією, онкологічними захворюваннями, цукровим діабетом II типу та ожирінням, шляхом забезпечення організації виступів фахівців у засобах масової інформації |
обласні, Київська міська держадміністрації, МОЗ Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" (за згодою), Національна академія медичних наук (за згодою) |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
12) проведення навчання серед медичних працівників щодо особливостей медичної допомоги дітям з політравмою |
обласні, Київська міська держадміністрації МОЗ |
_"_ | _"_ | ||
13) проведення серед дітей та батьків роз'яснювальної роботи з питань необхідності дотримання правил дорожнього руху, власної безпеки | _"_ | _"_ | _"_ | ||
14) розроблення заходів щодо проведення серед співробітників Національної поліції та ДСНС роз'яснювальної роботи з питань надання першої та невідкладної допомоги дітям, що отримали отруєння та травми, в тому числі у дорожньо-транспортних пригодах або інших надзвичайних ситуаціях, а також здійснення заходів щодо відповідної підготовки таких співробітників |
обласні, Київська міська держадміністрації Мінсоцполітики МОЗ МОН Національна поліція ДСНС |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
15) забезпечити проведення обов'язкового медичного профілактичного огляду дітей відповідно до Порядку здійснення медичного обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2009 р. № 1318 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 95, ст. 3266), та проведення профілактичної роботи з учнями, їх батьками або законними представниками щодо виявлення факторів ризику виникнення алкогольних та наркотичних проблем |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | _"_ | ||
16) реорганізація Чигиринської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-II ступеня Черкаської обласної ради у Чигиринський навчально-реабілітаційний центр для дітей із складними вадами розвитку Черкаської обласної ради | Черкаська обласна рада (за згодою) | протягом року | місцеві бюджети* | ||
17) здійснення заходів щодо подальшого розвитку в області мережі шкіл сприяння здоров'ю, залучення нових навчально-виховних закладів до проекту "Європейська мережа шкіл сприяння здоров'ю" | Чернігівська облдержадміністрація | _"_ | _"_ | ||
3. Підвищення якості та збільшення обсягу медичних послуг, що надаються дітям | 1) продовження розроблення стандартів надання медичної допомоги та уніфікованих клінічних протоколів на засадах доказової медицини і використання їх у процесі підвищення кваліфікації лікарів |
МОЗ Національна академія медичних наук (за згодою) |
_"_ | ||
2) продовження впровадження в регіонах інтегрованого ведення хвороб у дітей до п'ятирічного віку та інших вікових груп з метою зниження рівня дитячої захворюваності та смертності |
обласні, Київська міська держадміністрації МОЗ Національна академія медичних наук (за згодою) |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
3) забезпечення масового скринінгу новонароджених на фенілкетонурію та вроджений гіпотеріоз | МОЗ | _"_ | державний бюджет | 30 000 | |
4) забезпечення медикаментами та лікувальним харчуванням дітей з: | |||||
первинним (вродженим) імунодефіцитом | _"_ | _"_ | _"_ | 16 000 | |
муковісцидозом | _"_ | _"_ | _"_ | 32 227,7 | |
дитячим церебральним паралічем | _"_ | _"_ | _"_ | 7 000 | |
хронічним вірусним гепатитом В та С | _"_ | _"_ | _"_ | 8 000 | |
фенілкетонурією | _"_ | _"_ | _"_ | 15 994,8 | |
гемофілією типу A або B або хворобою Віллебранда | _"_ | _"_ | _"_ | 168 624,7 | |
нанізмом різного походження | МОЗ | протягом року | державний бюджет | 30 045,6 | |
розладами психіки та поведінки із спектра аутизму | _"_ | _"_ | _"_ | 18 667,3 | |
ювенільним ревматоїдним артритом | _"_ | _"_ | _"_ | 42 060 | |
5) забезпечення медикаментами та виробами медичного призначення для проведення дитячого діалізу | _"_ | _"_ | _"_ | 35 591 | |
6) регіональне забезпечення медикаментами, виробами медичного призначення та лікувальним харчуванням хворих дітей, у тому числі на рідкісні (орфанні) захворювання дітей з: онкологічними та онкогематологічними захворюваннями |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | місцеві бюджети* | ||
важкими формами гострої та хронічної ниркової недостатності | _"_ | _"_ | _"_ | ||
хронічним вірусним гепатитом В та С | _"_ | _"_ | _"_ | ||
передчасним статтевим розвитком до дев'яти років |
обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
артеріальною легеневою гіпертензією | _"_ | _"_ | _"_ | ||
забезпечення медикаментами та витратними матеріалами дітей, хворих на: | _"_ | _"_ | _"_ | ||
бульозний епідермоліз | _"_ | _"_ | _"_ | ||
спінальну м'язову атрофію | _"_ | _"_ | _"_ | ||
дитячий церебральний параліч | _"_ | _"_ | _"_ | ||
первинний вроджений імунодефіцит | _"_ | _"_ | _"_ | ||
муковісцидоз | _"_ | _"_ | _"_ | ||
фенілкетонурію від чотирьох років | _"_ | _"_ | _"_ | ||
хворобу Гоше | _"_ | _"_ | _"_ | ||
мукополісахарідоз | _"_ | _"_ | _"_ | ||
гемофілію типу А або В, хворобу Віллебранда та інші важкі коагулопатії | _"_ | _"_ | _"_ | ||
нанізм різного походження | _"_ | _"_ | _"_ | ||
тяжкі розлади психіки та поведінки із спектру аутизму |
обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
ювенільний ревматоідний артрит | _"_ | _"_ | _"_ | ||
інші рідкісні (орфанні захворювання) | _"_ | _"_ | _"_ | ||
7) регіональне забезпечення проведення оперативного лікування дітей-інвалідів із: | |||||
сколіозом | _"_ | _"_ | _"_ | ||
захворюваннями тазостегнових суглобів | _"_ | _"_ | _"_ | ||
гідроцефалією | _"_ | _"_ | _"_ | ||
8) забезпечення проведення оперативного лікування дітей-інвалідів із незворотними вадами слуху, які потребують проведення імплантаційного слухопротезування, а також заміни зовнішньої частини (мовного процесора) систем імплантаційного слухопротезування |
