1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
09.05.2023 № 61
Про затвердження Положення про пред'явлення вимог та застосування заходів впливу Національним банком України до об'єктів оверсайту платіжної інфраструктури
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
Відповідно до статей 7, 15, 56 Закону України "Про Національний банк України", статей 82, 84 Закону України "Про платіжні послуги", з метою встановлення порядку пред'явлення вимог та застосування заходів впливу Національним банком України до об'єктів оверсайту платіжної інфраструктури Правління Національного банку України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Положення про пред'явлення вимог та застосування заходів впливу Національним банком України до об'єктів оверсайту платіжної інфраструктури, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
1) постанову Правління Національного банку України від 19 грудня 2013 року № 524 "Про затвердження Положення про застосування Національним банком України заходів впливу за порушення об'єктами нагляду (оверсайта) законодавства України з питань діяльності платіжних систем в Україні", зареєстровану в Міністерстві юстиції України 15 січня 2014 року за № 62/24839;
2) постанову Правління Національного банку України від 25 листопада 2015 року № 815 "Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України";
3) постанову Правління Національного банку України від 25 січня 2016 року № 30 "Про внесення змін до Положення про застосування Національним банком України заходів впливу за порушення об'єктами нагляду (оверсайта) законодавства України з питань діяльності платіжних систем в Україні";
4) постанову Правління Національного банку України від 13 лютого 2017 року № 11 "Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України";
5) постанову Правління Національного банку України від 07 червня 2018 року № 61 "Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України";
6) постанову Правління Національного банку України від 22 листопада 2019 року № 140 "Про затвердження Змін до Положення про застосування Національним банком України заходів впливу за порушення об'єктами нагляду (оверсайта) законодавства України з питань діяльності платіжних систем в Україні".
3. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови Національного банку України Олексія Шабана.
4. Постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її офіційного опублікування.

Голова

А. Пишний
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Правління
Національного банку України
09.05.2023 № 61
ПОЛОЖЕННЯ
про пред'явлення вимог та застосування заходів впливу Національним банком України до об'єктів оверсайту платіжної інфраструктури
I. Загальні положення
1. Це Положення розроблено відповідно до Законів України "Про Національний банк України", "Про платіжні послуги" (далі - Закон), "Про адміністративну процедуру" (далі - Закон про адміністративну процедуру), нормативно-правових актів Національного банку України (далі - Національний банк).
( Пункт 1 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
2. Це Положення встановлює порядок пред'явлення Національним банком вимог до об'єктів оверсайту платіжної інфраструктури (далі - оверсайт) щодо усунення порушень вимог законодавства України, що регулює діяльність платіжних систем та технологічних операторів, а також використання в платіжних системах платіжних інструментів, електронних і цифрових грошей та схем виконання платіжних операцій (далі - законодавство України), та порядок та критерії застосування до них заходів впливу за порушення законодавства України, визначених статтею 84 Закону.
( Пункт 2 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
3. Вимоги цього Положення поширюються на об’єкти оверсайту, до яких належать оператори платіжних систем (резиденти та нерезиденти), розрахункові банки, технологічні оператори платіжних послуг, учасники платіжних систем у частині дотримання ними законодавства України.
( Пункт 3 розділу I в редакції Постанови Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
4. Вимоги цього Положення не застосовуються до:
1) правовідносин, пов'язаних із застосуванням Національним банком заходів впливу до надавачів платіжних послуг, надавачів обмежених платіжних послуг за невиконання ними вимог законодавства України, що регулює порядок здійснення платіжних операцій (крім законодавства України, передбаченого частиною другою статті 82 Закону);
2) правовідносин, пов'язаних із провадженням у справах про адміністративні правопорушення та накладення адміністративних стягнень на посадових осіб об'єктів оверсайту;
3) правовідносин, пов'язаних із застосуванням заходів впливу за порушення законів України та нормативно-правових актів, що регулюють діяльність на платіжному ринку, до органів державної влади, органів місцевого самоврядування.
