- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Договір
Договір
між Міністерством охорони здоров'я України та Дирекцією з питань розвитку і співробітництва Швейцарії стосовно фінансового та технічного співробітництва за Програмою "Покращання надання перинатальних послуг в Україні"
Міністерство охорони здоров'я України і Дирекція з питань розвитку та співробітництва Швейцарії
Міністерство охорони здоров'я України і Дирекція з питань розвитку та співробітництва Швейцарії (надалі - Договірні Сторони) домовилися про такі положення та умови, які наведені нижче:
Стаття 1. Загальні умови та визначення
1.1. Нижчезазначені терміни, які використовуються в цьому Договорі, якщо тільки контекст не передбачає іншого, мають такі значення:
а) Термін "Договірні Сторони" означає Міністерство охорони здоров'я України та Дирекція з питань розвитку та співробітництва Швейцарії, які діють на паритетних засадах;
б) Термін "Програма" означає Програма "Покращання надання перинатальних послуг в Україні". Ця Програма охоплює діяльність, яка має здійснюватися двома Договірними Сторонами, як це визначено у Структурі програми та її основних елементах (Додаток 1);
в) Термін "МОЗ" означає Міністерство охорони здоров'я України;
г) Термін "ДПРС" означає Дирекція з питань розвитку та співробітництва Міністерства закордонних справ Швейцарії;
д) Термін "управління охорони здоров'я" означає управління охорони здоров'я Волинської, Донецької, Івано-Франківської, Рівненської обласних державних адміністрацій;
е) Термін "ІПАГ" означає інститут педіатрії акушерства і гінекології АМН України;
є) Термін "лікувально-профілактичні заклади" означає лікувально-профілактичні заклади Волинської, Донецької, Івано-Франківської, Рівненської областей, визначені МОЗ за погодженням з ДПРС;
ж) Термін "ПО" означає Підрядна Організація (а саме, Швейцарський центр міжнародного здоров'я, відділ Швейцарського тропічного інституту в Базелі), якому ДПРС передала функції підтримки та роль консультанта у технічних питаннях стосовно виконання Програми;
з) Національний Координатор Програми - це особа, призначена Міністерством охорони здоров'я, яка відповідає за виконання Програми.
1.2. Додатки (а саме, Структура програми та її основні елементи: Додаток 1, Бюджет і фінансування Програми: Додаток 2) складають невід'ємну частину цього Договору.
Стаття 2. Відповідальність за виконання
2.1. Міністерство охорони здоров'я України (МОЗ) є українською партнерською організацією по впровадженню Програми. МОЗ призначає Національного Координатора Програми, який буде відповідати за підтримку зв'язку із ПО та за виконання Програми в тому, що стосується українських органів влади.
2.2. Дирекція з питань розвитку та співробітництва (ДПРС) є керівним органом по виконанню Договору та впровадженню Програми. ДПРС призначить консалтингову організацію (Швейцарський центр міжнародного здоров'я - Швейцарський тропічний інститут, Базель) для виконання функцій ПО.
Стаття 3. Мета Програми
Програма направлена на покращання перинатального здоров'я населення через підвищення рівня пропозиції, доступу та якості профілактичних та лікувальних перинатальних послуг та надання перинатальних послуг у лікувально-профілактичних закладах та в ІПАГ (м. Київ). Специфічні цілі та очікувані результати описані в Структурі програми та її основних елементах (Додаток 1).
Стаття 4. Тривалість Програми
4.1. Строк виконання Програми охоплює період з 1 жовтня 2001 року до 30 вересня 2004 року.
4.2. Спираючись на результати виконання Програми та на результати спільної незалежної оцінки, обидві Договірні Сторони будуть вирішувати, чи буде продовжуватися співпраця і у якій формі після 30 вересня 2004 р. Остаточне рішення щодо цього питання повинно бути прийнято не пізніше 31 березня 2004 р.
Стаття 5. Вартість Програми та фінансування
5.1. Максимальна загальна вартість Програми, що фінансується Урядом Швейцарії на безвідплатній основі, становить 3002500 швейцарських франків (як це відображено у бюджеті Програми, Додаток 2). Ця сума включає вартість послуг з управління програмою, що надаються підрядною організацією.
5.2. МОЗ, ІПАГ та Управління охорони здоров'я роблять внесок до Програми у вигляді людських ресурсів, матеріально-технічного забезпечення, послуг, надання приміщення для офісу з впровадження Програми та у вигляді сплати за сервісне та технічне обслуговування поставленого не медичного обладнання (включаючи вартість витратних матеріалів).
5.3. Сплата за обслуговування медичного обладнання (включаючи витратні матеріали) проводиться згідно двосторонніх договорів між Постачальником, або його Представником в Україні та ІПАГ, управліннями охорони здоров'я Волинської, Донецької, Івано-Франківської, Рівненської областей і не повинна перевищувати (згідно розрахунків) 4% за рік від вартості закупленого і поставленого обладнання. Сплата проводиться за рахунок коштів, передбачених державним та місцевими бюджетами України.
