- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ
Генеральний Департамент банківського нагляду
Л И С Т
07.12.2004 N 43-211/8379-12776 |
Головним управлінням
Національного банку
України в Автономній
Республіці Крим та по
м. Києву і Київській
області, територіальним
управлінням Національного
банку України
Направляємо для використання та керівництва в роботі Процедури Національного банку України щодо надання стабілізаційного кредиту, розроблені на виконання розділу III Положення про регулювання Національним банком України ліквідності банків України шляхом рефінансування депозитних та інших операцій, затвердженого постановою Правління НБУ від 24.12.2003
N 584.
Заступник Голови | О.В.Шлапак |
Додаток
ПРОЦЕДУРИ
Національного банку України щодо надання стабілізаційного кредиту (на виконання розділу III Положення про регулювання Національним банком України ліквідності банків України шляхом рефінансування депозитних та інших операцій, затвердженого постановою Правління НБУ від 24.12.2003 N 584 ( z0097-04 ), із змінами і доповненнями (надалі - Процедури)
1. Реєстрація заявок
Регламентуючі документи.
Положення про регулювання Національним банком України ліквідності банків України шляхом рефінансування депозитних та інших операцій, затверджене постановою Правління НБУ від 24.12.2003
N 584, із змінами і доповненнями (надалі - Положення), в частині стабілізаційного кредиту.
Реєстрація заявок.
Територіальні управління Національного банку України приймають до розгляду за встановленою формою заявки за умови подання банком належно оформленого повного пакета документів відповідно до Процедур та Положення (якщо пакет документів не повний, заявка до розгляду не приймається, про що повідомляється банку листом або за телефоном). Копії документів, що додаються до пакета документів, мають бути належним чином оформлені з зазначенням П.І.Б., підписом відповідальної особи та фразою "Згідно з оригіналом" та печаткою банку.
Вимоги до пакета документів, необхідних для отримання стабілізаційного кредиту
Для отримання стабілізаційного кредиту банки подають до територіальних управлінь Національного банку України такі документи:
1. Клопотання банку щодо отримання стабілізаційного кредиту, в якому мають бути включені: причини, що призвели до необхідності отримання стабілізаційного кредиту, сума, строк та перелік видів забезпечення, договорів та інших документів, що підтверджують їх правомірність для отримання цього кредиту. Клопотання має бути підписане уповноваженою особою від імені банку, зареєстроване в канцелярії банку та скріплене печаткою банку.
2. Рішення уповноваженого органу про погодження отримання стабілізаційного кредиту Національного банку України.
3. Заявку на отримання стабілізаційного кредиту за формою Додатка 1 до Процедур.
4. Програму фінансового оздоровлення/фінансову програму на підтримку ліквідності та платоспроможності банку, яка має бути затверджена уповноваженим органом від імені банку, за макетом, визначеним у Додатку 2 до Процедур.
5. Документи, що підтверджують забезпечення стабілізаційного кредиту, за переліком згідно з Додатком 3 до Процедур.
У разі позитивного рішення Національного банку про надання стабілізаційного кредиту банки додатково подають такі документи:
1. Документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує кредитний договір, на вчинення дій від імені банку (якщо це передбачено Статутом банку).
2. Лист голови правління про ознайомлення з кримінальною відповідальністю за зловживання службовим становищем, шахрайство та фінансові махінації.
3. Довідка банку про залучення до судових процесів як відповідача та інформація про відсутність арешту рахунків та майна банку.
ДОВІДКОВО:
Додаткові документи, які необхідні для розгляду клопотання і є в розпорядженні НБУ
- рішення про призначення голови правління/погодження НБУ;
- наказ про призначення на посаду головного бухгалтера;
- копії паспортів Голови правління та головного бухгалтера;
- нотаріально завірена копія Установчого договору банку (Департамент ліцензування);
- нотаріально завірена копія Статуту банку з останніми змінами та доповненнями (Департамент ліцензування)
Заявка реєструється в базі даних ТУ НБУ:
- дата подання заявки (дата та вхідний номер ТУ НБУ);
- банк-позичальник;
- сума кредиту;
- строк кредиту;
- забезпечення кредиту.