5. Терміни в цьому Положенні вживаються в таких значеннях:
1) план заходів - документ, що складається об'єктом оверсайту та містить строки виконання та перелік заходів, які повинен ужити об'єкт оверсайту для усунення порушень законодавства України;
2) суттєві помилки - помилки, виявлені під час аналізу поданих об’єктами оверсайту статистичних даних (звітності), у яких:
сума внутрішньодержавних платіжних операцій, виконаних платіжними системами, створеними резидентами та нерезидентами (за винятком платіжних операцій, виконаних у платіжних системах, у яких використовуються електронні платіжні засоби), за якими у файлі статистичної звітності об’єктами оверсайту надана інформація (метрики, параметри, некласифіковані реквізити показників), що не відповідає дійсності, становить один відсоток і більше від усіх внутрішньодержавних платіжних операцій, виконаних платіжними системами, створеними резидентами та нерезидентами за звітний період (за винятком платіжних операцій, здійснених у платіжних системах, у яких використовуються електронні платіжні засоби), або
сума внутрішньодержавних платіжних операцій, ініційованих з використанням кредитового трансферу, за якими у файлі статистичної звітності об’єктами оверсайту надана інформація (метрики, параметри, некласифіковані реквізити показників), що не відповідає дійсності, становить один відсоток і більше від усіх внутрішньодержавних платіжних операцій, ініційованих з використанням кредитового трансферу, за звітний період, або
сума платіжних операцій, ініційованих з використанням прямого дебету, за якими у файлі статистичної звітності об’єктами оверсайту надана інформація (метрики, параметри, некласифіковані реквізити показників), що не відповідає дійсності, становить один відсоток і більше від усіх платіжних операцій, ініційованих з використанням прямого дебету, за звітний період, або
сума транскордонних платіжних операцій, виконаних платіжними системами, створеними резидентами та нерезидентами (за винятком платіжних операцій, виконаних у платіжних системах, у яких використовуються електронні платіжні засоби), за якими у файлі статистичної звітності об’єктами оверсайту надана інформація (метрики, параметри, некласифіковані реквізити показників), що не відповідає дійсності, становить один відсоток і більше від усіх транскордонних платіжних операцій, виконаних платіжними системами, створеними резидентами та нерезидентами за звітний період (за винятком платіжних операцій, виконаних у платіжних системах, у яких використовуються електронні платіжні засоби), або
сума транскордонних платіжних операцій, здійснених з використанням кредитового трансферу, за якими у файлі статистичної звітності об’єктами оверсайту надана інформація (метрики, параметри, некласифіковані реквізити показників), що не відповідає дійсності, становить один відсоток і більше від усіх транскордонних платіжних операцій, здійснених з використанням кредитового трансферу, виконаних за звітний період, або
сума платіжних операцій з використанням електронних платіжних засобів, за якими у файлі статистичної звітності об’єктами оверсайту надана інформація (метрики, параметри, некласифіковані реквізити показників), що не відповідає дійсності, становить один відсоток і більше від усіх платіжних операцій, виконаних з використанням електронних платіжних засобів учасниками платіжних систем, у яких використовуються електронні платіжні засоби, за звітний період, або
сума платіжних операцій з електронними грошима, за якими у файлі статистичної звітності об’єктами оверсайту надана інформація (метрики, параметри, некласифіковані реквізити показників), що не відповідає дійсності, становить один відсоток і більше від усіх платіжних операцій з електронними грошима за звітний період, або
сума або кількість інформаційних повідомлень, оброблених технологічними операторами та пов’язаних із наданням платіжних послуг, за якими у файлі статистичної звітності об’єктами оверсайту надана інформація (метрики, параметри, некласифіковані реквізити показників), що не відповідає дійсності, становить один відсоток і більше від загальної суми або кількості інформаційних повідомлень, оброблених технологічними операторами та пов’язаних із наданням платіжних послуг за звітний період, або
розмір комісійної винагороди (інтерчейндж) або плати за еквайринг, за якими у файлі статистичної звітності об’єктами оверсайту надана інформація (метрики, параметри, некласифіковані реквізити показників), що не відповідає дійсності, становить 0,5 відсоткового пункту і більше від середньозваженого розміру комісійної винагороди (інтерчейндж) або плати за еквайринг відповідно за звітний період в Україні, або
кількість емітованих (розповсюджених) електронних платіжних засобів, платіжних пристроїв чи пунктів надання фінансових послуг, що використовуються для виконання платіжних операцій, за якими у файлі статистичної звітності об’єктами оверсайту не надана інформація (метрики, параметри, некласифіковані реквізити показників), становить один відсоток і більше від загального значення відповідного показника за звітний період;
( Підпункт 2 пункту 5 розділу I в редакції Постанови Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
3) триваюче порушення - порушення, за якого об'єкт оверсайту після вчинення порушення не припиняє його здійснювати або не вжив заходів для усунення порушення після його виявлення;
4) уповноважена особа Національного банку - заступник Голови Національного банку, який здійснює загальне керівництво та контролює діяльність структурного підрозділу Національного банку, яким ініційоване адміністративне провадження, або керівник такого структурного підрозділу.
