1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Ухвала


У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Ухвала Конституційного Суду України про відмову у задоволенні клопотання 50 народних депутатів України про роз'яснення Рішення Конституційного Суду України від 3 липня 2003 року
м. Київ
12 травня 2004 року
N 45-у/2004
Справа N 2-39/2004

Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Селівона Миколи Федосовича - головуючий, суддя-доповідач,
Вознюка Володимира Денисовича,
Євграфова Павла Борисовича,
Іващенка Володимира Івановича,
Костицького Михайла Васильовича,
Малинникової Людмили Федорівни,
Мироненка Олександра Миколайовича,
Німченка Василя Івановича,
Пшеничного Валерія Григоровича,
Розенка Віталія Івановича,
Савенка Миколи Дмитровича,
Скоморохи Віктора Єгоровича,
Станік Сюзанни Романівни,
Тихого Володимира Павловича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Чубар Людмили Пантеліївни,
Шаповала Володимира Миколайовича,
розглянув клопотання 50 народних депутатів України про роз'яснення Рішення Конституційного Суду України від 3 липня 2003 року N 13-рп/2003 (справа про строки оскарження порушень під час підрахунку голосів та встановлення результатів голосування)
Заслухавши суддю-доповідача Селівона М.Ф. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України у с т а н о в и в:
1. До Конституційного Суду України звернулося 50 народних депутатів України з клопотанням про роз'яснення Рішення Конституційного Суду України від 3 липня 2003 року N 13-рп/2003 у справі за конституційним зверненням громадянина Діяка Івана Васильовича та конституційним поданням 49 народних депутатів України про офіційне тлумачення положення частини шостої статті 29 Закону України "Про вибори народних депутатів України" (далі - Рішення).
Зазначеним положенням цього Закону (далі - Закон про вибори) встановлюються строки оскарження рішень, дій чи бездіяльності виборчих комісій та їх членів. Так, поряд із визначенням загального семиденного строку подання скарги з дня прийняття рішення, вчинення дії чи бездіяльності, щодо окремих порушень передбачаються інші строки оскарження, зокрема стосовно тих, які мали місце під час підрахунку голосів та встановлення результатів голосування у роботі: дільничної виборчої комісії - два дні, окружної виборчої комісії - п'ять днів після дня виборів (четверте речення частини шостої згаданої статті). Скарги, подані після закінчення строку оскарження, залишаються без розгляду (частина одинадцята тієї ж статті).
Рішенням Конституційного Суду України положення четвертого речення частини шостої статті 29 Закону про вибори визнано таким, що не відповідає Конституції України, в частині, що унеможливлює оскарження вчинених по закінченні двох та п'яти днів після дня виборів порушень у роботі відповідно дільничної або окружної виборчої комісії під час підрахунку голосів та встановлення результатів голосування.
У своєму клопотанні 50 народних депутатів України просять, зокрема, дати відповідь на запитання, чи необхідно розуміти Рішення "як визначення, що у випадку, коли порушення в роботі дільничної та окружної виборчих комісій мали місце під час підрахунку голосів і встановлення результатів виборів, застосовується семиденний строк подання скарги з дня прийняття рішення, вчинення дії або бездіяльності?" Крім того, автори клопотання вважають, що в Рішенні є неточності, які потребують виправлення.

................
Перейти до повного тексту