- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 25 травня 1998 р. № 731 Київ |
Про затвердження Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади
З метою упорядкування кадрового діловодства та удосконалення процедури прийняття на посади державних службовців Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, що додається.
Головному управлінню державної служби при Кабінеті Міністрів України у місячний термін розробити методичні рекомендації щодо застосування цього Порядку, затвердити зразки оформлення документів особових справ державних службовців.
Прем'єр-міністр України |
В.ПУСТОВОЙТЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 травня 1998 р. № 731
ПОРЯДОК
ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади
( У тексті Порядку слово "Головдержслужба" в усіх відмінках замінено словом "Нацдержслужба" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ
№ 809 від 22.08.2012 )
Цей Порядок визначає перелік документів, що складають особову справу державного службовця (далі - особова справа), а також вимоги до їх оформлення, зберігання та обліку.
В особовій справі відображається проходження державної служби, містяться біографічні та інші дані про державного службовця.
Формування та ведення особової справи здійснюється кадровою службою органу, де працює державний службовець.
1. Формування особової справи
Формування особової справи розпочинається з дати розгляду питання про призначення на посаду державного службовця.
В особовій справі повинні міститися такі документи:
1) особова картка (
форма П-2ДС) з відповідними додатками та фотокарткою розміром 4х6 сантиметрів;
2) копії документів про освіту, у тому числі про повну вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації;
2-1) медична довідка про стан здоров'я за формою, затвердженою МОЗ, щодо перебування особи на обліку в психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров'я (у разі проходження особою спеціальної перевірки);
3) декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру;
4) підписані претендентом попередження про встановлені законодавством України обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та її проходженням, а також документ про ознайомлення із Загальними правилами поведінки державного службовця;
5) довідка про наявність встановленої форми допуску до державної таємниці (для відповідних посад);
6) біографічна довідка, подання про призначення на посаду, картка погодження (у разі потреби);
7) погодження, передбачені законодавством для призначення на посади керівників відповідних органів;
8) довідка про перебування у кадровому резерві (для осіб, зарахованих до кадрового резерву);
9) направлення на роботу (для магістрів державного управління і випускників вищих навчальних закладів, які навчалися за кошти державного бюджету);
10) заява про участь у конкурсі, протокол (витяг з протоколу) конкурсної комісії (для осіб, які призначаються на конкурсній основі);
11) заява для проходження стажування на відповідній посаді, індивідуальний план стажування та доповідна записка про стажування з висновками керівника структурного підрозділу (для осіб, які проходили стажування);
12) заява щодо призначення на відповідну посаду;
13) письмова згода на проведення спеціальної перевірки (у разі необхідності її проведення);
14) інформація про наявність корпоративних прав;
15) довідка про результати спеціальної перевірки (у разі необхідності її проведення) або копія такої довідки, якщо спеціальна перевірка проводилася раніше;
16) інформація про працюючих у зазначеному органі близьких осіб.
Після призначення працівника на посаду державного службовця до особової справи додаються:
1) наказ, розпорядження про призначення на посаду;
2) копії указів, постанов, наказів, розпоряджень органів вищого рівня про призначення (рішень про обрання) на посаду (у випадках, передбачених законодавством);
3) текст Присяги, скріплений підписом державного службовця (для осіб, уперше прийнятих на державну службу);
4) копії документів про надані пільги;
5) копія паспорта;
6) копія військового квитка (для військовозобов'язаних);
7) опис документів особової справи.
Працівник кадрової служби, отримуючи матеріали до особової справи, повинен перевірити дотримання правил їх заповнення, відповідність зазначених у них відомостей оригіналам документів (паспорта, військового квитка, документа про освіту, у тому числі про повну вищу освіту тощо).
Особова справа повинна бути сформована і зареєстрована у книзі обліку руху особових справ не пізніше тижневого терміну з дня призначення на посаду.
Після формування та реєстрації особової справи на паперових носіях працівник кадрової служби формує особову справу в електронній формі у порядку, визначеному Нацдержслужбою.
2. Ведення особової справи
Особова справа державного службовця у міру проходження державної служби доповнюється відповідними матеріалами та щорічно, до 15 квітня, уточнюється.
Крім документів, зазначених у розділі 1 цього Порядку, до особової справи в хронологічному порядку з часом надходження додаються:
1) заява про переведення на відповідну посаду, продовження терміну перебування на державній службі (для державних службовців, які займають посади першої категорії), звільнення з посади;
................Перейти до повного тексту