1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ЯДЕРНОГО РЕГУЛЮВАННЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.01.2005 № 4
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 січня 2005 р.
за № 78/10358
Про затвердження Вимог до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державної інспекції ядерного регулювання № 51 від 02.03.2012 № 777 від 29.12.2022 )
На виконання положень Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" та з метою вдосконалення нормативно-правової бази України щодо встановлення загальних принципів і критеріїв безпеки ядерних установок НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Вимоги до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки (далі - Вимоги), що додаються.
2. Начальнику Управління регулювання безпеки ядерних установок Семенову О.Ф. у п'ятиденний термін після підписання наказу забезпечити його подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Директору Державного науково-технічного центру з ядерної та радіаційної безпеки Васильченку В.М. у місячний термін після державної реєстрації наказу забезпечити тиражування Вимог у кількості 20 примірників.
4. Начальнику Управління регулювання безпеки ядерних установок Семенову О.Ф. у десятиденний термін після тиражування Вимог забезпечити їх розсилку відповідно до розрахунку розсилки.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Бикова В.О.

Голова

В. Грищенко

ПОГОДЖЕНО:

Заступник Міністра палива та енергетики України



В.Ф. Редько
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
ядерного регулювання України
10.01.2005 № 4
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 січня 2005 р.
за № 78/10358
ВИМОГИ
до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки
( У тексті цих Вимог слова "Держатомрегулювання України", "узгодження", "узгоджені" в усіх відмінках замінено відповідно словами "Держатомрегулювання", "погодження", "погоджені" у відповідних відмінках згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
Вимоги до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки розроблено відповідно до Закону України "Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії", Загальних положень забезпечення безпеки атомних станцій, затверджених наказом Державної адміністрації ядерного регулювання України від 09.12.99 № 63, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 06.03.2000 за № 132/4353, з урахуванням стандарту МАГАТЕ з безпеки "Модифікації на атомних станціях" No.NS-G-2.3.
Цей документ визначає:
вимоги до проведення модифікацій ядерних установок (ЯУ), які здійснюються експлуатуючою організацією (ЕО) на окремих етапах життєвого циклу ЯУ, зокрема до етапів проведення модифікації, що потребують погодження з Держатомрегулювання, переліку та змісту документів, які мають надаватися ЕО для погодження проведення модифікацій з Держатомрегулювання;
порядок оцінки безпеки модифікації ЯУ та прийняття рішень щодо погодження технічних рішень, що розробляються в процесі проведення модифікації.
Вимоги цього документа є обов'язковими для ЕО, які здійснюють діяльність на окремих етапах життєвого циклу ЯУ, організацій, що надають послуги ЕО при проведенні модифікацій, та експертних організацій / експертів, які виконують експертизу ядерної та радіаційної безпеки, документів, що стосуються модифікацій.
1. Загальні положення
1.1. У цьому документі терміни та визначення вживаються в такому значенні:
Державна експертиза ядерної та радіаційної безпеки - комплекс організаційної, науково-технічної та експертно-аналітичної діяльності, яка проводиться Держатомрегулювання і спрямована на оцінку рівня технічної безпеки об'єктів, на яких використовується ядерна енергія, з урахуванням всіх факторів, що спричиняють небезпеку для здоров'я людини та довкілля.
Еквівалентний елемент - елемент, який вироблений за таким же технічним завданням або такими ж технічними умовами, що й елемент, який застосований в проекті ЯУ, або такий, для застосування якого раніше було отримано погодження Держатомрегулювання.
Експертна організація / Експерт - юридична або фізична особа, яка залучається Держатомрегулювання до виконання державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки, має необхідні ресурси, кваліфікацію та досвід науково-технічної діяльності у відповідній спеціалізації з оцінки факторів, що впливають на безпеку у сфері використання ядерної енергії, відповідає за якість та результати експертизи.
Конфігурація ЯУ - стан ЯУ, який визначений в проекті ЯУ та експлуатаційних документах, розроблених на основі проекту.
Модифікація - будь-яка зміна затверджених в установленому порядку проекту ЯУ та/або системи управління ЯУ, що проводиться на етапах життєвого циклу ЯУ "будівництво", "введення в експлуатацію", "експлуатація" з метою модернізації/ реконструкції або іншою метою.
Модифікацією не вважаються: зміни конфігурації ЯУ, які пов'язані з остаточною зупинкою та виведенням з експлуатації ЯУ, заміна елемента, важливого для безпеки ЯУ, на еквівалентний елемент, яка здійснюється під час запланованих ремонтних робіт.