МОЗ Національна академія медичних наук (за згодою) |
_"_ | державний бюджет | 4 000 | |
9) створення нових та оновлення даних щодо дітей, хворих на хронічні захворювання, а також на рідкісні (орфанні) захворювання |
обласні, Київська міська держадміністрації МОЗ Національна академія медичних наук (за згодою) |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
10) проведення скринінгових дослідженнь, опрацювання питання створення бази даних дітей із сколіозом, а також визначення реальних потреб у консервативному та оперативному лікуванні сколіозу у дітей |
обласні, Київська міська держадміністрації МОЗ Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" (за згодою), Національна академія медичних наук (за згодою) |
_"_ | _"_ | ||
11) опрацювання питання щодо визначення Центру дитячої гепатології державної установи "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології Національної академії медичних наук України" референтною установою з дитячої гепатології, у тому числі створення в умовах закладу бази даних (реєстру) дітей, хворих на хронічний вірусний гепатит В та С |
Національна академія медичних наук (за згодою) МОЗ |
протягом року | |||
12) опрацювання питання щодо створення в умовах державної установи "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології Національної академії медичних наук України" Центру надання медичної допомоги дітям та жінкам з медикаментозною алергією та надання йому функції науково- методичного супроводження |
МОЗ Національна академія медичних наук (за згодою) державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології Національної академії медичних наук України" Національна академія медичних наук (за згодою) |
_"_ | |||
13) створення з метою зниження рівня травматизму серед дітей в умовах обласних закладах охорони здоров'я регіональних центрів дитячої політравми та забезпечення зазначених підрозділів всім необхідним для надання (вторинної) спеціалізованої медичної допомоги і безпечного транспортування у спеціалізований заклад охорони здоров'я |
обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
14) розроблення регіональних заходів для удосконалення надання психіатричної допомоги дітям з урахуванням пріоритету прав і гідності дитини та забезпечення: створення ліжок, кабінетів, денних стаціонарів для надання психіатричної допомоги дітям у структурі багатопрофільних дитячих лікарень використання мобільних бригад за участю дитячого психіатра, спеціалістів у галузі охорони психічного здоров'я для надання психіатричної допомоги сільському дитячому населенню за місцем проживання та навчання |
_"_ | _"_ | _"_ | ||
4. Здійснення заходів, спрямованих на запобігання дитячій інвалідності та підвищення рівня надання медичної допомоги дітям-інвалідам | 1) розроблення плану заходів щодо приведення критеріїв установлення інвалідності та отримання реабілітаційних засобів і послуг для дітей з інвалідністю у відповідність з міжнародною класифікацією функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров'я |
МОЗ МОН Національна академія медичних наук (за згодою) |
протягом року | ||
2) розроблення та внесення в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проекту акта щодо затвердження концепції соціальної педіатрії з питань комплексної медико-соціальної реабілітації дітей з обмеженнями життєдіяльності |
МОЗ Мінсоцполітики МОН Національна академія медичних наук (за згодою) обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | |||
3) опрацювання питання утворення у структурі державного закладу "Український медичний центр реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи МОЗ України" референс-центру соціальної педіатрії з функціями з надання лікувальної, консультативної та реабілітаційної медико-соціальної допомоги дітям з тяжкими хронічними захворюваннями |
МОЗ Державний заклад "Український медичний центр реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи МОЗ України" (за згодою) Національна академія медичних наук (за згодою) |
протягом року | |||
4) продовження роботи із створення мережі кабінетів охорони зору дітей у закладах охорони здоров'я II рівня для запобігання виникненню порушення зору в дітей дошкільного та шкільного віку |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | місцеві бюджети* | ||
5) розроблення та впровадження технології підтримки довгострокової мотивації до здійснення самоконтролю за цукровим діабетом I типу в дітей та підлітків |
МОЗ Національна академія медичних наук (за згодою) |
протягом року | |||
6) проведення у дітей своєчасної генетичної діагностики моногенного цукрового діабету, вродженого гіперінсулінізму |
МОЗ Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ (за згодою) |
_"_ | |||
7) розроблення заходів для профілактики, своєчасної діагностики та впровадження сучасних підходів для лікування та реабілітації дітей з ортопедичною патологією та травмами у системі "поліклініка - стаціонар - санаторій" |
МОЗ Національна академія медичних наук (за згодою) |
_"_ | |||
8) утворення міжвідомчої робочої групи для впровадження сучасних підходів з питань надання паліативної допомоги дітям |
МОЗ Мінсоцполітики МОН |
протягом року | |||
9) розроблення та затвердження нормативно-правових актів щодо організації надання паліативної допомоги дітям |
МОЗ Національна академія медичних наук (за згодою) |
_"_ | |||
10) відкриття центрів, мобільних бригад для надання паліативної допомоги важкохворим дітям, у тому числі психіатричної паліативної допомоги для дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю |
МОЗ Мінсоцполітики МОН Національна академія медичних наук (за згодою) обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | місцеві бюджети* | ||