( Пункт 5 розділу I доповнено новим підпунктом згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
Термін "повторне порушення" уживається у значенні, наведеному в пункті 7 частини восьмої статті 11 Закону України "Про платіжні послуги".
Інші терміни в цьому Положенні вживаються відповідно до визначень, наведених у законах України.
II. Заходи впливу, що застосовуються Національним банком
6. Національний банк за порушення об'єктами оверсайту вимог законодавства України, вимог, рішень та/або розпоряджень Національного банку, адекватно вчиненим порушенням має право застосувати до них заходи впливу, до яких належать:
( Абзац перший пункту 6 розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
1) письмове застереження;
2) накладення штрафу;
3) тимчасова, до усунення порушення, заборона надання однієї або більше платіжних послуг;
4) тимчасове, до усунення порушення, відсторонення посадової особи від посади;
5) тимчасове, до усунення порушення, зупинення дії ліцензії на надання фінансових платіжних послуг (далі - ліцензія);
6) відкликання ліцензії, виданої відповідно до Закону, та виключення з Реєстру платіжної інфраструктури (далі - Реєстр);
( Підпункт 6 пункту 6 розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
7) виключення з Реєстру.
7. Заходи впливу, передбачені цим Положенням, можуть застосовуватися Національним банком протягом шести місяців із дня виявлення порушення, але не пізніше ніж через три роки з дня його вчинення.
Початком адміністративного провадження є день складення Національним банком довідки/акта про створення перешкод проведенню виїзного моніторингу/іншого документа, у якому зафіксовані обставини, що можуть бути підставою для застосування Національним банком заходу впливу/пред’явлення письмової вимоги до об’єкта оверсайту за вчинені ним порушення, виявлені за результатами оверсайту.
( Пункт 7 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
Відносини щодо прийняття, набрання чинності та припинення дії адміністративних актів, прийнятих відповідно до цього Положення, регулюються Законом про адміністративну процедуру з урахуванням особливостей, встановлених Законом.
( Пункт 7 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
8. Рішення Національного банку про застосування заходу впливу у вигляді накладення штрафу є виконавчим документом та набирає законної сили з дня доведення його до відома об’єкта оверсайту в порядку, визначеному цим Положенням. У разі невиконання таке рішення передається Національним банком до органів державної виконавчої служби для примусового виконання.
( Пункт 8 розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
III. Підстави та порядок застосування заходів впливу Національним банком
9. Національний банк має право в порядку, установленому в розділі III цього Положення, застосовувати до об’єктів оверсайту заходи впливу за результатами безвиїзного та/або виїзного моніторингу об’єктів оверсайту щодо дотримання ними вимог законодавства України та/або оцінки достатності заходів, що вживаються ними для цілей забезпечення безперервного, надійного та ефективного функціонування платіжної інфраструктури.
( Пункт 9 розділу III в редакції Постанови Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
9-1. Національний банк надсилає об’єкту оверсайту повідомлення про початок адміністративного провадження невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, а за наявності обґрунтованих причин - не пізніше трьох робочих днів після його початку.
Повідомлення про початок адміністративного провадження оформляється як лист Національного банку за підписом уповноваженої особи Національного банку та надсилається електронною поштою чи поштовим відправленням у паперовій формі (рекомендованим листом із повідомленням про вручення) або надається під підпис представнику об’єкта оверсайту.
