1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
26.03.2003 N 115
Про затвердження Положення про інформаційно-консультаційний центр Національної служби посередництва і примирення
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Національної служби посередництва і примирення N 142 від 01.11.2004 N 39 від 24.03.2005 )
Відповідно до Концепції підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів), затвердженої наказом Національної служби посередництва і примирення від 22 лютого 2000 року N 18,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про інформаційно-консультаційний центр Національної служби посередництва і примирення (додається).
2. Юридичному відділу Національної служби посередництва і примирення, відділу правового забезпечення Національної служби посередництва і примирення Національної служби посередництва і примирення, відділу прогнозування і статистики Національної служби посередництва і примирення до 18.04.2003 року підготувати проекти буклетів з питань роз'яснень положень Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)".
3. Відділу Національної служби посередництва і примирення по роботі в м. Києві та Севастополі, відділенням Національної служби посередництва і примирення в Автономній Республіці Крим та областях забезпечити до 15.04.2003 року створення в установленому порядку інформаційно-консультаційних центрів в містах обласного значення (крім обласних центрів) та районах, призначити в установленому порядку завідуючих центрами на громадських засадах, забезпечити функціонування центрів відповідно до затвердженого пунктом 1 цього наказу Положення про інформаційно-консультаційний центр Національної служби посередництва і примирення.
4. Відділу фінансів, бухгалтерського обліку і звітності та матеріального забезпечення Національної служби посередництва і примирення здійснити заходи щодо матеріально-технічного забезпечення інформаційно-консультаційних центрів.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника голови Національної служби посередництва і примирення Климова В.В.
Голова Національної служби
посередництва і примирення

В.Руденко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національної служби
посередництва примирення
26.03.2003 N 115
ПОЛОЖЕННЯ
про інформаційно-консультаційний центр Національної служби посередництва і примирення
I. Загальні положення
1.1 Інформаційно-консультаційний центр Національної служби посередництва і примирення в районі, місті обласного значення (крім обласних центрів) (далі - Центр) забезпечує відповідно до Концепції підвищення правової культури учасників вирішення колективних трудових спорів (конфліктів), затвердженої наказом Національної служби посередництва і примирення (далі - НСПП) від 22 лютого 2000 року N 18, надання консультаційних послуг сторонам соціально-трудових відносин, інформування громадськості про діяльність НСПП.
1.2 Створення Центрів і припинення їх діяльності здійснюється НСПП в містах Києві та Севастополі, відділеннями НСПП в Автономній Республіці Крим та областях.
1.3 У своїй діяльності Центр керується Законом України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", нормативними актами НСПП та цим Положенням.
1.4 Діяльність Центру здійснюється в тісній взаємодії із управлінням праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад, районних державних адміністрацій, об'єднаннями профспілок і роботодавців.
II. Основні завдання Центру
2.1. Проведення на території району, міста обласного значення заходів щодо підвищення рівня правової культури сторін соціально-трудових відносин.
2.2. Консультування представників сторін соціально-трудових відносин, окремих найманих представників, роботодавців з питань застосування законодавства про колективні трудові спори (конфлікти).
2.3. Здійснення інформаційного забезпечення діяльності НСПП.
2.4. Вивчення проблем і запитів сторін соціально-трудових відносин.
2.5. Організація навчання, семінарів і практичних занять для сторін соціально-трудових відносин.
III. Принципи діяльності Центру
3.1. Максимальна спрямованість на запити сторін соціально-трудових відносин.
3.2. Забезпечення ефективної взаємодії сторін соціально-трудових відносин, об'єднань профспілок та роботодавців, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування в питаннях вирішення розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин.
3.3. Залучення до консультаційної діяльності провідних працівників наукових установ та навчальних закладів.
3.4. Повна незалежність та конфіденційність інформації в роботі з користувачами консультаційних послуг.
3.5. Гнучкість та орієнтація на перспективу в консультаційній діяльності та організації роботи.
3.6. Безоплатність та доступність консультаційних послуг.
IV. Основні функції Центру
Відповідно до основних завдань Центр:
4.1. Здійснює ознайомлення сторін соціально-трудових відносин, найманих працівників, роботодавців із необхідними законодавчими і нормативними актами, інструктивними та методичними матеріалами з питань вирішення розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин.
4.2. Проводить консультації, семінари та зустрічі по обміну досвідом роботи з питань сприяння поліпшенню соціально-трудових відносин, запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів) та сприяння їх своєчасному вирішенню.
4.3. Впроваджує в практичну роботу передовий вітчизняний та зарубіжний досвід з питань вирішення розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин.
4.4. Забезпечує проведення зустрічей працівників НСПП з сторонами соціально-трудових відносин з метою надання їм необхідної консультаційної та експертної допомоги в питаннях цивілізованого, правового вирішення розбіжностей між ними.
4.5. Вивчає практику впровадження Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) з питань запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів) та сприяння їх своєчасному вирішенню.
4.6. Вивчає проблеми і запити сторін соціально-трудових відносин.
4.7. Організовує навчання, семінари і практичні заняття для сторін соціально-трудових відносин.
4.8. Здійснює інформування населення про практику діяльності НСПП та здійснення примирних процедур по вирішенню колективних трудових спорів (конфліктів).

................
Перейти до повного тексту