11) розроблення та затвердження переліку захворювань та патологічних станів, що дають право на встановлення інвалідності дітям, у тому числі відразу до досягнення ними повноліття | МОЗ | _"_ | |||
Протидія ВІЛ-інфекції/СНІДу, туберкульозу та наркоманії | |||||
5. Забезпечення реалізації державної політики у сфері боротьби з туберкульозом, наркоманією, ВІЛ-інфекцією/СНІДом, захисту прав ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей, зниження рівня небезпеки інфікування ВІЛ-уразливих категорій дітей | вивчення питання щодо створення центру соціальної реабілітації для підлітків, які мають проблеми хімічної, психологічної залежності | Київська міська держадміністрація | протягом року | інші джерела | |
6. Забезпечення інформування дітей старшого шкільного віку про основи захисту від захворювання на ВІЛ-інфекцію/СНІД | 1) проведення в загальноосвітніх навчальних закладах у Всесвітній день боротьби із СНІДом (1 грудня) виховних годин і заходів, спрямованих на підвищення рівня обізнаності щодо ВІЛ-інфекції/СНІДу |
МОН обласні, Київська міська держадміністрації |
IV квартал | місцеві бюджети* | |
2) впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах тренінгового курсу "Захисти себе від ВІЛ/ Школа проти СНІДу", "Рівний рівному" |
МОН обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | |||
7. Проведення наукових досліджень з питань вивчення особливостей поширення ВІЛ-інфекції/СНІДу серед дітей та можливих наслідків зазначеного захворювання; розроблення вітчизняних засобів профілактики і діагностики ВІЛ-інфекції у дітей та жінок | 1) упровадження п'яти моделей медико-соціальної допомоги ВІЛ-позитивним підліткам |
Міжнародний благодійний фонд "Українська фундація громадського здоров'я" (за згодою) Всеукраїнська благодійна організація "Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД" (за згодою) Київський міський СНІД-центр (за згодою) |
_"_ | інші джерела | |
2) розроблення та забезпечення медичних працівників інформаційними матеріалами з питань здорового способу життя, профілактики алкоголізму, наркоманії, тютюнопаління, захворювання на ВІЛ-інфекцію/СНІД |
Вінницька облдержадміністрація Вінницький обласний центр здоров'я (за згодою) Вінницький обласний наркологічний диспансер "Соціотерапія" (за згодою) Вінницький обласний центр профілактики та боротьби із СНІДом (за згодою) |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
3) поширення з метою формування громадської думки щодо наслідків наркотичної залежності та неприйнятності будь-яких форм розповсюдження наркотиків відповідних інформаційних повідомлень, прес-релізів, інформаційно-рекламних збірок, брошур, плакатів, листівок, буклетів |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | _"_ | ||
8. Підвищення рівня обізнаності населення щодо ВІЛ-інфекції/СНІДу, туберкульозу та наркоманії, формування толерантного ставлення до ВІЛ-інфікованих, хворих на СНІД і наркоманію дітей | проведення у загальноосвітніх навчальних закладах до Всесвітнього дня боротьби із захворюванням на туберкульоз заходів, орієнтованих на підвищення рівня обізнаності щодо туберкульозу |
МОН обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | |
9. Проведення у засобах масової інформації всеукраїнської інформаційної кампанії, спрямованої на формування громадської думки щодо наслідків наркотичної залежності та неприйнятності будь-яких форм розповсюдження наркотиків | продовження впровадження інформаційно-освітньої протиалкогольної програми "Сімейна розмова" для учнів 7-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів |
МОН Національна академія педагогічних наук обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | _"_ | |
10. Обмеження поширення серед дітей ВІЛ-інфекції/СНІДу, туберкульозу, наркоманії | 1) забезпечення інформування 100 відсотків дітей старшого шкільного віку про методи захисту від захворювань на ВІЛ-інфекцію/СНІД, туберкульоз та наркоманію |
обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | |
2) проведення у засобах масової інформації кампанії, спрямованої на запобігання поширенню наркоманії та інфікування на ВІЛ-інфекцію/СНІД, туберкульоз | _"_ | _"_ | _"_ | ||
3) запровадження глобальної ініціативи Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Об'єднаної програми ООН з питань ВІЛ/СНІДу (ЮНЕЙДС ) "Всі разом" з метою зупинення епідемії ВІЛ-інфекції серед підлітків |
МОЗ Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" (за згодою) обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | _"_ | ||
Оздоровлення та відпочинок | |||||
11. Збереження, розвиток та ефективне використання мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку | забезпечення збереження розвитку та ефективного використання мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | |
12. Реалізація права кожної дитини на оздоровлення та відпочинок | забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
обласні, Київська міська держадміністрації Мінсоцполітики ДМС МОЗ МОН |
_"_ | _"_ | |
13. Запровадження комплексу спеціальних заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, спрямованих на поліпшення та зміцнення стану здоров'я дітей, організацію їх змістовного відпочинку | проведення профілактичних заходів під час шкільних канікул з метою профілактики вчинення дітьми адміністративних і кримінальних правопорушень, втягнення їх у протиправну діяльність, інших негативних проявів у підлітковому середовищі, а також виявлення дітей, що залишилися без догляду дорослих |
Національна поліція обласні, Київська міська держадміністрації органи місцевого самоврядування (за згодою) |
протягом року | місцеві бюджети* | |
Фізичне виховання | |||||
14. Створення належних умов для збереження та зміцнення фізичного здоров'я дітей, формування здорового способу життя | 1) розроблення методичних рекомендацій з посилення рухової активності учнів початкової школи | Національна академія медичних наук (за згодою) | _"_ | ||