У повідомленні про початок адміністративного провадження зазначаються:
1) правові підстави для початку адміністративного провадження;
2) права та обов’язки об’єкта оверсайту, включаючи право подати пояснення/заперечення щодо виявлених порушень, спосіб і строк їх подання;
3) порядок ознайомлення з матеріалами адміністративного провадження, який визначається в такому повідомленні.
Національний банк розміщує повідомлення про початок адміністративного провадження (крім інформації з обмеженим доступом) на сторінках офіційного Інтернет-представництва Національного банку, якщо в Національного банку немає підтвердження факту отримання об’єктом оверсайту повідомлення про початок адміністративного провадження в порядку, визначеному в підпунктах 1-3 пункту 9-2 розділу ІІІ цього Положення.
Учасник адміністративного провадження для ознайомлення з матеріалами адміністративної справи повинен подати письмовий запит про доступ до матеріалів адміністративної справи.
Національний банк відмовляє в ознайомленні з тією частиною матеріалів або з тими відомостями в матеріалах адміністративного провадження, які містять інформацію з обмеженим доступом і володільцем якої не є об’єкт оверсайту.
Національний банк надає доступ до тієї частини матеріалів або тих відомостей у матеріалах, які містять інформацію з обмеженим доступом, в обсязі, що є об’єктивно необхідним для розгляду адміністративної справи або захисту прав її учасників, після підписання представником об’єкта оверсайту зобов’язання про нерозголошення інформації з обмеженим доступом.
Національний банк також надсилає об’єкту оверсайту документ, який став підставою для початку адміністративного провадження щодо об’єкта оверсайту, разом із повідомленням про початок адміністративного провадження.
( Розділ III доповнено новим пунктом 9-1 згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
9-2. Факт отримання об’єктом оверсайту повідомлення про початок адміністративного провадження фіксується в матеріалах адміністративного провадження в один із таких днів:
1) день отримання об’єктом оверсайту повідомлення, зафіксований системою електронної пошти (у разі наявності підтвердження отримання);
2) день отримання, зазначений у повідомленні про вручення повідомлення об’єкту оверсайту (у разі надсилання повідомлення поштовим відправленням рекомендованим листом);
3) день отримання повідомлення, зазначений представником об’єкта оверсайту на другому примірнику повідомлення в паперовій формі (у разі вручення повідомлення під підпис представнику об’єкта оверсайту);
4) день розміщення інформації про початок адміністративного провадження на сторінках офіційного Інтернет-представництва Національного банку.
( Розділ III доповнено новим пунктом 9-2 згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
9-3. Повідомлення про початок адміністративного провадження вважається таким, що доведене до відома об’єкта оверсайту, в разі його надсилання/розміщення відповідно до пункту 9-2 розділу ІІІ цього Положення.
( Розділ III доповнено новим пунктом 9-3 згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
10. Національний банк застосовує до об'єкта оверсайту заходи впливу, адекватні порушенням, які були допущені об'єктом оверсайту.
Вибір адекватних заходів впливу, які застосовуються до об'єктів оверсайту відповідно до Закону та цього Положення, здійснюється з урахуванням:
1) характеру та обставин вчинення виявлених порушень;
2) причин, які зумовили виникнення порушень;
3) важливості об'єктів оверсайту;
4) ужитих об'єктом оверсайту заходів для усунення виявлених порушень;
5) розміру можливих негативних наслідків для об'єктів оверсайту/користувачів платіжних послуг.
11. Рішення про застосування заходу впливу до об'єкта оверсайту (далі - рішення про застосування заходу впливу) приймає Комітет з питань нагляду та регулювання діяльності банків, оверсайту платіжної інфраструктури (далі - Комітет з питань нагляду/оверсайту) відповідно до цього Положення.
Процедурні рішення до початку безпосереднього розгляду Комітетом з питань нагляду/оверсайту питання про вирішення адміністративної справи приймає уповноважена особа Національного банку.
( Пункт 11 розділу III доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
Процедурні рішення після початку розгляду питання про вирішення адміністративної справи безпосередньо Комітетом з питань нагляду/оверсайту приймає Комітет з питань нагляду/оверсайту.
