- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
Про внесення змін та доповнень до Положення про інформаційно-консультаційний центр Національної служби посередництва і примирення, затвердженого наказом НСПП від 26.03.2003 року N 115, із змінами, внесеними наказом НСПП від 22.09.2003 року N 435
1. Внести до Положення про інформаційно-консультаційний центр Національної служби посередництва і примирення, затвердженого наказом НСПП від 26.03.2003 року
N 115, із змінами, внесеними наказом НСПП від 22.09.2003 року
N 435, такі зміни та доповнення:
1.1. Назву розділу "VII. Організація, методичне та матеріально-технічне забезпечення функціонування Центру" викласти в редакції "VII. Організація роботи Центру".
1.2. Пункт 7.4. вилучити.
1.3. Доповнити Положення розділом VIII, виклавши його у такій редакції:
VIII. Консультаційно-правове, методичне, інформаційне забезпечення Центру.
8.1. Забезпечення Центру відповідними консультаційно-правовими, методичними, інформаційно-аналітичними матеріалами здійснюється відділом правового забезпечення НСПП, відділом аналітично-інформаційної роботи та прогнозування НСПП та відділеннями в Автономній Республіці Крим та областях.
8.2. Безпосереднє забезпечення функціонування Центру з консультаційно-правових, методичних, інформаційно-аналітичних питань здійснює відділ (сектор) правового забезпечення і відділ (сектор) аналітично-інформаційної роботи та прогнозування відділення НСПП у взаємодії з управліннями праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад, районних державних адміністрацій:
8.2.1. відділ (сектор) правового забезпечення відділення НСПП згідно окремого графіка роботи в Центрі:
- надає на базі Центру безоплатні консультаційні послуги сторонам соціально-трудових відносин, окремим найманим працівникам, представникам профспілок та їх об'єднань, роботодавців та їх об'єднань з питань застосування законодавства про колективні трудові спори (конфлікти);
- бере участь у проведенні семінарів, практичних занять та зустрічей з представниками сторін соціально-трудових відносин на базі Центру з питань правового врегулювання розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин, ознайомлення з новими законодавчими та нормативно-правовими актами, якими регулюються соціально-трудові відносини; здійсненні інших заходів, спрямованих на підвищення рівня правової культури між сторонами цих відносин;
- бере участь у вивченні проблем і запитів сторін соціально-трудових відносин, встановленні причин виникнення розбіжностей між сторонами цих відносин, аналізі вимог найманих працівників або профспілки, у розробці пропозицій щодо реагування на ускладнення таких відносин; здійснює контроль за виконанням рішень примирних органів тощо;
- проводить переговори на базі Центру між представницькими органами сторін соціально-трудових відносин;
................Перейти до повного тексту