2) проведення регіональних та місцевих змагань, олімпіад, спартакіад та інших спортивно-масових заходів |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | _"_ | ||
_________________ Разом за розділом I |
408 211,1 | ||||
Освіта | |||||
15. Збільшення кількості дітей, які відвідують дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади | 1) забезпечення захисту права на освіту дітям з особливими освітніми потребами шляхом впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, затвердження відповідних планів-графіків |
МОН обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | |
2) забезпечення безперешкодного доступу дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів, до навчальних закладів різних типів, затвердження відповідних планів-графіків |
МОН Інститут модернізації змісту освіти (за згодою) Інститут спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук (за згодою) обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | _"_ | ||
3) забезпечення захисту права на освіту засуджених дітей та дітей, узятих під варту, затвердження відповідних планів-графіків | Мін'юст | протягом року | |||
4) охоплення загальною середньою освітою максимальної кількості дітей, які переселилися з території проведення антитерористичної операції чи залишилися в зоні її проведення, забезпечення рівного доступу їх до освіти за різними формами навчання, затвердження відповідних планів-графіків |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | |||
16. Забезпечення високоякісними освітніми послугами | розроблення програм з корекційно-розвиткової роботи для дітей з особливими освітніми потребами |
МОН Інститут спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук (за згодою) |
_"_ | ||
17. Впровадження нового покоління вітчизняних, зокрема, електронних, підручників, навчальних посібників, у тому числі для спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку), відповідно до сучасного рівня розвитку високих технологій | підготовка електронних підручників для загальноосвітніх навчальних закладів (предмети варіативної складової) та електронних засобів навчального призначення, розроблення програмно-методичного забезпечення дистанційного навчання у рамках електронної школи для дітей з особливими освітніми потребами |
Дніпропетровська облдерж-адміністрація Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (за згодою) |
протягом року | місцеві бюджети* | |
18. Забезпечення дітей-інвалідів послугами навчальних закладів незалежно від стану здоров'я таких дітей та їх місця проживання і виховання | впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах, затвердження відповідних планів-графіків |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | _"_ | |
Культурний і духовний розвиток дитини | |||||
19. Створення рівних умов для доступу кожної дитини до послуг закладів культури | проведення місцевих та обласних конкурсів (оглядів) з виявлення талановитих та обдарованих дітей з метою їх підтримки, сприяння та розвитку творчих здібностей |
обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року |
місцеві бюджети* інші джерела |
|
20. Підвищення рівня естетичного та патріотичного виховання дітей | проведення Всеукраїнського тижня дитячого читання |
Мінкультури Національна бібліотека для дітей (за згодою) |
_"_ | інші джерела | |
проведення Всеукраїнського дитячого фольклорного фестивалю "Орелі" |
Мінкультури Національний центр народної культури "Музей Івана Гончара" (за згодою) |
_"_ | _"_ | ||
Захист прав дітей різних категорій | |||||
Соціальне забезпечення та підтримка сімей з дітьми | |||||
21. Підвищення рівня культури сімейних стосунків і відповідальності батьків за виконання своїх обов'язків шляхом активізації участі батьків у семінарах, тренінгах, що сприяють формуванню сімейних цінностей | 1) проведення заходів до Дня захисту дітей |
Мінсоцполітики, обласні, Київська міська держадміністрації |
перше півріччя |
місцеві бюджети* інші джерела |
|
2) проведення заходів до Дня матері |
обласні, Київська міська держадміністрації |
перше півріччя |
місцеві бюджети* інші джерела |
||
22. Забезпечення розвитку та доступності соціальних послуг для сімей з дітьми | проведення дослідження функціонування системи захисту дітей, наявних послуг для дітей та сімей за місцем їх проживання та оцінки рівня задоволення потреб дітей в інтернатних закладах Одеської області |
Одеська облдерж-адміністрація представництво благодійної організації "Надія і житло для дітей" в Україні (за згодою) |
протягом року | інші джерела | |
Запобігання соціальному сирітству, подолання бездоглядності та безпритульності серед дітей | |||||
23. Удосконалення системи соціальної роботи із сім'ями, що мають дітей і опинилися у складних життєвих обставинах | 1) надання комплексного соціального супроводу сім'ям з дітьми у складних життєвих обставинах, у тому числі сім'ям внутрішньо переміщених осіб, та осіб, що перебувають в районі проведення антитерористичної операції |
обласні, Київська міська держадміністрації Мінсоцполітики Міжнародна благодійна організація "Благодійний фонд "СОС Дитячі містечка" (за згодою) |
_"_ | _"_ | |
2) проведення соціологічного дослідження щодо захисту прав дітей, які залишилися без батьківського піклування, та дітей, які перебувають під загрозою втрати батьківського піклування у складних життєвих обставинах |
Мінсоцполітики Міжнародна благодійна організація "Благодійний фонд "СОС Дитячі містечка" (за згодою) |
протягом року | інші джерела | ||
3) проведення семінару для керівників служб у справах дітей обласних, Київської міської держадміністрацій з питань захисту прав дітей під час воєнного конфлікту |
Мінсоцполітики Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда - Україна" (за згодою) |
_"_ | _"_ | ||