Об'єкт модифікації - об'єкт, який передбачається модифікувати, або такий, що знаходиться в стані модифікації, до введення його в промислову експлуатацію.
Оцінка безпеки модифікації ЯУ - визначення рівня технічної безпеки проведення модифікації ЯУ з урахуванням всіх факторів, що спричиняють небезпеку для здоров'я людини та довкілля.
Однотипна модифікація - модифікація на різних ЯУ, що здійснюється у однакових проєктних межах об’єктів модифікації, та під час якої застосовуються технічні засоби та обладнання, що виготовлені за однаковими технічними умовами (технічними специфікаціями, технічними завданнями).
( Підпункт 1.1. розділу I доповнено терміном згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
"Пілотна" модифікація - модифікація, яка проводиться ЕО на конкретній ЯУ вперше.
Технічне завдання - основний документ на продукцію несерійного виробництва, для якої не передбачені технічні умови (технічна специфікація), що містить необхідні вимоги до розроблення, виготовлення, випробувань, приймання, постачання, а також впровадження та експлуатації продукції у складі ЯУ, затверджений ЕО та виробником (постачальником).
( Підпункт 1.1. розділу I доповнено терміном згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
Технічні умови (технічна специфікація) - документ виробника (постачальника), що встановлює технічні вимоги, яким відповідає продукція, та визначає процедури, за допомогою яких встановлюється, чи дотримані такі вимоги.
( Підпункт 1.1. розділу I доповнено терміном згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
Тимчасова модифікація - модифікація, яка впроваджується на обмежений строк та не призводить до зміни початкової конфігурації ЯУ після її скасування.
( Підпункт 1.1. розділу I доповнено терміном згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
Інші терміни та визначення вживаються у значеннях, наведених у статтях 1 Законів України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку", "Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії" та розділі II Загальних положень безпеки атомних станцій, затверджених наказом Державного комітету ядерного регулювання України від 19 листопада 2007 року № 162, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 січня 2008 року за № 56/14747.
( Абзац підпункту 1.1. розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
1.2. ЕО визначає необхідність проведення модифікації за власною ініціативою на підставі аналізу експлуатаційного досвіду (національного або міжнародного), результатів оцінок безпеки, аналізів експлуатаційної надійності обладнання систем, (елементів), або на виконання регулюючих вимог Держатомрегулювання з метою приведення рівня безпеки ЯУ у відповідність до чинних норм та правил з ядерної та радіаційної безпеки.
( Пункт 1.2. розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
1.3. Модифікації проводяться з метою підвищення рівня безпеки ЯУ та надійності її систем, усунення відмов, виявлених під час експлуатації ЯУ, збільшення коефіцієнта використання встановленої потужності, поліпшення ремонтопридатності систем, зниження дозових навантажень на персонал, зниження витрат на технічне обслуговування СВБ, зменшення імовірності помилок персоналу, продовження терміну експлуатації окремих систем (елементів) тощо.
( Пункт 1.3. розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
1.4. Технічні та організаційні рішення, що приймаються при здійсненні модифікацій, мають базуватися на досягнутому рівні науки й техніки і відповідати вимогам нормативно-правових актів з ядерної та радіаційної безпеки та галузевих нормативних документів.
1.5. За впливом на безпеку модифікації ЯУ розподіляються на такі:
модифікації, важливі для безпеки ЯУ;
модифікації, що не впливають на безпеку ЯУ.
1.6. До модифікацій, важливих для безпеки, відносяться такі модифікації ЯУ:
1.6.1. Модифікації, пов'язані зі змінами конфігурації ЯУ, а саме:
зміни проєкту будівель та споруд ЯУ, конструкції систем, важливих для безпеки (СВБ) або їх характеристик, програмного забезпечення технологічного процесу, у тому числі модернізація (впровадження нових) систем та елементів, які не впливають на безпеку, якщо під час цієї модернізації здійснюється вплив на інші системи та елементи, важливі для безпеки, шляхом зміни їх проєкту або проєктних характеристик;
( Абзац другий підпункту 1.6.1 пункту 1.6. розділу I в редакції Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
зміни меж і умов безпечної експлуатації, які встановлені проектом ЯУ та технологічним регламентом безпечної експлуатації ЯУ;
зміни технологічного регламенту безпечної експлуатації, інструкцій з ліквідації аварій, регламенту радіаційного контролю та інших експлуатаційних документів, які підлягають погодженню з Держатомрегулювання згідно з чинними нормами та правилами з ядерної та радіаційної безпеки;
комбінації вищезазначених змін.