2. Розгляд заявки
Після отримання та реєстрації заявки від банку на отримання стабілізаційного кредиту підрозділ банківського нагляду ТУ НБУ спільно з відповідними структурними підрозділами (в ГУ НБУ по м. Києву та Київській області спільно з робочою групою Центрального апарату НБУ), в межах компетенції структурних підрозділів, здійснює розгляд заявки, інших поданих банком документів, прийнятність запропонованого банком забезпечення та готує узагальнену інформацію (див. додаток 4) щодо можливості надання стабілізаційного кредиту банку та подає на розгляд Комісії з питань нагляду та регулювання діяльності банків при ТУ НБУ (далі - Комісія).
Загальний термін розгляду заявки банку, підготовка вищезазначеної інформації для прийняття Комісією відповідного рішення не може перевищувати від дати подання банком заявки:
- по банках 1 групи - 7 робочих днів;
- по банках 2 групи - 5 робочих днів;
- по банках 3 - 4 групи - 3 робочих дня.
Якщо рішення Комісії про надання стабілізаційного кредиту банку негативне, то ТУ НБУ повідомляє банк про невідповідність заявки вимогам Положення (за підписом начальника ТУ НБУ).
У разі прийняття Комісією позитивного рішення про надання стабілізаційного кредиту ТУ НБУ (за підписом начальника ТУ НБУ) подає рішення Комісії та обґрунтовані пропозиції щодо надання стабілізаційного кредиту на розгляд Генеральному департаменту банківського нагляду та юридичний висновок щодо прийнятності запропонованого банком забезпечення - до Юридичного департаменту НБУ (з відповідним пакетом документів).
Генеральний департамент банківського нагляду направляє запити до:
- Управління контролю ризиків щодо відповідності та адекватності забезпечення, що пропонується за кредитом;
- Юридичного департаменту щодо відповідності законодавству України юридичного оформлення забезпечення, що пропонується за кредитом;
- Департаменту монетарної політики щодо можливості надання кредиту в рамках монетарної політики Національного банку України.
( Абзац п'ятий розділу 2 із змінами, внесеними згідно з Листом Нацбанку
N 43-212/8704-13134 від 15.12.2004 )
Загальний термін розгляду департаментами запиту ГДБН не може перевищувати одного робочого дня.
Результати отриманих від департаментів (ГДБН, Юридичний департамент, ДМП, УКР) висновків вноситься у базу даних ГДБН.
Якщо висновок одного з департаментів негативний - на фірмовому бланку НБУ ГДБН готує лист про невідповідність заявки банку вимогам Положення. Лист візується керівниками відповідальних департаментів та підписується уповноваженою особою.
3. Прийняття рішення Правлінням НБУ
ГДБН на підставі позитивних висновків УКР, ДМП та Юридичного департаменту готує доповідну записку Правлінню НБУ та проект постанови Правління щодо надання стабілізаційного кредиту банку у відповідній сумі, на відповідний термін, з відповідною заставою. Загальний термін підготовки проекту постанови Правління Національного банку не може перевищувати 2 робочих днів від вхідної дати реєстрації отримання ГДБН рішення Комісії ТУ НБУ.
Постановою має бути передбачено, що банк має взяти на себе такі зобов'язання:
1. Не проводити будь-які активні операції з інсайдерами та пов'язаними особами.
2. Не укладати нові депозитні договори, що передбачають авансову виплату відсотків та не здійснювати авансову виплату відсотків за діючими депозитним договорами з інсайдерами та пов'язаними особами.
3. Не здійснювати будь-які інвестиційні операції.
4. Не здійснювати викуп акцій власної емісії та дострокове погашення цінних паперів власної емісії.
5. Проводити операції по погашенню заборгованості діючого кредитного портфеля виключно у грошовій формі.
6. Передбачити умовами нових договорів на здійснення активних операцій щомісячне обслуговування боргу.
7. Не придбавати основні засоби, що не приймають участі у процесі проведення банківських операцій.
8. Не видавати бланкові кредити.
9. Обмежити операції з цінними паперами, крім державних цінних паперів, депозитних сертифікатів Національного банку України та цінних паперів, що мають вільний обіг на організованих ринках.
10. Обмежити здійснення активних операцій обсягами, досягнутими за станом на дату клопотання банку щодо отримання стабілізаційного кредиту, крім операцій з державними цінними паперами та депозитними сертифікатами Національного банку України.