4) проведення засідань за круглим столом на тему "Захист прав дітей, які є внутрішньо переміщеними особами" |
Мінсоцполітики, Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда - Україна" (за згодою) |
протягом року | інші джерела | ||
5) забезпечення соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | |||
6) реалізація пілотних проектів у регіонах із запровадження послуги патронату над дітьми |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | інші джерела | ||
7) підвищення кваліфікації спеціалістів, які братимуть безпосередню участь у реалізації пілотних проектів у регіонах щодо експериментального впровадження патронату над дітьми |
Мінсоцполітики Міжнародна благодійна організація "Партнерство "Кожній дитині" (за згодою) |
_"_ | _"_ | ||
8) тестування та затвердження програми підготовки кандидатів у патронатні вихователі та навчання групи національних тренерів |
Мінсоцполітики Міжнародна благодійна організація "Партнерство "Кожній дитині" (за згодою) |
протягом року | інші джерела | ||
9) проведення навчання кандидатів у патронатні вихователі | _"_ | _"_ | _"_ | ||
10) моніторинг процесу запровадження послуги патронату над дитиною в регіонах | _"_ | _"_ | _"_ | ||
24. Своєчасне виявлення бездоглядних та безпритульних дітей, влаштування їх на виховання в дитячі будинки сімейного типу та соціального захисту | 1) організація проведення профілактичних заходів "Діти вулиці" з метою своєчасного виявлення бездоглядних дітей, а також дорослих осіб, які залучають дітей до протиправної діяльності |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | місцеві бюджети* | |
2) співпраця з Національною дитячою "гарячою" лінією Міжнародного жіночого правозахисного центру "Ла Страда - Україна" з питань захисту дітей |
Мінсоцполітики Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда - Україна" (за згодою) |
_"_ | інші джерела | ||
3) внесення змін до Порядку повернення до України позбавлених батьківського піклування дітей, які є громадянами України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 569 (Офіційний вісник України, 2003 р., № 17, ст. 763), щодо визначення категорій дітей, які повинні бути повернуті до України |
Мінсоцполітики МЗС МВС |
протягом року | |||
4) проведення соціологічного дослідження з метою впровадження комплексної інтегрованої програми щодо влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у Закарпатській області | Міжнародна благодійна організація "Благодійний фонд "СОС Дитячі містечка" (за згодою) | _"_ | інші джерела | ||
5) підготовка та розміщення у засобах масової інформації матеріалів з питань дитячої безпритульності і бездоглядності, розшуку зниклих дітей |
обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
25. Упорядкування системи обліку бездоглядних та безпритульних дітей | 1) доопрацювання програмного забезпечення Єдиної інформаційно-аналітичної системи (ЄІАС) "Діти": вдосконалення та модернізація програмного забезпечення, програми та методики випробувань; приймальні випробування; оновлення версії програмного забезпечення; оновлення настанов з експлуатації; передача доопрацьованого програмного забезпечення, технічна підтримка | Мінсоцполітики | вересень | державний бюджет | 109, 2 |
2) проведення для працівників служб у справах дітей семінару з питань роботи в Єдиній інформаційно-аналітичній системі "Діти" | _"_ | _"_ | _"_ | 45 | |
Соціальний захист дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | |||||
26. Реформування системи закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | 1) здійснення моніторингу ефективності функціонування навчальних закладів, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, з метою удосконалення мережі таких закладів з урахуванням потреб громади |
МОН обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* |
2) затвердження Національного плану впровадження деінституціалізації на період до 2025 року, що містить чіткі завдання з визначенням строку та необхідних ресурсів для проведення поетапного реформування інтернатних закладів, та розвиток системи надання послуг з підтримки сімей з дітьми у громадах |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | |||
3) проведення Міжнародної конференції з питань реформування інтернатних закладів та розвиток системи надання послуг з підтримки сімей з дітьми у громадах |
Мінсоцполітики представництво благодійної організації "Надія і житло для дітей" в Україні (за згодою) |
протягом року | інші джерела | ||
27. Приведення у відповідність із міжнародними договорами України процедури усиновлення іноземцями дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | 1) розроблення законодавчих актів щодо приєднання України до Конвенції про захист дітей та співробітництво з питань міждержавного усиновлення 2) розроблення нормативно-правових актів, необхідних для приведення процедури усиновлення іноземцями, у відповідність із стандартами, визначеними Конвенцією про захист дітей та співробітництво з питань міждержавного усиновлення | Мінсоцполітики МЗС Мін'юст | грудень | ||
28. Забезпечення розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (усиновлення, опіка та піклування, створення дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей) | 1) проведення заходів до Дня усиновлення |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
вересень |
місцеві бюджети* інші джерела |
|
2) проведення навчального семінару для спеціалістів центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді з питань створення та забезпечення діяльності прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу | Мінсоцполітики | _"_ | державний бюджет | 42,9 | |
3) продовження реалізації проекту "Сімейний патронат", запровадження кращих практик альтернативного догляду за дітьми, які тимчасово залишилися без батьківського піклування, в Київській області |
