1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 5 серпня 2003 р. N 470-р
Київ
Про заходи щодо забезпечення складання проекту Державного бюджету України на 2004 рік
1. Вказати керівникам Державної податкової адміністрації, Мінекономіки, Мінпраці, МНС, Держкомстату на неякісне і неналежне виконання доручень Кабінету Міністрів України та Прем'єр-міністра України щодо підготовки та подання Мінфіну інформації про стан бази оподаткування, адміністрування податків, зборів (обов'язкових платежів), рівень бюджетної заборгованості та заборгованість їх платників перед бюджетом і до 10 серпня 2003 р. доповісти Кабінетові Міністрів України про усунення недоліків.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, що є співвиконавцями доручення Прем'єр-міністра України від 8 липня 2003 р. N 38960 до постанови Верховної Ради України від 19 червня 2003 р. N 987, "Про основні напрями бюджетної політики на 2004 рік", прискорити виконання цього доручення та забезпечити подання Мінфіну інформації про стан виконання згідно з їх компетенцією.
3. Державній податковій адміністрації подати до 1 серпня 2003 р. Кабінетові Міністрів України та Мінфіну інформацію про результати інвентаризації простроченої станом на 1 липня 2003 р. заборгованості з відшкодування платникам податку на додану вартість в розрізі областей, галузей (видів економічної діяльності) та платників податків.
4. Державній податковій адміністрації подати до 1 серпня 2003 р. Кабінетові Міністрів України та Мінфіну:
інформацію про податкові пільги, надані платникам податків у 2003 році, та прогнозні показники на 2004 рік (з урахуванням прийнятих у поточному році законодавчих актів), пропозиції щодо внесення змін до законодавства в частині їх упорядкування, передбачивши скасування пільг, що не дали економічного ефекту, та істотного скорочення пільг у спеціальних економічних зонах і на територіях пріоритетного розвитку;
пропозиції, розроблені та підготовлені разом з Державним казначейством, щодо порядку ведення обов'язкового обліку коштів, одержаних юридичними особами у зв'язку з наявністю податкових пільг, з метою забезпечення їх цільового використання, а також можливості обліку відповідних операцій через спеціальний фонд державного бюджету в 2004 році;
разом з Мінекономіки проект Програми погашення заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) підприємств і організацій перед бюджетом на 2004 рік, в якій мають бути передбачені заходи, спрямовані на істотне зменшення податкового боргу, заборону списання заборгованості (недоїмки) суб'єктів господарювання з податків, зборів (обов'язкових платежів), відстрочення і розстрочення їх сплати, а також зазначені конкретні суми погашеного податкового боргу для збільшення дохідної частини бюджету;
пропозиції щодо удосконалення механізму відшкодування податку на додану вартість, у тому числі погашення простроченої заборгованості;
пропозиції щодо удосконалення механізму обмеження обсягів збитків минулих років під час оподаткування прибутку суб'єктів господарювання.
5. Рекомендувати Національному банку подати до 1 серпня 2003 р. Кабінетові Міністрів України та Мінфіну інформацію про фактичне виконання кошторису доходів та витрат у 2001-2002 роках, планові показники на 2003 рік та фактичне їх виконання за перше півріччя поточного року, планові показники на 2004 рік.
6. Мінекономіки разом з Державною податковою адміністрацією:
провести до 15 серпня 2003 р. із залученням Державного казначейства аналіз стану виконання планових показників надходження частини прибутку (доходу) державних підприємств, що відраховуються до бюджету, та постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2003 р. N 557 "Про норматив і порядок відрахування до спеціального фонду Державного бюджету України частини прибутку (доходу) державними некорпоратизованими, казенними підприємствами та їх об'єднаннями";
подати Кабінетові Міністрів України та Мінфіну узагальнену аналітичну інформацію та пропозиції щодо удосконалення порядку відрахування до державного бюджету частини прибутку (доходу) державних підприємств, у тому числі шляхом розроблення відповідних законопроектів, і планових показників на 2004 рік у розрізі міністерств, інших центральних органів виконавчої влади і регіонів;
подати до 15 серпня 2004 р. фінансові плани державних підприємств-монополістів та підприємств-монополістів (у яких частка державної власності більше ніж 25 відсотків) на 2003 і 2004 роки.
