- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 травня 2005 р.
за N 515/10795
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
фінансів
N 758 від 22.06.2012 )
Про затвердження Змін до Порядку відкриття рахунків у національній валюті в органах Державного казначейства
У зв'язку з набуттям чинності Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004
N 637 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за N 40/10320, і з метою удосконалення процедур казначейського обслуговування розпорядників та одержувачів коштів державного і місцевих бюджетів,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Порядку відкриття рахунків у національній валюті в органах Державного казначейства, затвердженого наказом Державного казначейства України від 02.12.2002
N 221 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за N 976/7264 (із змінами), що додаються.
2. Начальнику Управління методології по виконанню бюджетів, бухгалтерського обліку та звітності Державного казначейства України Сушко Н.І. забезпечити подання на державну реєстрацію цього наказу до Міністерства юстиції України.
3. Начальнику Управління організації діловодства та контролю виконавської дисципліни Державного казначейства України Ливун С.В. у триденний термін після державної реєстрації цього наказу забезпечити його доведення управлінням Державного казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Державного казначейства України Чечуліну О.О.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
казначейства України
19.04.2005 N 70
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 травня 2005 р.
за N 515/10795
ЗМІНИ
до Порядку відкриття рахунків у національній валюті в органах Державного казначейства ( z0976-02 )
1. У розділі 2:
1.1. Підпункт 2.2.2 пункту 2.2 доповнити абзацом такого змісту:
"рахунки, які відкриваються розпорядникам бюджетних коштів для здійснення загальнодержавних видатків".
1.2. Підпункт 2.2.3 пункту 2.2 після слів "боргових зобов'язань держави та" доповнити словами "в окремих випадках".
2. У розділі 4:
2.1. У підпункті "а" пункту 4.1 слова "додаток 5" у дужках розмістити після слова "зразка".
2.2. Підпункт "в" пунктів 4.1, 4.3 викласти в такій редакції:
"в) копію належним чином зареєстрованого установчого документа (статуту, положення, установчого договору), засвідчену органом, який здійснив реєстрацію, або нотаріально. Положення, які затверджуються постановами Кабінету Міністрів України чи указами Президента України, нотаріального засвідчення не потребують. Установи та організації, які діють на підставі законів, установчий документ не подають".
2.3. Підпункт "г" пунктів 4.1, 4.3; підпункт "в" пункту 4.4 викласти в такій редакції:
"копію документа, що підтверджує взяття клієнта на облік в органі державної податкової служби, засвідчену органом, що видав документ, або нотаріально".
2.4. Підпункт "ґ" пунктів 4.1, 4.3 викласти в такій редакції:
"ґ) картку із зразками підписів осіб у двох примірниках (додаток 6), яким відповідно до чинного законодавства чи установчих документів клієнта надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів, завірену нотаріально або установою вищого рівня в установленому порядку. У картку включається також зразок відбитка печатки.
Якщо в картці зразок підпису першого керівника не наведено, то орган Державного казначейства має право витребувати письмове підтвердження про надання права іншим особам розпоряджатися рахунком, засвідчене підписом першого керівника та відбитком печатки клієнта.
Право першого підпису не може бути надано головному бухгалтеру та іншим особам, які мають право другого підпису.
Право другого підпису не може бути надано особам, які користуються правом першого підпису.
Зазначена картка оформляється відповідно до вимог Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12.11.2003
N 492 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17.12.2003 за N 1172/8493 (із змінами).
У разі тимчасового надання особі права першого чи другого підпису подаються тимчасова картка із зразками підписів тимчасово уповноважених осіб та копія відповідного документа (наказ, протокол тощо), що підтверджує ці повноваження.
У населених пунктах, де немає нотаріальних контор чи приватних нотаріусів, картки засвідчуються сільською, селищною, районною радою.
Органи державної влади, які не мають установи вищого рівня, подають картки, засвідчені підписами керівників та головних бухгалтерів цих органів".
2.5. Підпункт "д" пунктів 4.1, 4.3 та підпункт "ґ" пункту 4.4 викласти в такій редакції:
"копію документа, що підтверджує реєстрацію клієнта у відповідному органі Пенсійного фонду України, засвідчену органом, що його видав, або нотаріально".