Київська обласна держадміністрація Міжнародна благодійна організація "Благодійний фонд "СОС Дитячі містечка" (за згодою) |
протягом року | інші джерела | ||
4) сприяння засобам масової інформації щодо проведення інформаційно-роз'яснювальній роботи з питань захисту прав дітей, розміщення інформації про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, з метою активізації їх усиновлення, опіки, піклування, влаштування у прийомні сім'ї, дитячі будинки сімейного типу |
обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
5) проведення навчального семінару для спеціалістів центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді з питань підготовки громадян, які виявили бажання усиновити дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
жовтень | державний бюджет | 42,9 | |
6) забезпечення проведення курсів з підготовки потенційних усиновителів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року |
місцеві бюджети* інші джерела |
||
7) розроблення стандарту соціального супроводу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, яка влаштована в сім'ю усиновлювачів | Мінсоцполітики | протягом року | |||
8) співпраця органів виконавчої влади та неурядових організацій у сфері надання громадянам України інформації про дітей, які можуть бути усиновлені, з використанням можливостей Всеукраїнського порталу національного усиновлення "Сирітству - ні!" |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації Благодійний фонд Ріната Ахметова "Розвиток України" (за згодою) Всеукраїнська громадська організація "Магнолія" (за згодою) |
_"_ | інші джерела | ||
9) забезпечення дотримання пріоритетності сімейних форм влаштування та усиновлення громадянами України дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | інші джерела | ||
10) розроблення методики навчання для усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів та кандидатів з метою розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування | Благодійний фонд Ріната Ахметова "Розвиток України" (за згодою) | _"_ | _"_ | ||
29. Забезпечення доступу не менш як 95 відсоткам населення до повної та об'єктивної інформації з питань влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до будинків сімейного типу і прийомних сімей | сприяння висвітленню у засобах масової інформації проблем соціального сирітства, популяризації сімейного виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | місцеві бюджети* | |
30. Удосконалення механізмів збереження житлових та майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | розроблення та внесення в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проекту акта щодо затвердження комплексного плану заходів із забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа | Мінсоцполітики | протягом року | ||
31. Створення умов для адаптації молоді з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до самостійного життя та їх доступу до різних видів соціальних послуг | 1) продовження впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах програмно-методичного комплексу "Сімейні цінності" для учнів 8-9 класів |
МОН Інститут модернізації змісту освіти (за згодою) Міжнародна громадська організація "Рада сімей України" (за згодою) |
_"_ | місцеві бюджети* | |
2) організація і проведення конференції за участю міжнародних експертів з підтримки осіб із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | Міжнародна благодійна організація "Благодійний фонд "СОС Дитячі містечка" (за згодою) | протягом року | інші джерела | ||
3) затвердження державного стандарту послуги соціальної інтеграції випускників інтернатних закладів |
Мінсоцполітики, Міжнародна благодійна організація "Партнерство "Кожній дитині" (за згодою) |
жовтень | _"_ | ||
4) впровадження в діяльність молодіжних клубів програми "Як стати успішним" з метою соціалізації підлітків, у тому числі дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування | Міжнародна благодійна організація "Партнерство "Кожній дитині" (за згодою) | протягом року | _"_ | ||
Захист дітей-інвалідів | |||||
32. Надання допомоги і підтримки дітям-інвалідам, забезпечення їх соціального супроводу з метою самореалізації | 1) розроблення та затвердження рекомендацій з організації дозвілля дітей-інвалідів, які проживають у дитячих будинках-інтернатах системи соціального захисту населення | Мінсоцполітики | протягом року | ||
2) забезпечення впровадження таких інноваційних послуг, як денний догляд, п'ятиденний стаціонарний догляд |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | місцеві бюджети* | ||
3) розроблення та затвердження санітарно-гігієнічних норм і протиепідемічних правил для дитячих будинків-інтернатів |
МОЗ, Мінсоцполітики |
_"_ | |||
4) сприяння наданню волонтерської допомоги дітям-інвалідам | Мінсоцполітики | _"_ | |||
Захист дітей-біженців, дітей, які перебувають на території України без законних представників, та дітей без громадянства | |||||
33. Створення умов для влаштування дітей-біженців, дітей, які перебувають на території України без законних представників, та дітей без громадянства, сприяння об'єднанню їх із сім'ями | 1) утворення центру прийому та перебування дітей-біженців і дітей, яких визнано особами, які потребують додаткового захисту, та дітей, розлучених із сім'єю, які подали заяву про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, на базі пункту тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області |
ДМС Київська обласна держадміністрація |
протягом року | місцеві бюджети* | |
2) забезпечення тимчасового влаштування дітей, розлучених із сім'єю, до дитячих закладів або сімей |
Мінсоцполітики ДМС обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | |||
