- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Меморандум
МЕМОРАНДУМ
про взаєморозуміння між Міністерством оборони України та Міністерством оборони Естонської Республіки щодо реалізації заходів військової підготовки Збройних Сил України
Дата підписання: |
25.05.2017 |
Дата набрання чинності для України: |
25.05.2017 |
Міністерство оборони України та Міністерство оборони Естонської Республіки (далі - Учасники),
домовились про таке:
Стаття 1
Визначення
1. Держава, що приймає (ДП), - Україна.
2. Підтримка держави, що приймає (ПДП) - це цивільна чи військова логістика, та адміністративна підтримка, яка надається Державою, що приймає, Естонському особовому складу щодо діяльності, передбаченої цим Меморандумом.
3. Держава, що направляє (ДН), - Естонська Республіка.
4. Естонський особовий склад - Естонський військовий особовий склад і члени цивільного компоненту, як вони визначені в
НАТО УСЗС.
Стаття 2
Мета
Метою цього Меморандуму про взаєморозуміння (далі - "Меморандум") є створення правової бази, принципів і процедур між Учасниками для розробки і реалізації навчальних та консультативних програм та участі Естонського особового складу у навчальній та дорадчій / консультативній діяльності для Збройних Сил України.
Стаття 3
Навчальні і консультативні програми та діяльність
1. Учасники переважно зосереджуються на розробці навчальних і консультативних програм та участі у заходах підготовки таких напрямів та форм:
a) військова підготовка та інструктаж, що переважно складається з:
a. Програми індивідуальної військової підготовки;
b. Програми колективної військової підготовки;
c. Програми спеціальної (експертної) підготовки;
d. Розвитку сил спеціальних операцій.
b) Інші сфери обопільного інтересу в межах компетенції Учасників.
2. Виконуючи положення цього Меморандуму, Естонський особовий склад може направлятися до оборонних інституцій України для роботи у якості інструкторів, радників та експертів.
Стаття 4
В'їзд і виїзд
1. Українські візові вимоги та обмеження не застосовуються до Естонського особового складу при в'їзді на чи виїзді з території України з метою участі у заходах підготовки, передбачених цим Меморандумом. ДП визнає оформлені ДН національне посвідчення військовослужбовця (або його цивільний еквівалент) та посвідчення про відрядження зразка НАТО дійсними для в'їзду до / виїзду з України всього Естонського персоналу.
2. В'їзд та виїзд можуть здійснюватися повітряним, наземним та залізничним транспортом.
Стаття 5
Правовий статус
1. Під час перебування в України Естонський особовий склад дотримується законодавства України відповідно до статті II
НАТО УСЗС .
2. Правовий статус Естонського особового складу на території ДП регулюється
НАТО УСЗС.
3. Провадження у справах кримінальної та дисциплінарної юрисдикції відбувається згідно зі статтею VII
НАТО УСЗС .
Стаття 6
Уніформи та зброя
1. Відповідно до статті VI
НАТО УСЗС Естонський військовий особовий склад може на виконання наказу носити зброю на території України з метою участі у діяльності, передбаченої цим Меморандумом.
2. Відповідно до статті V
НАТО УСЗС Естонський військовий особовий склад може носити свою національну уніформу весь час та у всіх місцях на території ДП.
Стаття 7
Захист і безпека сил
1. Відповідно до пункту 10 статті VII
НАТО УСЗС Учасники тісно співпрацюватимуть один з одним для забезпечення безпеки членів Естонського особового складу, його майна та спорядження. У розвиток цього зобов'язання власті ДП тісно співпрацюють з відповідними властями ДН для забезпечення безперешкодного доступу до та залишення об'єктів або місць дислокації Естонського особового складу.
2. ДП визнає право ДН вживати всіх необхідних заходів для забезпечення захисту Естонського персоналу та підтримання порядку і безпеки в будь-яких місцях, його дислокації відповідно до даного Меморандуму.
3. У разі загрози безпеці Естонського особового складу ДН може вжити відповідних заходів для підтримання або відновлення порядку та дисципліни на об'єктах або в місцях дислокації Естонського особового складу у відповідності до законодавства ДП.
4. Учасники координують, наскільки це практично можливо, заходи із захисту сил. Вищезазначене не тлумачиться як обмеження права на самооборону.
5. Будь-яка особа не з числа Естонського особового складу, затримана Естонським особовим складом, наскільки практично можливо найскоріше передається під контроль цивільній чи військовій поліції України відповідно до пункту 10 статті VII
НАТО УСЗС .
................Перейти до повного тексту