- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Індивідуальна податкова консультація
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
05.11.2019 № 1191/ІПК/04-36-04-01-16 |
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області розглянуло запит Товариства щодо порядку складання податкових накладних та повідомляє таке.
У відповідності до п. 52.1 ст.
52 Податкового кодексу України від 02.12.2010 N 2755-VI (далі -
ПКУ) за зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Товариство просить надати роз'яснення щодо правомірності надання права підпису електронних документів бухгалтеру підприємства за допомогою електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису) через відсутність посади головного бухгалтера.
Згідно п. 201.1 ст.
201 ПКУ на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі -ЄРПН) у встановлений
ПКУ термін.
Відповідно до п. 10
Порядку N 1246 після складення податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис (далі -ЕЦП) посадових осіб постачальника (продавця).
Пунктом 3 розділу II
Порядку N 557 встановлено, що платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов'язкових реквізитів та з використанням надійного засобу електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), керуючись
Порядком N 557, а також Договором про визнання електронних документів (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами).
Контроль за введенням даних, їх повнотою та достовірністю при створенні електронного документа покладається на платника. Створення електронного документа завершується накладанням на нього електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису) підписувача (підписувачів), електронної печатки (за наявності), як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді.
................Перейти до повного тексту