( Пункт 11 розділу III доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
12. Рішення про застосування заходу впливу повинно містити:
1) зміст (назву) заходу впливу, що застосовується до об’єкта оверсайту;
2) відомості про об’єкт оверсайту [повне найменування юридичної особи, місцезнаходження, код за Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР)];
3) відомості про встановлені обставини (факти) й опис порушення (із зазначенням норм законодавства України, які порушено, висновків Національного банку) та обґрунтування адекватності застосування відповідного заходу впливу, що ґрунтується на встановлених обставинах (фактах);
4) реквізити документа, у якому зафіксовані порушення;
5) відомості про результати розгляду пояснень/заперечень об’єкта оверсайту (за наявності);
6) строк набрання чинності рішенням про застосування заходу впливу;
7) інформацію про право об’єкта оверсайту оскаржити рішення;
8) інформацію про спосіб, порядок і строк оскарження рішення, включаючи інформацію про суд, до якого об’єкт оверсайту може подати позов;
9) інформацію, що оскарження рішення в судовому порядку не зупиняє його виконання із зазначенням правових підстав для цього.
( Пункт 12 розділу III в редакції Постанови Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
13. Перелік додаткової інформації, яка також повинна міститися в рішенні про застосування заходу впливу залежно від застосованого заходу впливу та/або обставин його застосування, визначається в пункті 15 розділу III, пункті 41 розділу VI, пункті 44 розділу VII, пункті 56 розділу VIII та пункті 63 розділу IX цього Положення.
14. Рішення про застосування заходу впливу є обов'язковим для виконання.
15. Рішення про застосування заходу впливу під час дії воєнного стану в Україні приймається в загальному порядку, установленому цим Положенням.
Об'єкт оверсайту має право звернутися до Національного банку в разі неможливості виконання ним рішення про застосування заходу впливу під час дії воєнного стану в Україні з обґрунтованим проханням про продовження строку виконання об'єктом оверсайту рішення про застосування заходу впливу та усунення порушення, що стало підставою для його застосування.
Національний банк на підставі обґрунтованого звернення об'єкта оверсайту має право прийняти рішення про продовження строку виконання об'єктом оверсайту рішення про застосування заходу впливу та усунення порушення, що стало підставою для його застосування, під час дії воєнного стану в Україні.
Таке рішення додатково до інформації, зазначеної в пункті 12 розділу III цього Положення, повинно містити строк, на який продовжено виконання заходу впливу об'єктом оверсайту.
16. Національний банк запрошує для надання пояснень/заперечень стосовно допущених порушень керівника (уповноваженого представника) об’єкта оверсайту в разі розгляду Комітетом з питань нагляду/оверсайту питання про застосування заходів впливу не менше ніж за два робочих дні до дати розгляду питання про застосування заходів впливу.
Запрошення за підписом уповноваженої особи Національного банку надсилається електронною поштою або поштовим відправленням у паперовій формі (рекомендованим листом із повідомленням про вручення) об’єкту оверсайту чи вручається під підпис представнику об’єкта оверсайту не пізніше ніж за два робочих дні до дня проведення засідання Комітету з питань нагляду/оверсайту.
У запрошенні зазначаються такі відомості:
1) питання, яке розглядатиметься на засіданні Комітету з питань нагляду/оверсайту, та мета, з якою запрошується особа/представник (для надання пояснень, заперечень);
2) дата, час і місце, куди запрошується особа, чи інформація про проведення засідання Комітету з питань нагляду/оверсайту дистанційно за допомогою засобів аудіовізуального зв’язку (відеоконференції);
3) найменування колегіального органу Національного банку, який розглядатиме питання про застосування заходу впливу;
4) відомості про контактну особу Національного банку: прізвище, власне ім'я, номер телефону, адреса електронної пошти;
5) ідентифікаційні дані керівника (уповноваженого представника) об’єкта оверсайту;
6) повідомлення про те, що неявка запрошеної особи на засідання Комітету з питань нагляду/оверсайту не є підставою для перенесення розгляду питання про застосування заходу впливу до об’єкта оверсайту та не є перешкодою для прийняття відповідного рішення;
7) інші відомості (за потреби).
