- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
УХВАЛА
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням Волинської обласної ради про офіційне тлумачення положень абзаців другого, шостого, сьомого частини першої статті 1, частин другої, шостої, сьомої статті 7, частини другої статті 10, частини першої статті 11, пункту 1 розділу X "Прикінцеві положення", підпункту 15 пункту 1 розділу XI "Перехідні положення" Закону України "Про засади державної мовної політики" у взаємозв'язку з положеннями статей 1, 2, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 19, 24, 133, 140 Конституції України
м. Київ 9 липня 2013 року № 31-у/2013 |
Справа № 2-33/2013 |
Конституційний Суд України у складі суддів:
Винокурова Сергія Маркіяновича - головуючого,
Бауліна Юрія Васильовича,
Вдовіченка Сергія Леонідовича,
Гультая Михайла Мирославовича,
Запорожця Михайла Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Литвинова Олександра Миколайовича,
Маркуш Марії Андріївни,
Пасенюка Олександра Михайловича - доповідача,
Сергейчука Олега Анатолійовича,
Стецюка Петра Богдановича,
Шаптали Наталі Костянтинівни,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на засіданні питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням Волинської обласної ради про офіційне тлумачення положень абзаців другого, шостого, сьомого частини першої статті
1, частин другої, шостої, сьомої статті
7, частини другої статті
10, частини першої статті
11, пункту 1 розділу X "Прикінцеві положення", підпункту 15 пункту 1 розділу XI "Перехідні положення" Закону України
"Про засади державної мовної політики" від 3 липня 2012 року № 5029-VI (Відомості Верховної Ради України, 2013 p., № 23, ст. 218) (далі - Закон) у взаємозв'язку з положеннями статей
1,
2,
5,
7,
8,
9,
10,
11,
19,
24,
133,
140 Конституції України .
Заслухавши суддю-доповідача Пасенюка О. М. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
установив:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - Волинська обласна рада - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням дати офіційне тлумачення таких положень
Закону :
- абзацу другого частини першої статті
1 у взаємозв'язку зі статтями
6,
11,
25 Закону та статтями
5,
8,
10,
19,
140 Конституції України в аспекті питання щодо змісту поняття "органи державного управління та діловодства";
- абзацу сьомого частини першої статті
1 у взаємозв'язку із окремими положеннями статей
1,
7,
8,
10,
11,
12,
13,
14,
16,
18,
20,
24,
25 Закону та статей
8,
10,
24 Конституції України в аспекті питання щодо співвідношення понять "регіональні мови або мови меншин", "мови національних меншин", "мови національних меншин України";
- частини другої статті
7 у взаємозв'язку із окремими положеннями статті
1 Закону та статей
8,
10,
11,
24 Конституції України в аспекті питання, чи обмежується дія
Закону лише окремою частиною мов із числа тих, що за частиною третьою статті
10 Конституції України охоплені поняттям "мови національних меншин України";
- частини шостої статті
7 у взаємозв'язку із окремими положеннями статті
1 Закону та статей
8,
9,
19 Конституції України в аспекті питання, чи повинні органи місцевого самоврядування використовувати регіональні мови або мови меншин як мови роботи, актів, діловодства і документації;
- частини сьомої статті
7 у взаємозв'язку із окремими положеннями статті
1 Закону та статей
8,
10,
11,
19,
24 Конституції України в аспекті питання, чи обмежується обов'язок органів місцевого самоврядування щодо використання та захисту лише окремою частиною мов із числа тих, що за частиною третьою статті
10 Конституції України охоплені поняттям "мови національних меншин України";
................Перейти до повного тексту