1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
17.12.2009 N 691
Про затвердження Положення про тендерний комітет Національної комісії регулювання електроенергетики України
Відповідно до Указу Президента України від 21.04.98 N 335 "Питання Національної комісії регулювання електроенергетики України" та наказу Міністерства економіки України від 20.05.2009 N 470 "Про затвердження Типового положення про тендерний комітет"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про тендерний комітет Національної комісії регулювання електроенергетики України, що додається.
2. Наказ НКРЕ від 26.04.2006 N 31 "Про затвердження Положення про тендерний комітет Національної комісії регулювання електроенергетики України з питань закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти" визнати таким, що втратив чинність.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Комісії В.Кальченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕ
17.12.2009 N 691
ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет Національної комісії регулювання електроенергетики України
1. Загальні положення
1.1. Положення про тендерний комітет Національної комісії регулювання електроенергетики України (далі - Положення) розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 "Про затвердження Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19.11.2008 N 1017) та наказу Міністерства економіки України від 20.05.2009 N 470 "Про затвердження Типового положення про тендерний комітет", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.08.2009 N 740/16756.
1.2. Тендерний комітет Національної комісії регулювання електроенергетики України (далі - ТК, Комітет) створюється з метою організації та проведення торгів (тендерів) при здійсненні Національною комісією регулювання електроенергетики України (далі - НКРЕ, Комісія) закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти для забезпечення потреб Комісії.
1.3. Положення визначає порядок створення, загальні організаційні та процедурні засади діяльності ТК, а також права, обов'язки та відповідальність його членів.
1.4. ТК у своїй діяльності керується чинним законодавством, в тому числі нормативно-правовими актами НКРЕ, цим Положенням, тендерною документацією та рішеннями, які приймаються Комітетом.
1.5. Основними завданнями ТК є забезпечення дотримання процедури закупівель на всіх етапах їх проведення відповідно до чинного законодавства та нормативних документів.
1.6. ТК зобов'язаний забезпечувати конфіденційність інформації, що стосується предмету його діяльності.
2. Склад та порядок створення ТК
2.1. Склад ТК затверджується наказом НКРЕ, до якого входять: голова Комітету, заступник голови, секретар та члени Комітету. До складу ТК не можуть входити представники учасників, посадові особи об'єднань підприємств, їх представники та близькі родичі.
2.2. Чисельність постійно діючого ТК має бути не менше 5 осіб.
2.3. Членами ТК можуть бути посадові особи із структурних підрозділів НКРЕ. Голова, заступник голови та секретар ТК повинні отримати документ про проходження навчання (підвищення кваліфікації) у сфері закупівель у встановленому порядку.
2.4. Для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані експерти та консультанти.
Експерти та консультанти та інші особи, зокрема нотаріуси, які посвідчують договори про закупівлю (у разі нотаріального посвідчення договорів про закупівлю на вимогу НКРЕ), залучаються до роботи ТК на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність тендерного комітету та службових осіб НКРЕ, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
2.5. За рішенням голови ТК можуть створюватись окремі робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів НКРЕ для надання консультацій при вирішенні питань, що виникають у процесі здійснення закупівель, зокрема для оцінки тендерних пропозицій.
Робоча група членів ТК у складі не менше трьох осіб може призначатися головою ТК для розкриття тендерних пропозицій учасників процедур закупівель. При розкритті робочою групою тендерних пропозицій складається протокол розкриття тендерних пропозицій, які підписують члени робочої групи.
2.6. Порядок роботи робочої групи визначається керівником робочої групи, який призначається головою ТК, який є членом ТК та співробітником НКРЕ.
2.7. Кількісний та персональний склад робочої групи визначається ТК на підставі завдань, які перед нею ставляться. Рішення щодо створення робочої групи, а також її кількісний та персональний склад фіксується в протоколі засідання ТК.
2.8. Члени робочої групи зобов'язані якісно та своєчасно готувати необхідні матеріали (зведення) щодо аналізу тендерних пропозицій учасників процедури закупівель до засідань ТК, зберігати конфіденційність інформації, що стосується предмету їх діяльності в робочій групі.
3. Повноваження членів ТК та права і обов'язки ТК
3.1. Головою ТК призначається один з Членів НКРЕ. Голова Комітету призначає заступника та секретаря ТК, визначає функції кожного члена Комітету.
Заступник голови та секретар призначається головою ТК на першому засіданні Комітету зі складу його членів, що є представниками НКРЕ.
3.2. Голова ТК здійснює керівництво Комітетом, організовує його роботу та несе персональну відповідальність за виконання покладених завдань.
3.3. Голова ТК:
планує проведення засідань Комітету та веде ці засідання;
вирішує питання стосовно забезпечення діяльності Комітету;
приймає рішення щодо створення комісій та робочих груп Комітету;
уносить на розгляд Голови НКРЕ пропозиції щодо змін у складі Комітету;
за потреби приймає рішення щодо проведення позапланових засідань Комітету;
вносить пропозиції до порядку денного засідань Комітету.
3.4. Голова ТК засвідчує підписом такі документи щодо державних закупівель:
оголошення стосовно державних закупівель;
запити щодо цінових пропозицій (котирувань), запрошення до торгів з обмеженою участю та закупівлі в одного учасника;

................
Перейти до повного тексту