Об’єкт оверсайту для участі в засіданні Комітету з питань нагляду/оверсайту зобов’язаний надати до Національного банку інформацію (ідентифікаційні дані), зазначену(і) в запрошенні Національного банку, про керівника (уповноваженого представника) об’єкта оверсайту.
Керівник (уповноважений представник) об’єкта оверсайту, якому делеговано повноваження щодо участі в засіданні Комітету з питань нагляду/оверсайту, для участі в засіданні Комітету з питань нагляду/оверсайту зобов’язаний подати документи, що підтверджують його повноваження, у визначений у запрошенні Національного банку спосіб. Керівник (уповноважений представник) об’єкта оверсайту має право брати участь у засіданні особисто або дистанційно за допомогою засобів аудіовізуального зв’язку. Конкретний спосіб участі в засіданні запрошеної особи визначається Національним банком у відповідному запрошенні.
Запрошена особа, яка не пройшла верифікації, не допускається до участі в засіданні Комітету з питань нагляду/оверсайту.
Ненадання інформації щодо участі запрошеної особи, відсутність (нез’явлення або невзяття участі дистанційно запрошеної особи на засідання Комітету з питань нагляду/оверсайту), непроходження запрошеною особою верифікації не є підставою для відкладення розгляду Комітетом з питань нагляду/оверсайту питання щодо застосування заходів впливу до об’єкта оверсайту.
( Пункт 16 розділу III в редакції Постанови Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
16-1. Об’єкт оверсайту не пізніше наступного робочого дня з дня отримання запрошення письмово повідомляє Національний банк про:
1) отримання запрошення та підтвердження участі (з наданням переліку представників для участі та зазначенням документів, які підтверджують їхні повноваження) або відмову від участі;
2) потребу в участі в режимі відеоконференції з обґрунтуванням такої потреби (якщо засідання проводиться за місцезнаходженням Національного банку);
3) потребу в послугах перекладача, перекладача жестової мови;
4) причини відмови від участі чи неможливості прибути на запрошення Національного банку.
( Розділ III доповнено новим пунктом 16-1 згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
16-2. Факт отримання об’єктом оверсайту запрошення фіксується в матеріалах адміністративного провадження, а саме:
1) день отримання запрошення згідно з інформацією від запрошеної особи (у разі отримання Національним банком такої інформації);
2) день отримання об’єктом оверсайту запрошення, зафіксовані системою електронної пошти (у разі наявності підтвердження отримання);
3) день отримання, зазначений у повідомленні про вручення запрошення об’єкту оверсайту (у разі надсилання запрошення поштовим відправленням рекомендованим листом);
4) день отримання запрошення, зазначений представником об’єкта оверсайту на другому примірнику запрошення в паперовій формі (у разі вручення запрошення під підпис представнику об’єкта оверсайту);
5) день розміщення запрошення на сторінках офіційного Інтернет-представництва Національного банку.
Неявка запрошеної належним чином особи на засідання Комітету з питань нагляду/оверсайту не є підставою для перенесення розгляду питання про застосування заходу впливу до об’єкта оверсайту та не є перешкодою для прийняття такого рішення.
( Розділ III доповнено новим пунктом 16-2 згідно з Постановою Національного банку № 5 від 14.01.2025 )
17. Рішення про застосування заходу впливу може бути оформлено Національним банком у формі електронного документа відповідно до Законів України " Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" або в паперовій формі.
18. Національний банк невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, а за наявності обґрунтованих причин - не пізніше трьох робочих днів із дня прийняття рішення про застосування заходу впливу повідомляє про прийняте рішення об’єкт оверсайту шляхом надсилання рішення про застосування заходу впливу у:
1) формі електронного документа, підписаного кваліфікованим електронним підписом (далі - КЕП) уповноваженої посадової особи Національного банку, - на адресу електронної пошти об’єкта оверсайту, що міститься в Реєстрі, разом із супровідним листом, підписаним КЕП уповноваженої посадової особи Національного банку; або

................
Перейти до повного тексту