1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Меморандум


Меморандум
про взаєморозуміння у сфері електронних комунікацій між Національною комісією з питань регулювання зв'язку України та Органом з питань інформаційних та комунікаційних технологій Турецької Республіки
Дата підписання:
Дата набрання чинності для України:
24.09.2010
24.09.2010
Національна комісія з питань регулювання зв'язку України та Орган з питань інформаційних та комунікаційних технологій Туреччини, далі - Сторони,
прагнучи сприяти всебічному розвитку і співробітництву між двома державами та зміцнення дружніх відносин між Україною та Туреччиною,
визнаючи важливість та вплив сфери електронних комунікації на економічний розвиток кожної держави,
визнаючи інтереси кінцевих користувачів, учасників ринків, а також українського та турецького суспільств щодо ефективного регулювання електронних комунікацій,
беручи до уваги переваги від розвитку електронно-комунікаційних послуг за умови справедливої конкуренції, високої якості та широкого обсягу послуг, що надаються споживачам,
керуючись спільним бажанням поглиблення партнерства та підтримки щодо розвитку електронних комунікацій згідно з чинними актами Міжнародного союзу електрозв'язку, інших міжнародних та регіональних організацій, членами яких є Україна та Турецька Республіка, національним законодавством кожної з держав Сторін, а також положеннями цього Меморандуму,
керуючись положеннями Договору про дружбу і співробітництво між Україною і Турецькою Республікою від 4 травня 1992 року,
домовилися про таке:
Мета співпраці
Параграф 1. Метою цього Меморандуму є розвиток співробітництва у сфері регулювання електронних комунікацій через підтримку та реалізацію спільних заходів, обмін інформацією та досвідом між національними регуляторними органами України та Туреччини.
Сфера співпраці
Параграф 2. Враховуючи швидкий прогрес у сфері електронних комунікацій, Сторони сприяють та підтримують співпрацю у наступних основних сферах:
2.1 Регулювання ринків електронних комунікацій, що може включати в себе:
а) портативність номерів;
б) вибір та попередній вибір оператора;
в) безперешкодний доступ до абонентської лінії;
г) тарифи;
д) право проходу;
е) фіксований безпроводовий доступ/широкосмуговий безпроводовий доступ;
є) якість послуги.

................
Перейти до повного тексту