( Перелік зобов'язань доповнено пунктом 10 згідно з Листом Нацбанку
N 43-212/8704-13134 від 15.12.2004 )
11. Підвищити частку працюючих (робочих) активів в загальному обсязі загальних активів.
( Перелік зобов'язань доповнено пунктом 11 згідно з Листом Нацбанку
N 43-212/8704-13134 від 15.12.2004 )
12. Не збільшувати частку загальних адміністративних витрат в загальних витратах.
( Перелік зобов'язань доповнено пунктом 12 згідно з Листом Нацбанку
N 43-212/8704-13134 від 15.12.2004 )
Вищезазначений перелік обмежень щодо діяльності банку за вимогою ГДБН НБУ, ТУ НБУ може бути розширений.
Зазначені обмеження мають бути зафіксовані у кредитних договорах на отримання стабілізаційного кредиту.
Термін користування стабілізаційним кредитом встановлюється рішенням Правління НБУ.
Плата за стабілізаційний кредит встановлюється у розмірі 15 % річних з можливим її коригуванням у разі зміни ситуації на грошово-кредитному ринку.
При розгляді питання щодо надання стабілізаційного кредиту на засіданні Правління Національного банку України є обов'язковою присутність голови правління банку для доповіді Правлінню НБУ та обґрунтування поданої банком заявки про отримання стабілізаційного кредиту. Рішення Правління НБУ щодо надання стабілізаційного кредиту приймається після обговорення членами Правління доповіді голови правління банку по суті питання та доповіді директора ГДБН або уповноваженої ним особою. В окремих випадках (в умовах неможливості термінового скликання Правління) постанова Правління може оформлятись у робочому порядку - шляхом збору підписів.
4. Укладання кредитних та забезпечувальних договорів
У разі прийняття Правлінням НБУ позитивного рішення щодо надання стабілізаційного кредиту банку ТУ НБУ укладає кредитні та забезпечувальні договори; порядок укладання кредитних та забезпечувальних договорів регламентується Положенням.
З метою зменшення кредитних ризиків НБУ за стабілізаційним кредитом, в забезпечення виконання якого банком надані майнові права за раніше наданими кредитами, ТУ НБУ необхідно укласти трьохсторонні договори застави майнових прав за участю боржника, в яких передбачається умова про уступку права вимоги щодо кредитних договорів, укладених банком з позичальниками. Забезпеченням за стабілізаційними кредитами можуть також виступати договори застави високоліквідних цінних паперів та договори іпотеки.
Після підписання договорів ТУ НБУ повідомляє ДМП НБУ про укладені договори з банком.
З метою підготовки кредитного договору та договорів застави (договори) для підписання працівник юридичного підрозділу ТУ зв'язується з контактною особою банку, що є відповідальною особою за підготовку договорів.
Відпрацьовані примірники договорів надсилаються по електронній пошті представнику банку. Відповідальна особа банку узгоджує з юристами банку текст договору та вносить наступну інформацію:
- реквізити банку;
- П.І.Б. уповноваженої особи на підписання договорів від імені банку;
- внесення істотних умов договорів (кінцевий термін повернення кредиту, сума кредиту, графіки повернення коштів та інше).
Для узгодження спірних моментів щодо тексту договорів роз'яснення можуть надаватися шляхом телефонних переговорів з представником банку.
У разі виникнення у банку зауважень та пропозицій щодо тексту договорів, банк звертається до НБУ з листом щодо зміни редакції певних пунктів договорів.
Зауваження опрацьовуються працівниками Юридичного підрозділу ТУ НБУ та у разі погодження внести зміни, що були запропоновані юристами банку, вони вносяться до договорів.
У разі непогодження із запропонованою редакцією певних пунктів банку, працівник Юридичного підрозділу ТУ НБУ (якщо порушене питання стосується компетенції відповідного працівника) готує офіційний лист із зазначенням позиції ТУ НБУ (за підписом відповідальної особи).
Після отримання від банку по електронній пошті узгоджених проектів договорів працівник Юридичного підрозділу ТУ НБУ перевіряє правильність реквізитів банку, повноваження особи на підписання договорів від імені банку відповідно до Статуту, зазначення істотних умов договорів.