34. Забезпечення доступу дітей, які перебувають на території України без законних представників, та дітей-біженців до навчання (у школі або за індивідуальною навчальною програмою) і програм розвитку особистості | розроблення та внесення в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проекту акта щодо особливостей соціального захисту дітей, розлучених із сім'єю, в Україні з метою затвердження механізму надання дитині, розлученій із сім'єю, яка не є громадянином України, статусу позбавленої батьківського піклування, а також удосконалення порядку виявлення таких дітей та взаємодії органів виконавчої влади під час здійснення їх соціального захисту |
Мінсоцполітики Мін'юст ДМС МВС Адміністрація Держприкордонслужби МОН МОЗ Національна поліція |
_"_ | ||
Боротьба з використанням дитячої праці | |||||
35. Здійснення заходів, спрямованих на боротьбу з використанням найгірших форм дитячої праці | проведення разом із представниками професійних спілок та організацій роботодавців перевірок стану дотримання вимог законодавства про працю щодо неповнолітніх осіб на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності |
обласні, Київська міська держадміністрації обласні управління Держпраці |
протягом року | місцеві бюджети* | |
Ліквідація торгівлі дітьми, сексуальної експлуатації, інших форм жорстокого поводження з ними | |||||
36. Підвищення ефективності профілактичної та роз'яснювальної роботи серед батьків з метою запобігання жорстокому поводженню з дітьми | проведення заходів з відзначення Європейського дня захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства |
обласні, Київська міська держадміністрації |
листопад | _"_ | |
37. Удосконалення процедур щодо виявлення дітей, які потерпіли від сексуальної експлуатації, інших форм жорстокого поводження з ними | проведення заходів з виявлення та ідентифікації дітей, які потерпіли від сексуальної експлуатації, інших форм жорстокого поводження з ними та надання їм допомоги відповідно до програми реабілітації |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року |
місцеві бюджети* інші джерела |
|
38. Створення системи реабілітації та реінтеграції дітей, які потерпіли від торгівлі ними, сексуальної експлуатації, інших форм жорстокого поводження | 1) здійснення методичного забезпечення служб у справах дітей з питань надання допомоги та захисту дітей, які постраждали від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | ||
2) розроблення індикаторів для виявлення дітей, які постраждали від торгівлі людьми як невід'ємної частини процесу встановлення статусу дітей, постраждалих від торгівлі людьми | Мінсоцполітики | грудень | |||
3) забезпечення систематичної підготовки фахівців, які надають соціальні послуги дітям, які постраждали від торгівлі людьми, з питань впровадження кращих практик реабілітації та реінтеграції дітей, постраждалих від торгівлі людьми |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | місцеві бюджети* | ||
4) впровадження навчальної програми з питань запобігання торгівлі людьми "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція" |
МОН обласні та Київська міська держадміністрації Всеукраїнська благодійна організація "Український фонд "Благополуччя дітей" (за згодою) |
_"_ | інші джерела | ||
5) впровадження в загальноосвітніх навчальних закладах шкільної медіації з метою примирення і порозуміння |
МОН обласні та Київська міська держадміністрації Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда - Україна" (за згодою) |
_"_ | _"_ | ||
6) розроблення методичних, інформаційно-довідкових матеріалів на допомогу педагогічним працівникам, батькам, учням та студентам щодо попередження протидії насильству в сім'ї |
МОН Інститут модернізації змісту освіти (за згодою), обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | |||
7) інформування населення про безпеку дітей в Інтернеті через професійні спільноти та веб-сайти | _"_ | _"_ | |||
39. Забезпечення функціонування системи захисту дітей від жорстокого поводження, проведення відповідної профілактичної роботи | 1) організація та проведення профілактичних заходів щодо запобігання торгівлі людьми, сексуальній експлуатації дітей та насильству над ними, безпеки дітей в Інтернеті, в тому числі з використанням методики "рівний рівному" | Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда - Україна" (за згодою) | _"_ | інші джерела | |
2) проведення семінару-тренінгу для працівників Національної поліції з питань роботи з дітьми, які потерпіли від насильства та жорстокого поводження | Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда - Україна" (за згодою) | протягом року | інші джерела | ||
3) проведення семінару для представників туристичної сфери щодо попередження комерційної експлуатації та торгівлі дітьми | _"_ | _"_ | _"_ | ||
4) розміщення інформаційних листівок у таксі щодо попередження насильства та жорстокого поводження з дітьми | _"_ | _"_ | _"_ | ||
5) розроблення та впровадження програм підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань впровадження медіації у навчальному середовищі | _"_ | _"_ | _"_ | ||
6) розроблення методичних матеріалів для педагогічних працівників з питань впровадження медіації та інших відновних практик у навчальному середовищі | Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда - Україна" (за згодою) | протягом року | інші джерела | ||
7) поширення кращого досвіду запровадження медіації та інших відновних практик у навчальних закладах | _"_ | _"_ | _"_ | ||
Захист прав дітей, які вчинили правопорушення | |||||
40. Вивчення можливості створення системи ювенальної юстиції в рамках проведення реформи судової системи з метою удосконалення національного законодавства у сфері захисту прав дітей, поліпшення стану виконання превентивної та профілактичної роботи | приведення організації діяльності уповноважених підрозділів Національної поліції у відповідність з вимогами міжнародного законодавства у сфері ювенальної юстиції, впровадження новітніх форм і методів профілактичної роботи з дітьми, застосування корекційних програм та відновного правосуддя | Національна поліція | _"_ | ||