2.6. Підпункт "е" пунктів 4.1, 4.3 та підпункт "д" пункту 4.4 викласти в такій редакції:
"копії страхових свідоцтв, що підтверджують реєстрацію клієнта у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, Фонді загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття, Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності як платника страхових внесків, засвідчені органом, що їх видав, або нотаріально.
Інформація про те, що клієнт не є платником страхових внесків, обов'язково зазначається у заяві про відкриття рахунку в рядку "Додаткова інформація"".
2.7. Підпункт "є" пункту 4.1 викласти в такій редакції:
"є) затверджений кошторис розпорядників бюджетних коштів, крім видатків державного бюджету, кошториси для здійснення яких не складаються.
У період до затвердження кошторисів видатки бюджетних установ (організацій) здійснюються відповідно до чинного законодавства.
Кошторис не подається у разі відкриття протягом бюджетного року спеціальних реєстраційних рахунків з обліку операцій з власних надходжень бюджетної установи".
2.8. Підпункт "ґ" пункту 4.2 викласти в такій редакції:
"ґ) картка із зразками підписів і відбитка печатки, засвідчена нотаріально або підписом керівника установи/організації, до складу якої входить відокремлений підрозділ. До картки включаються зразки підписів уповноважених осіб підрозділу, яким згідно з чинним законодавством України і відповідними документами установи/організації надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів.
Якщо в картці зразок підпису першого керівника не наведено, то орган Державного казначейства має право витребувати письмове підтвердження про надання права іншим особам розпоряджатися рахунком, засвідчене підписом першого керівника та відбитком печатки клієнта.
Право першого підпису не може бути надано головному бухгалтеру та іншим особам, які мають право другого підпису.
Право другого підпису не може бути надано особам, які користуються правом першого підпису.
Зазначена картка оформлюється відповідно до вимог Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12.11.2003
N 492 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17.12.2003 за N 1172/8493 (із змінами).
У разі тимчасового надання особі права першого чи другого підпису подаються тимчасова картка із зразками підписів тимчасово уповноважених осіб та копія відповідного документа (наказ, протокол тощо), що підтверджує ці повноваження".
2.9. Підпункт "е" пункту 4.4 після слів "розпорядників бюджетних коштів" доповнити словами "крім видатків державного бюджету, кошториси для здійснення яких не складаються".
2.10. Абзац другий пункту 4.7 викласти в такій редакції:
"У разі реорганізації установи/організації (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділення), зміни найменування, підпорядкованості, рахунки такої установи/організації закриваються. Для відкриття нових рахунків подаються документи, передбачені відповідно пунктами 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 цього Порядку".
2.11. В абзаці третьому пункту 4.7 слова "у випадках, передбачених чинним законодавством" виключити.
2.12. Перше речення абзацу першого пункту 4.8 доповнити словами "та право першого або другого підпису".
2.13. Доповнити розділ 4 пунктами 4.9 та 4.10 такого змісту:
"4.9. Якщо підприємство, установа, організація або відокремлений підрозділ має рахунок в органі Державного казначейства і відкриває новий, а право першого та другого підписів за новим рахунком надається особам, які мають право підпису за раніше відкритим рахунком, то в полі додаткова інформація Заяви про відкриття рахунків (додаток 5) зазначається, що на операції за рахунком розповсюджується право першого та другого підписів посадових осіб, визначених у картці із зразками підписів і відбитком печатки, яка зберігається в особовій справі цього підприємства, установи, організації або відокремленого підрозділу, який відкриває рахунок.
4.10. Розрахунок і установлення ліміту каси проводяться установами (організаціями), які обслуговуються в органах Державного казначейства, самостійно на підставі розрахунку встановлення ліміту залишку готівки в касі, що підписується головним (старшим) бухгалтером, а якщо немає такої посади, - особою, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку і звітності, та керівником установи (організації) або уповноваженою ним особою відповідно до вимог Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004
N 637 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за N 40/10320.
У розрахунку зазначається визначений у договорі про здійснення розрахунково-касового обслуговування між органом Державного казначейства та клієнтом строк здавання установою/організацією готівкової виручки (готівки) в банк для зарахування її на рахунки, відкриті в органах Державного казначейства.