1.6.2. Модифікації системи управління ЯУ:
зміни організаційної структури і ресурсів ЕО, зміни програм, планів та графіків, що розробляються для управління діяльністю ЕО з питань, важливих для безпеки ЯУ (програм, планів та графіків підвищення безпеки ЯУ, програм радіаційного захисту, програм поводження з радіоактивними відходами, планів захисту персоналу, програм та графіків продовження ресурсу систем, важливих для безпеки, та інше). Ці зміни у системі управління ЯУ розробляються відповідно до Вимог до системи управління діяльністю експлуатуючої організації (оператора), затверджених наказом Державної інспекції ядерного регулювання України від 02 березня 2012 року № 51, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 21 березня 2012 року за № 431/20744.
( Підпункт 1.6.2 пункту 1.6 розділу I в редакції Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
1.7. До модифікацій, що не впливають на безпеку ЯУ, відносяться такі, що навіть при їх неправильному впровадженні не можуть порушити безпеку ЯУ.
1.8. Оцінка модифікацій за впливом на безпеку проводиться ЕО. Для модифікацій, пов'язаних зі змінами конфігурації ЯУ, оцінка проводиться з урахуванням погоджених Держатомрегулювання класифікацій систем і елементів, важливих для безпеки, що входять до складу проекту ЯУ.
Держатомрегулювання перевіряє обґрунтованість проведеної ЕО оцінки модифікації за впливом на безпеку та може вимагати її зміни.
1.9. Будь-яка модифікація, важлива для безпеки ЯУ, не може проводитися ЕО без погодження з Держатомрегулювання. ЕО погоджує з Держатомрегулювання всі зміни та доповнення, які вносяться у документи, раніше погоджені Держатомрегулювання.
Проведення модифікацій ЯУ, що не впливають на безпеку, не погоджуються Держатомрегулювання, але ЕО перед початком впровадження надає про них інформацію разом із Звітом про попередню оцінку впливу модифікації на безпеку: для атомних електростанцій (АЕС) і сховищ відпрацьованого ядерного палива - до інспекції з ядерної безпеки на АЕС; для дослідницьких реакторів, критичних та підкритичних збірок - до Держатомрегулювання. Вимоги до Звіту про попередню оцінку впливу модифікації на безпеку встановлюються у стандарті ЕО.
Впровадження тимчасових модифікацій та управління ними здійснюється у відповідності до окремих процедур, що розробляються і затверджуються ЕО та погоджуються Держатомрегулювання.
Усі тимчасові модифікації ідентифікуються в місцях їх впровадження, засобах їх контролю та відповідній експлуатаційній та технічній документації.
Кількість одночасних тимчасових модифікацій та їх тривалість зводиться до мінімуму. ЕО визначає тривалість кожної тимчасової модифікації та періодично здійснює перегляд переліку тимчасових модифікацій з метою визначення необхідності та доцільності їх подальшого застосування.
Про всі тимчасові модифікації ЕО надає інформацію до інспекції з ядерної безпеки на АЕС перед початком їх проведення.
( Пункт 1.9 розділу I в редакції Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
1.10. ЕО несе відповідальність за безпеку ЯУ при проведенні модифікацій, за своєчасне погодження модифікацій, важливих для безпеки, з Держатомрегулювання, а також за достовірність наданої до Держатомрегулювання інформації, яка обґрунтовує безпеку проведення модифікації ЯУ.
1.11. У разі якщо ЕО залучає підрядників для виконання деяких робіт щодо впровадження модифікації, відповідальність за безпеку ЯУ зберігається за ЕО. ЕО визначає персонал із відповідною кваліфікацією для оцінки якості робіт, виконаних підрядниками.
1.12. Будь-яка модифікація ЯУ, яка проводиться ЕО протягом життєвого циклу ЯУ, не має зменшувати рівень безпеки ЯУ. Для обґрунтування цього ЕО оцінює безпеку ЯУ з урахуванням запропонованої модифікації та виникнення нових умов експлуатації ЯУ.
Матеріали з обґрунтування безпеки модифікації оцінюються персоналом ЕО, що не залучений до впровадження даної модифікації.
( Пункт 1.12 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
1.13. Технічні рішення щодо модифікацій ЯУ мають бути апробовані перед впровадженням на ЯУ.