41. Запровадження у практику новітніх методів та форм роботи з дітьми, схильними до правопорушень | впровадження моделі "центр відвідування" з неповнолітніми, що перебувають у конфлікті із законом |
Мін'юст Мінсоцполітики Міжнародна організація "Агрітім Канада Консалтинг Лтд" (за згодою) Львівська облдержадміністрація |
протягом року | інші джерела | |
42. Забезпечення соціального патронажу дітей, які відбувають покарання у спеціальних виховних установах системи виконання покарань | 1) удосконалення системи надання психіатричної допомоги дітям, які вчинили правопорушення, відбувають покарання |
МОЗ Мін'юст |
_"_ | ||
2) забезпечення проведення навчання для спеціалістів центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді з питань соціальної роботи з неповнолітніми, які вчинили правопорушення |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | |||
3) під час формування навчальних програм підготовки фахівців у відомчих навчальних закладах, які готують фахівців системи виконання покарань, передбачити модулі за тематикою "Забезпечення прав дитини" |
Мін'юст МОН |
протягом року | |||
4) підготовка спеціалістів служби пробації до забезпечення соціального патронату дітей | Мін'юст | _"_ | |||
__________________ Разом за розділом IV |
240 | ||||
Підвищення ролі територіальної громади у вирішенні питань захисту прав та розвитку дітей | |||||
43. Активізація участі територіальної громади у захисті прав та розвитку дитини | 1) запровадження у структурах виконавчих органів об'єднаних територіальних громад посадових осіб, відповідальних за захист прав дітей |
обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | місцеві бюджети* | |
2) розроблення та запровадження механізму забезпечення захисту прав дітей в об'єднаних територіальних громадах | Мінсоцполітики | _"_ | |||
3) забезпечення захисту прав дітей в об'єднаних територіальних громадах, надання організаційно-методичної допомоги працівникам (спеціалістам), відповідальним за захист прав дітей в об'єднаних територіальних громадах |
обласні, Київська міська держадміністрації |
протягом року | |||
44. Підготовка фахівців соціальної сфери з активізації участі територіальної громади у захисті прав дітей | забезпечення проведення навчання для спеціалістів центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, виконавчих органів об'єднаних територіальних громад з питань організації надання соціальних послуг у громаді |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | ||
Участь дітей у житті суспільства | |||||
45. Забезпечення реалізації права дітей висловлювати свою думку, виховання навичок прийняття соціально мотивованих рішень | проведення Всеукраїнського збору лідерів органів учнівського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів |
МОН обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | місцеві бюджети* | |
Міжнародне співробітництво | |||||
46. Приведення законодавчих актів України у відповідність із міжнародними нормами, які випливають із відповідних міжнародних договорів щодо захисту прав та розвитку дитини | 1) приведення законодавства з питань захисту прав дитини у відповідність із положеннями Конвенції ООН про права дитини та Факультативних протоколів до неї, з урахуванням отриманих рекомендацій | Мінсоцполітики МЗС МОН МОЗ МВС Національна поліція ДМС | протягом року | місцеві бюджети* | |
2) приведення законодавчих актів України у відповідність з положеннями Конвенції Ради Європи про захист дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства | _"_ | _"_ | _"_ | ||
3) приведення національних законодавчих актів, які стосуються дітей, у відповідність з положеннями Конвенції Ради Європи про заходи щодо протидії торгівлі людьми | Мінсоцполітики МВС Національна поліція МЗС МОН ДМС | _"_ | |||
47. Забезпечення подальшої співпраці України з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), іншими міжнародними організаціями з питань захисту прав дітей | 1) продовження співпраці з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Всесвітньою організацією охорони здоров'я (ВООЗ) щодо медичної допомоги дітям |
МОЗ Мінсоцполітики |
протягом року | ||
2) продовження впровадження проекту підтримки сімей та захисту прав дітей | Луганська та Київська облдержадміністрації Міжнародна благодійна організація "Благодійний фонд "СОС Дитячі містечка" (за згодою) | _"_ |
місцеві бюджети* інші джерела |
||
Проведення моніторингу, оцінки стану виконання Програми та очікувані результати | |||||
48. Здійснення моніторингу та оцінки результатів виконання Програми | 1) підготовка щорічної державної доповіді про становище дітей в Україні | Мінсоцполітики | _"_ | державний бюджет | 67 |
2) оцінка результатів виконання Загальнодержавної програми "Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини" на період до 2016 року |
Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації |
_"_ | інші джерела | ||
49. Забезпечення поширення соціальної реклами та сприяння широкому висвітленню в засобах масової інформації питань соціально-правового захисту дітей, дотримання положень Конвенції ООН про права дитини | сприяння висвітленню в засобах масової інформації питань соціально-правового захисту дітей, дотримання положень Конвенції ООН про права дитини | Мінсоцполітики обласні, Київська міська держадміністрації | протягом року | ||
____________________ Разом за розділом VIII |
67 | ||||
Усього: | державний бюджет | 408 518,1 | |||
у тому числі: | |||||
МОЗ | _"_ | 404 211,1 | |||
Мінсоцполітики | _"_ | 307 | |||
Національна академія медичних наук | _"_ | 4 000 |