- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Податкова консультація
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
16.12.2019 N 1915/6/99-00-02-02-01-15/ІПК |
Державна податкова служба України у зв'язку з надходженням звернення щодо ведення архіву надісланих до контролюючого органу файлів електронних документів із накладеними на них електронних цифрових підписів (кваліфікованих електронних підписів) та, керуючись ст.
52 Податкового кодексуУкраїни (далі - Кодекс), в межах компетенції повідомляє.
Фізична особа - підприємець у своїх зверненнях посилається на підпункти 16.1.12 та 16.1.14 пункту 16.1 статті
16 Кодексу, якими визначено, що платник податків зобов'язаний забезпечувати збереження документів, пов'язаних з виконанням податкового обов'язку, протягом строків, установлених Кодексом, та використовувати електронний кабінет для листування з контролюючими органами в електронній формі у разі подання звітності в електронній формі, а також після проходження електронної ідентифікації онлайн в електронному кабінеті.
Окрім того, платник також посилається на п. 1 розділу II Примірного договору про визнання електронних документів, наведеного у додатку 1 до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого
наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. N 557,
зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 р. за N 959/30827 (далі - Порядок обміну електронними документами), яким визначено, що автор зобов'язаний, зокрема, вести архів надісланих до контролюючого органу файлів електронних документів із накладеними на них електронних цифрових підписів (кваліфікованих електронних підписів) (далі - ЕЦП (КЕП)) Автора та отриманих електронних документів з ЕЦП (КЕП) контролюючого органу. Зберігати цей архів протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання відповідних документів на паперових носіях.
Відповідно до п. 1 розділу II
Порядку обміну електронними документами електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства та на підставі Договору про визнання електронних документів (далі - Договір), що визначає взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу (далі - СЕД).
Автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов'язкових реквізитів та з використанням ЕЦП (КЕП), керуючись Порядком, а також Договором (п. 3 розділу II Порядку обміну електронними документами).
Створення електронного документа завершується накладанням на нього ЕЦП (КЕП) підписувана (підписувачів), електронної печатки (за наявності), як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді.
Автор здійснює надсилання електронних документів з урахуванням встановлених законодавством граничних строків для подання таких документів.
................Перейти до повного тексту