Випробування нового обладнання проводиться впродовж усього процесу впровадження модифікації шляхом проведення:
попередніх та приймальних випробувань на майданчику заводу-виробника;
( Абзац третій пункту 1.13 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
попередніх автономних та комплексних випробувань у складі ЯУ;
( Абзац четвертий пункту 1.13 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
випробувань під час дослідної експлуатації;
міжвідомчих приймальних випробувань.
Впровадження модифікацій на ЯУ проводиться поетапно: спочатку проводиться "пілотна" модифікація на одній ЯУ, після введення її в промислову експлуатацію (або отримання позитивних результатів її дослідної експлуатації) модифікація може бути впроваджена на інших ЯУ. Порядок впровадження модифікації на інших ЯУ визначено у пунктах 3.21-3.29 розділу 3 цих Вимог.
( Абзац сьомий пункту 1.13. розділу I в редакції Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
1.14. Під час проведення модифікації ЯУ ЕО має використовувати:
досягнення науки і техніки;
( Абзац другий пункту 1.14. розділу I в редакції Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
досвід (при наявності) проведення аналогічних модифікацій ЯУ в Україні та інших країнах;
сучасні методи обґрунтування безпеки з використанням комп’ютерних кодів, імовірнісних та детерміністичних методів аналізу безпеки із використанням кількісних і якісних показників надійності. За наявності імовірнісної моделі ЯУ оцінюється кількісно вклад модифікації в загальний ризик;
( Абзац четвертий пункту 1.14. розділу I в редакції Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
досвід та рекомендації міжнародних організацій, зокрема МАГАТЕ.
1.15. У рамках керівництва з якості ЕО розробляє процедуру, яка встановлює порядок проведення модифікацій ЯУ (включаючи розроблення документації, її погодження, контроль за впровадженням модифікації тощо), необхідну для цього організаційну структуру, ресурси, відповідальних осіб. Процедура має включати заходи, що унеможливлюють проведення несанкціонованих модифікацій.
1.16. При проведенні модифікації програмного забезпечення процедура проведення модифікацій має містити заходи щодо захисту програмного забезпечення від несанкціонованого доступу. ЕО має забезпечити збереження еталонних, робочих та таких, що модифікуються, версій програм та суворий контроль за всіма копіями програм.
1.17. ЕО має забезпечити збір, аналіз та зберігання інформації за всіма модифікаціями ЯУ. Інформація про впроваджені модифікації має обов'язково зберігатися до закінчення етапу зняття з експлуатації ЯУ.
1.18. ЕО має забезпечити відповідні навчання та перевірку кваліфікації персоналу, який залучений до впровадження модифікацій. Персонал, який залучений для експлуатації модифікованого обладнання, має бути підготовлений та перевірений до початку дослідної експлуатації об'єкта модифікації на ЯУ.
2. Модифікації системи управління ЯУ
( Пункт 2.1 глави 2 виключено на підставі Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 51 від 02.03.2012 ) ( Пункт 2.2 глави 2 виключено на підставі Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 51 від 02.03.2012 ) ( Пункт 2.3 глави 2 виключено на підставі Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 51 від 02.03.2012 ) ( Пункт 2.4 глави 2 виключено на підставі Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 51 від 02.03.2012 ) ( Пункт 2.5 глави 2 виключено на підставі Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 51 від 02.03.2012 )
2.1. ЕО надає до Держатомрегулювання для погодження інформацію щодо змін програм, планів та графіків, що розробляються для управління діяльністю ЯУ з питань, що важливі для безпеки ЯУ (програм, планів та графіків підвищення безпеки ЯУ, програм радіаційного захисту, поводження з радіоактивними відходами, планів захисту персоналу, програм та графіків з продовження ресурсу систем, важливих для безпеки, програми та концепції зняття з експлуатації ЯУ та інше). Якщо форма змін документів не визначена чинними нормами, правилами та стандартами, інформація надається в довільній формі. Якщо ці зміни зумовлюють зміни в інших документах, які раніше погоджені Держатомрегулювання, ЕО має надати повний комплект всіх цих документів зі змінами.
2.2. ЕО надає до Держатомрегулювання для погодження інформацію щодо зміни методів і засобів обґрунтування безпеки ЯУ (у тому числі програмних), яка має містити опис змін, обґрунтування їх необхідності, результати верифікації. Форма надання інформації - довільна.