7. Держкомзему разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями провести у місячний строк інвентаризацію земель запасу, аналіз стану їх використання (оренди) в розрізі адміністративно-територіальних одиниць і подати Кабінетові Міністрів України та Мінфіну пропозиції щодо:
поліпшення управління земельними ресурсами;
збільшення доходів місцевих бюджетів шляхом врахування в повному обсязі земель запасу, наданих в оренду, та правильності встановлення розмірів орендної плати.
8. ГоловКРУ разом з Міноборони, МВС, Держкомземом та Фондом державного майна провести інвентаризацію орендних угод, у першу чергу в частині оцінки вартості об'єктів (землі), та подати до 1 вересня 2003 р. Кабінетові Міністрів України та Мінфіну пропозиції щодо збільшення надходження коштів до бюджету із цього джерела доходів.
9. Фонду державного майна розробити заходи щодо підвищення ефективності управління державним майном та подати Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо шляхів збільшення відповідних доходів державного бюджету.
10. Держкомрезерву разом з ГоловКРУ провести в місячний строк інвентаризацію заборгованості за відпуск і зберігання матеріальних цінностей державного матеріального резерву, розробити на 2004 рік порядок здійснення витрат на зберігання зазначених цінностей та подати пропозиції щодо збільшення обсягу надходжень від розбронювання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву до загального фонду державного бюджету.
11. Мінекоресурсів разом з Державною податковою адміністрацією підготувати та подати до 1 серпня 2003 р. на розгляд Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 серпня 1999 р. N 1494 "Про затвердження Порядку справляння збору за спеціальне використання водних ресурсів та збору за користування водами для потреб гідроенергетики і водного транспорту", передбачивши встановлення для тепло- і гідроелектростанцій однакового пільгового коефіцієнта збору, збільшеного до 0,05, або однакової ставки збору в гривнях.
12. Мінпраці подати до 1 серпня 2003 р. Кабінетові Міністрів України та Мінфіну:
збалансовані проекти бюджетів, у тому числі граничні обсяги видатків на утримання Пенсійного фонду, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. Фонду соціального страхування на випадок безробіття і Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань з детальними розрахунками і обгрунтуванням їх доходів і видатків;
проект Порядку здійснення видатків на функціонування центрів реабілітації інвалідів, у тому, числі центрів ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, за рахунок цільових коштів Фонду соціального захисту інвалідів;
пропозиції щодо розміру мінімальної заробітної плати на 2004 рік як базового показника, що впливає на реальні доходи населення і визначення політики оплати праці у бюджетній сфері.
13. Під час складання бюджетних запитів на 2004 рік головним розпорядникам коштів державного бюджету:
провести інвентаризацію бюджетних програм виходячи з необхідності забезпечення фінансовими ресурсами виконання тільки тих програм, які забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника;
забезпечувати у першу чергу фінансування тих бюджетних програм, мета яких відповідає основним завданням відповідного головного розпорядника;
обгрунтувати доцільність продовження бюджетних програм та потреби у фінансових ресурсах, провести оцінку їх ефективності за окремими критеріями;
у разі прийняття рішення про недоцільність забезпечення фінансування бюджетних програм, які не відповідають основним цілям діяльності головного розпорядника, розробити і подати пропозиції щодо передачі повноважень з виконання таких програм іншим головним розпорядникам або зупинення виконання тих чи інших програм у 2004 році;
не передбачати кошти на фінансування бюджетних програм, повноваження яких не визначені Бюджетним кодексом України, нормативно-правовими актами Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України;
розглянути питання про зупинення фінансування бюджетних програм, спрямованих на підтримку діяльності громадських організацій.
14. З метою проведення аналізу результатів застосування особливих режимів оподаткування у спеціальних економічних зонах і на територіях пріоритетного розвитку Державній податковій адміністрації разом з Держмитслужбою щомісяця подавати Мінфіну в розрізі спеціальних економічних зон та територій пріоритетного розвитку інформацію про:
суми сплачених податків, зборів (обов'язкових платежів);
суми, одержані від надання податкових пільг;

................
Перейти до повного тексту