4.1. Перевірка правильності оформлення кредитних та забезпечувальних договорів
При перевірці повноважень особи, що підписала договори з боку банку, працівник Юридичного підрозділу ТУ НБУ повинен:
- якщо договір підписаний головою правління банку - пересвідчитись в наявності рішення відповідного органу про призначення голови правління згідно із Статутом банку та погодження НБУ про призначення голови правління;
- якщо Статутом банку передбачені обмеження щодо підписання головою правління договорів - зробити усний/письмовий запит щодо отримання необхідних документів (напр. довіреність голові правління, видана головою Спостережної ради на підписання договорів, рішення Спостережної ради щодо надання дозволу голові правління підписувати договори на суму, що перевищує певну суму);
- якщо договір підписаний заступником голови правління банку - пересвідчитись в наявності наказу про призначення відповідної особи заступником голови правління та рішення відповідного органу про призначення голови правління відповідно до Статуту банку.
Всі вищезазначені документи, що підтверджують повноваження особи на підписання договорів, мають бути належним чином оформлені з підписом відповідальної особи, з зазначенням П.І.Б. відповідальної особи та фразою "Згідно з оригіналом" та печаткою банку.
У випадку отримання стабілізаційного кредиту під забезпечення у вигляді майнових прав за раніше виданими банком кредитами банк надає, якщо інше не передбачено Статутом банку, рішення Кредитного комітету про надання кредиту відповідному підприємству та/або постанову Правління про надання кредиту підприємству.
Перевірені працівником Юридичного підрозділу ТУ НБУ примірники договорів надсилаються на електронну адресу відповідальної особи банку для друку та підписання зі сторони банку уповноваженою особою та скріплення печаткою банку.
Підписані оригінали договорів (в кількості 3-х примірників, один для банку і два для НБУ) передаються представником банку працівникові Юридичного підрозділу ТУ НБУ. Працівник Юридичного підрозділу ТУ НБУ ще раз перевіряє правильність зазначення істотних умов договорів, реквізитів банку.
4.2. Організація, підготовка та підписання договорів.
Організація підготовки проектів кредитних договорів про надання стабілізаційних кредитів, забезпечувальних договорів, їх підписання, погодження, реєстрація, зберігання тощо здійснюється у тому ж порядку, як при наданні кредитів рефінансування згідно з Положенням про регулювання Національним банком України ліквідності банків України шляхом рефінансування, депозитних та інших операцій, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 24.12.2003 N 589.
Підписані та скріплені печаткою територіального управління Національного банку України договори фотокопіюються в 4-х примірниках (для Департаменту монетарної політики Національного банку України з метою початку перерахування коштів стабілізаційного кредиту, ОПЕРУ Національного банку України з метою відображення в обліку, ОПЕРУ територіального управління Національного банку України, Юридичного підрозділу територіального управління Національного банку України). Одночасно територіальне управління Національного банку України електронною поштою повідомляє Департамент монетарної політики Національного банку України щодо укладених договорів з банком за форматом, наданим у Додатку 5 до Процедур та надсилає копії договорів поштою.
Після того, як примірники договорів повернуті представником банку, вони зберігаються в територіальному управлінні Національного банку України, а примірник договорів банку передається представникові банку з отриманням від нього розписки про передачу йому оригіналів договорів.
5. Блокування цінних паперів
У випадку укладення договору застави корпоративних облігацій для видачі стабілізаційного кредиту, банк надає підтвердження від депозитарію (МФС) та зберігача цінних паперів щодо блокування облігацій у відповідній кількості на користь НБУ (виписки з рахунку цінних паперів власника облігацій з депозитарію та зберігача).
Одночасно з отриманою від банку інформацією ТУ НБУ за допомогою електронного зв'язку отримує від депозитарію підтвердження блокування корпоративних облігацій на користь НБУ.
6. Облік наданих кредитів
Операції, пов'язані з наданням банкам Національним банком стабілізаційних кредитів, обліковуються на балансі Операційного управління Національного банку, а територіальні управління Національного банку обліковують надані кредити рефінансування на рахунках класу 8 розділу 88, застава на рахунках класу 9 розділу 95.
Нарахування процентів за користування стабілізаційним кредитом Національного банку здійснюють Операційне управління та ТУ Національного банку відповідно до нормативно-правових актів Національного банку. Банк сплачує проценти щомісяця.
Банк повертає стабілізаційні кредити, одержані від Національного банку, та плату за їх користування в строки відповідно до укладеного кредитного договору.