Для кожної установи/організації та її відокремленого підрозділу складається окремий розрахунок установлення ліміту залишку готівки в касі.
Установлений ліміт каси затверджується внутрішніми наказами (розпорядженнями) установи/організації.
Установи/організації, що розпочинають свою діяльність, на перші три місяці їх роботи ліміт каси встановлюють відповідно до прогнозних розрахунків. Установлений з урахуванням прогнозних розрахунків ліміт каси переглядається за фактичними показниками діяльності".
3. У розділі 6:
3.1. Підпункт "в" пункту 6.1 викласти в такій редакції:
"в) копію належним чином зареєстрованого установчого документа (статуту, положення, установчого договору), засвідчену органом, який здійснив реєстрацію, або нотаріально. Положення, які затверджуються постановами Кабінету Міністрів України чи указами Президента України, нотаріального засвідчення не потребують. Установи та організації, які діють на підставі законів, установчий документ не подають".
3.2. Підпункт "ґ" пункту 6.1 викласти в такій редакції:
"ґ) картку із зразками підписів осіб у двох примірниках, яким відповідно до чинного законодавства чи установчих документів клієнта надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів, завірену нотаріально або установою вищого рівня в установленому порядку. У картку включається також зразок відбитка печатки.
Якщо в картці зразок підпису першого керівника не наведено, то орган Державного казначейства має право витребувати письмове підтвердження про надання права іншим особам розпоряджатися рахунком, засвідчене підписом першого керівника та відбитком печатки клієнта.
Право першого підпису не може бути надано головному бухгалтеру та іншим особам, які мають право другого підпису.
Право другого підпису не може бути надано особам, які користуються правом першого підпису.
Зазначена картка оформляється відповідно до вимог Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12.11.2003
N 492 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 17.12.2003 за N 1172/8493 (із змінами).
У разі тимчасового надання особі права першого чи другого підпису подаються тимчасова картка із зразками підписів тимчасово уповноважених осіб та копія відповідного документа (наказ, протокол тощо), що підтверджує ці повноваження.
У населених пунктах, де немає нотаріальних контор чи приватних нотаріусів, картки засвідчуються сільською, селищною, районною радою.
Органи державної влади, які не мають установи вищого рівня, подають картки, засвідчені підписами керівників та головних бухгалтерів цих органів".
3.3. Підпункт "д" пункту 6.1 викласти в такій редакції:
"д) копію документа, що підтверджує реєстрацію клієнта у відповідному органі Пенсійного фонду України, засвідчену органом, що його видав, або нотаріально".
3.4. Підпункт "е" пункту 6.1 викласти в такій редакції:
"е) копії страхових свідоцтв, що підтверджують реєстрацію клієнта у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, Фонді загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття, Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності як платника страхових внесків, засвідчені органом, що їх видав, або нотаріально.
Інформація про те, що клієнт не є платником страхових внесків, обов'язково зазначається у заяві про відкриття рахунку в рядку "Додаткова інформація".
3.5. Підпункт "є" пункту 6.1 викласти в такій редакції:
"є) копію документа, що підтверджує взяття клієнта на облік в органі державної податкової служби, засвідчену органом, що видав документ, або нотаріально".
3.6. В абзаці другому пункту 6.2 слова "відповідно до чинного законодавства" виключити.
3.7. Пункт 6.4 викласти в такій редакції:
"6.4. У разі реорганізації установи/організації (злиття, приєднання, поділ, перетворення, виділення), зміни найменування, підпорядкованості, рахунки такого підприємства, установи, організації закриваються. Для відкриття нових рахунків подаються документи, передбачені пунктом 6.1 цього Порядку".
4. У розділі 7:
4.1. Абзац перший підпункту 7.2.2 пункту 7.2 викласти в такій редакції:
"7.2.2. Рахунки розпорядників і одержувачів коштів у разі реорганізації установи/організації (злиття, приєднання, поділ, перетворення, виділення), зміни найменування, підпорядкованості закриваються на підставі".
4.2. Підпункт 7.3.1 пункту 7.3 викласти в такій редакції:
................Перейти до повного тексту