3. Модифікації, пов'язані зі змінами конфігурації ЯУ
3.1. При змінах проекту, конструкції СВБ або їх характеристик, програмного забезпечення, будівель та споруд ЯУ, які містять СВБ, ЕО розробляє та узгоджує з Держатомрегулювання технічні рішення на встановлені етапи проведення модифікації (розроблення концепції, монтаж і дослідну експлуатацію та введення в промислову експлуатацію), а саме:
( Абзац перший пункту 3.1 розділу 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
концептуальне рішення про проведення модифікації;
технічне рішення про проведення монтажу об'єкта модифікації та дослідної експлуатації;
( Абзац третій пункту 3.1 розділу 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 ) ( Абзац четвертий пункту 3.1 розділу 3 виключено на підставі Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
технічне рішення про введення в промислову експлуатацію.
Впровадження модифікацій та управління ними на етапах життєвого циклу "будівництво", "введення в експлуатацію" здійснюється відповідно до окремих процедур, що розробляються і затверджуються ЕО та погоджуються Держатомрегулювання;
( Пункт 3.1 розділу 3 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
3.2. Залежно від складності модифікації допускається об’єднання двох послідовних етапів (за умови надання повного комплекту документації). Зокрема, для погодження заміни (модифікації) окремого елемента, важливого для безпеки ЯУ або алгоритму його роботи, може бути надано (за рішенням ЕО із відповідним обґрунтуванням) технічне рішення для однієї ЯУ, яке містить обґрунтування необхідності впровадження цієї модифікації (інформацію, що містить концептуальне технічне рішення згідно із пунктом 3.17 цього розділу) та інформацію щодо погодження з Держатомрегулювання технічних умов (технічних специфікацій або технічних завдань), порядку, термінів та умов проведення заміни, включно із монтажем, випробуваннями у складі ЯУ, навчанням персоналу (інформацію, що містить технічне рішення про проведення монтажу об’єкта модифікації та дослідної експлуатації згідно із пунктом 3.19 цього розділу) та умовами допуску до експлуатаці.
( Пункт 3.2 розділу 3 в редакції Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
3.3. Документи щодо змін меж і умов безпечної експлуатації, встановлених проектом ЯУ та технологічним регламентом безпечної експлуатації ЯУ, змін технологічного регламенту безпечної експлуатації, інструкцій з ліквідації аварій, регламенту радіаційного контролю та інших експлуатаційних документів, що підлягають погодженню з Держатомрегулювання відповідно до чинних норм та правил з ядерної та радіаційної безпеки, надаються до Держатомрегулювання на погодження разом з документами, що їх обґрунтовують. Якщо форма представлення змін не визначена чинними нормами, правилами та стандартами, інформація надається в довільній формі. Якщо ці зміни зумовлюють зміни в інших документах, які вже погоджені Держатомрегулювання, ЕО має надати повний комплект всіх цих документів зі змінами.
3.4. Монтаж, пусконалагоджувальні роботи, випробування, введення в дослідну та/або промислову експлуатацію об'єкта модифікації мають проводитися при експлуатаційних режимах ЯУ, які визначені в відповідних технічних рішеннях (враховується можливість виконання робіт під час експлуатації, ремонтів ЯУ тощо).
3.5. Впродовж усього процесу модифікації всі роботи мають проводитися відповідно до діючої системи якості ЕО з дотриманням необхідних заходів безпеки.
3.6. Застосування обладнання у проєктах модифікацій СВБ здійснюється на підставі погоджених Держатомрегулювання технічних умов (технічних специфікацій або технічних завдань).
( Пункт 3.6 розділу 3 в редакції Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )
3.7. У технічному рішенні про монтаж об’єкта модифікації ЕО оцінює необхідність та терміни внесення змін, пов’язаних із проведенням модифікації, до технологічного регламенту безпечної експлуатації, інструкцій з експлуатації та техобслуговування, протиаварійних інструкцій (керівництв) та іншої експлуатаційної документації, звіту з аналізу безпеки ЯУ. ЕО забезпечує перегляд цих документів та внесення (за необхідності) до них відповідних змін перед введенням об’єкта модифікації у промислову експлуатацію. Звіт з аналізу безпеки ЯУ коригується відповідно до остаточного звіту з аналізу безпеки модифікації після введення обладнання у промислову експлуатацію.
На період дослідної експлуатації розробляються зміни (за необхідності тимчасові) до технологічного регламенту безпечної експлуатації, інструкцій з експлуатації та техобслуговування та іншої експлуатаційної документації та/або тимчасові процедури (у тому числі протиаварійні), що пов’язані із впровадженням модифікації.
( Пункт 3.7 розділу 3 в редакції Наказу Державної інспекції ядерного регулювання № 777 від 29.12.2022 )

................
Перейти до повного тексту