7. Супроводження стабілізаційного кредиту
З дати видачі стабілізаційного кредиту банку відповідний підрозділ ТУ НБУ здійснює постійний моніторинг виконання банком вимог Постанови НБУ (згідно якої останній отримав стабілізаційний кредит) та умов кредитних та забезпечувальних договорів, укладених між ТУ НБУ та банком.
Підрозділ банківського нагляду ТУ НБУ разом з ГДБН НБУ здійснює моніторинг виконання банком договірних зобов'язань, постанови Правління НБУ, відповідно до якої банк отримав стабілізаційний кредит, програми фінансового оздоровлення на підтримку ліквідності та платоспроможності банку, шляхом аналізу звітів банку та фінансових і статистичних форм звітності.
Банк, який отримав стабілізаційний кредит, повинен до 3-го числа місяця, наступного за звітним, надавати ТУ НБУ звіт про виконання програми фінансового оздоровлення та звіт про використання отриманих коштів за договором стабілізаційного кредиту.
За результатами нагляду щодо виконання банком програми фінансового оздоровлення та напрямків використання отриманих коштів ТУ НБУ до 5-го числа місяця, наступного за звітним, подає Генеральному департаменту банківського нагляду свої висновки та пропозиції.
У разі невиконання банком програми фінансового оздоровлення та/або нецільового використання отриманих коштів, та/або надлишкової ліквідності в банку, який користується коштами стабілізаційного кредиту, ТУ НБУ повідомляє в одноденний термін Генеральний департамент банківського нагляду. ГДБН в одноденний термін аналізує отриману від ТУ НБУ інформацію та надає пропозиції Правлінню НБУ для прийняття відповідних рішень.
Юридичний підрозділ ТУ НБУ супроводжує правову підтримку стабілізаційного кредиту до повного погашення, здійснює моніторинг переданих активів в заставу (якщо термін переданих кредитів спливає за час дії стабілізаційного кредиту).
Відповідний підрозділ ТУ НБУ щомісячно перевіряє стан збереження переданого в заставу майна.
В день видачі стабілізаційного кредиту відповідний підрозділ (відповідальна особа) ТУ НБУ вносить надане забезпечення за стабілізаційним кредитом в Державний реєстр обтяжень рухомого майна/Державний реєстр іпотек (відповідно, якщо протягом дії кредитного договору будуть вноситись зміни до договорів застави, вносити ці зміни в зазначені реєстри), у день, наступний за днем погашення стабілізаційного кредиту, виводить заставлене майно з відповідних реєстрів.
Якщо в заставу передані майнові права на кошти, що знаходяться на коррахунку банку в ТУ НБУ, за допомогою електронної системи НБУ щоденно (на початок кожного робочого дня до 9,30) проводити моніторинг залишку коштів на коррахунку банку на предмет виконання зобов'язань за договором застави, у разі будь-якого порушення умов кредитного або забезпечувальних договорів негайно засобами електронного зв'язку інформувати Центральний апарат НБУ про виявлені порушення.
Якщо протягом 2-3 місяців не відбувається покращення фінансового стану банку, необхідно розглядати питання щодо обмеження здійснення окремих видів здійснювальних банком операцій з високим ризиком.
Додаток 1
Заявка N __
на отримання стабілізаційного кредиту від Національного банку України
____________________________________________
(назва банку-заявника)
Кореспондентський рахунок _______________________________________.
Юридична адреса _________________________________________________.
Банківська ліцензія N ___________ від ___________________________.
Просимо надати стабілізаційний кредит на суму ___________________
(цифрами і словами)
______________ тис. грн. на строк з ____________ до ____________
на умовах, що викладені в Положенні про регулювання Національним
банком України ліквідності банків України шляхом рефінансування,
депозитних та інших операцій, затвердженому постановою Правління
Національного банку України від 24.12.2003 N 584, з урахуванням
нормативно-правових актів Національного банку України з питань
надання стабілізаційних кредитів.
Розмір регулятивного капіталу банку ____________________ тис. грн.
на останню звітну дату "___" ____________ 200_ р.
Загальна сума кредитів Національного банку, що одержана
банком-заявником, становить ____________________ тис. грн.