Стаття 6. Грошові потоки та фінансові внески
6.1. ДПРС перераховує кошти на Рахунок Програми Підрядній Організації у Швейцарії. Витрати ДПРС для Програми будуть сплачуватися з Рахунку Програми, яким оперуватиме ПО, як зазначено у Додатку 2.
Стаття 7. Організація та виконання Програми
7.1. Без будь-якого обмеження або звуження будь-яких своїх зобов'язань за цим Договором, Міністерство охорони здоров'я має виконувати, у відповідності до положень даного Договору, всі свої зобов'язання, сформульовані у цьому документі, і вживає та/або забезпечує здійснення заходів, включаючи забезпечення грошовими коштами, обладнанням, послугами та іншими ресурсами, необхідними або доцільними для виконання Програми, в межах коштів державного та місцевих бюджетів, виділених на ці цілі Міністерству охорони здоров'я, ІПАГ та органам місцевого самоврядування (за погодженням).
7.2. Ця Програма є спільним зобов'язанням між Договірними Сторонами. Функцію підтримки Програми ДПРС покладає на Швейцарський центр міжнародного здоров'я, відділ Швейцарського тропічного інституту в Базелі, який відповідно має повноваження надавати допомогу та консультації в рамках цього Договору стосовно будь-яких питань, пов'язаних із технічними та робочими моментами реалізації Програми. ДПРС несе відповідальність за питання стратегії та політики, які стосуються Програми. Концептуальні питання обговорюються та вирішуються між ДПРС, ПО та МОЗ на засіданнях Наглядової Ради з питань реалізації програми.
7.3. Для ефективного і результативного виконання Програми ПО створить Офіс з впровадження Програми (РІАО) у Києві. Для функціонування Офісу буде прийнято на роботу на повний робочий день одного Керівника офісу з впровадження Програми. РІАО буде звітувати ПО та функціонувати як носій, що полегшує виконання Програми між Договірними Сторонами.
7.4. Деталі щодо організаційного устрою та впровадження Програми надані у Додатку 1 до цього Договору.
7.5. Виконання Програми буде відбуватися згідно з Структурою програми та її основними елементами (Додаток 1) та річними планами роботи, як описано далі в статті 7.6.
7.6. ПО за участю Договірних Сторін повинні готувати річні плани роботи та бюджети (на кожний фінансовий рік, тобто з 1 січня по 31 грудня), які б детально відображали діяльність по Програмі протягом періоду, що підлягає плануванню, а також всі матеріальні та людські ресурси та фінансові вимоги.
Стаття 8. Моніторинг і координування
8.1. Для того, щоб забезпечити загальний нагляд та координування Програми, а також звернення до питань формування стратегічних напрямків співпраці, буде створено Наглядову Раду з питань реалізації програми. Засідання Наглядової Ради будуть проводитися щонайменше двічі на рік. Наглядова Рада має кворум тільки тоді, коли представники Договірних Сторін та ПО є присутніми на її засіданні. Рішення приймаються шляхом досягнення консенсусу. Якщо консенсус не досягнуто, ДПРС бере на себе відповідальність за прийняття рішення.
Наглядова Рада складається з представників:
- Міністерства охорони здоров'я або призначених Міністерством охорони здоров'я осіб,
- Швейцарської підрядної організації,
- Бюро з співробітництва, що представляє ДПРС у Києві,
- Керівник офісу з впровадження Програми може брати участь у засіданнях Наглядової Ради як радник без права голосу.
8.2. Наглядова Рада з питань реалізації програми повинна:
- Здійснювати координацію діяльності по впровадженню Програми шляхом обговорення Річних планів роботи та бюджетів.
- Здійснювати систематичну перевірку ходу реалізації Програми на основі звітів про хід виконання програми за півроку і на основі оціночних звітів та згідно з Планами роботи.
- Вживати відповідних заходів у випадках, коли розвиток Програми відхиляється від узгоджених на початковому етапі реалізації програми цілей.
- Обговорювати та обмінюватися інформацією щодо питань політики у сфері охорони здоров'я, що можуть мати вплив на хід реалізації Програми.
Стаття 9. Звітність
9.1. Згадані вище піврічні звіти про хід виконання Програми (за період січень - червень та липень - грудень) повинні готуватися ПО та передаватися до Наглядової Ради з метою інформування.
9.2. За підготовку та подання звітів ДПРС відповідає ПО.
Стаття 10. Фінансовий облік і аудит
10.1. ПО несе відповідальність за управління та ведення належного фінансового обліку грошових коштів по вищезгаданій Програмі у Швейцарії та грошових коштів, що будуть перераховуватися на банківський рахунок Програми в Україні після проведення акредитації ПО в Україні згідно діючого законодавства. Ліцензований аудитор, відібраний ДПРС спільно з ПО, буде проводити аудиторську перевірку щорічно.
................Перейти до повного тексту