Під забезпечення кредиту пропонуємо:
а) державні цінні папери (облігації внутрішньої державної позики України та ОВДП/ПДВ), векселі:
Вид цінних паперів |
Код цінних паперів |
Кількість цінних паперів (шт.) |
Номінальна вартість (грн.) |
Балансова вартість (грн.) |
Дата погашення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
б) нерухомість:
Назва об'єкта |
Балансова вартість (грн.) |
Вартість згідно з експертною оцінкою (грн.) |
1 |
3 |
4 |
в) майнові права за договорами про раніше надані банками кредити:
Назва пози- чаль- ника |
Рекві- зити кредит- ного дого- вору |
Сума кре- диту за договором |
Фактична сума заборго- ваності |
Сума позаба- лансових зобов'я- зань |
Дата пога- шення |
Вид забезпе- чення |
Вартість забезпе- чення згідно з експерт- ною оцінкою (грн.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
інше забезпечення: _______________________________________________
Усього на суму __________________________________________тис. грн.
(цифрами та словами)
Голова правління банку М.П.
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
засіданням Спостережної
ради Протокол N ___
від ____________ 2004 р.
Програма фінансового оздоровлення/ Фінансова програма, спрямована на підтримку ліквідності та платоспроможності
1. Аналіз причин погіршення позиції щодо ліквідності Банку:
- стан залишків готівки в касі банку (як в національній, так і в іноземній валюті) та тенденції їх зміни:
- стан залишків коштів на кореспондентському рахунку в Національному банку України;
- аналіз ситуації щодо зниження обсягів коштів суб'єктів господарської діяльності та фізичних осіб (окремо у національній та іноземній валюті);
- аналіз кредитних вкладень, у тому числі обсягів проблемних кредитів, причини їх виникнення та перспективи до покращання якості кредитного портфеля;
- залежність ресурсної бази банків від обсягів міжбанківського кредитування;
- інші причини погіршення позиції банку щодо ліквідності;
- розрахунок суми коштів, необхідних банку для підтримання ліквідності та платоспроможності (таблиця).
2. Щомісячні прогнозні показники діяльності Банку (баланс Банку) на весь час користування стабілізаційним кредитом.
На ____________ 2004/2005
Активи |
Сума, тис. грн. |
Пасиви |
Сума, тис. грн. |
Готівкові кошти |
|
Кошти НБУ |
|
Коррахунок в НБУ |
|
|
|
Кошти в інших банках, в тому числі на коррахунках |
|
Кошти інших банків, в тому числі на коррахунках |
|
Кредити клієнтам: - юридичним особам, - фізичним особам |
|
Кошти юридичних осіб: - до запитання - строкові |
|
Інвестиційний портфель |
|
Кошти фізичних осіб: - до запитання - строкові |
|
Дебіторська заборгованість |
|
Бюджетні кошти |
|
Основні засоби та нематеріальні активи |
|
Боргові цінні папери, емітовані банком |
|
|
|
Кредити від міжнародних та інших фінансових організацій |
|
|
|
Субординований борг |
|
|
|
Кредиторська заборгованість |
|
Інші активи |
|
Інші пасиви |
|
|
|
Капітал: |
|
|
|
в т.ч. результат діяльності |
|
|
|
поточного року |
|
Загальні активи |
|
Загальні пасиви |
|
3. Заходи, спрямовані на покращання фінансового стану Банку та підтримання ліквідності і платоспроможності на достатньому рівні.
4. Щомісячний платіжний календар банку (без зазначення контрагентів)
Активи |
Сума, тис. грн. |
Пасиви |
Сума, тис. грн. |
Розміщення ресурсів |
|
Залучення ресурсів |
|
|
|
|
|
|
|
Кредити НБУ |
|
Кредити іншим банкам |
|
Кредити інших банків |
|
Кредити клієнтам: - юридичним особам, - фізичним особам |
|
Строкові кошти юридичних осіб: |
|
Вкладення в цінні папери |
|
Строкові кошти фізичних осіб: |
|
|
|
Строкові бюджетні кошти |
|
Дебіторська заборгованість |
|
Боргові цінні папери, емітовані банком |
|
|
|
Кредити від міжнародних та інших фінансових організацій |
|
|
|
Субординований борг |
|
Інші активи |
|
Інші зобов'язання |
|
Доходи |
|
Витрати |
|
Акумульований розрив |
|
|
|
................Перейти до повного тексту