1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
07.06.2018 № 296-р
Про визнання підтримки суб'єкта господарювання, зазначеної у повідомленні, такою, що не є державною допомогою відповідно до Закону
Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши подання Департаменту моніторингу і контролю державної допомоги від 04.06.2018 № 500-01/2505-п та повідомлення про нову державну допомогу, надіслане листом Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради (далі - Управління) 06.03.2018 за № 05/191 (вх. № 143-ПДЦ від 27.03.2018), яке було подано на виконання статті 9 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" та за формою, що передбачена додатком 1 до Порядку подання та оформлення повідомлення про нову державну допомогу та про внесення змін до умов чинної державної допомоги, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 04.03.2016 № 2-рп та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 04.04.2016 за № 501/28631 (далі - Порядок 2-рп),
ВСТАНОВИВ:
1. ПОРЯДОК ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПІДТРИМКУ
(1) Листом від 06.03.2018 № 05/191 (вх. № 143-ПДЦ від 27.03.2018) Управлінням житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради відповідно до пункту 2 розділу 9 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" було подано повідомлення про нову державну допомогу (далі - Повідомлення).
2. ВІДОМОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЯ ВІД НАДАВАЛА ПІДТРИМКИ
2.1. НАДАВАЧ ПІДТРИМКИ
(2) Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (72312, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Чернишевського, 26, ідентифікаційний код юридичної особи 25490034).
2.2. ОТРИМУВАЧ ПІДТРИМКИ
(3) Комунальне підприємство "Житломасив" Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі - КП "Житломасив") (72319, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Беляева, 18, ідентифікаційний код юридичної особи 32723194).
(4) Відповідно до Статуту КП "Житломасив", затвердженого рішенням Мелітопольської міської ради від 31.01.2011 № 14, засновником КП "Житломасив" є Мелітопольська міська рада.
2.3. МЕТА (ЦІЛЬ) ПІДТРИМКИ
(5) Метою (ціллю) підтримки є сприяння окремим видам господарської діяльності.
2.4. ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
(6) Здійснення благоустрою території багатоквартирних житлових будинків комунальної власності, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних та обслуговуючих кооперативів.
2.5. ФОРМА ПІДТРИМКИ
(7) Відшкодування видатків на капітальний ремонт та придбання дитячих та спортивних майданчиків.
(8) Фінансування комунального підприємства здійснюється з місцевого бюджету шляхом повного відшкодування витрат за відповідною програмою.
2.6. ОБСЯГ ПІДТРИМКИ
(9) Загальний обсяг підтримки - 1500,00 тис. грн.
2.7. ПІДСТАВА ДЛЯ НАДАННЯ ПІДТРИМКИ
(10) Рішення 35-ої сесії УІІ-го скликання Мелітопольської міської ради "Про затвердження міської програми "Дитячі та спортивні майданчики м. Мелітополя" № 3/32 від 29.11.2017.
2.8. ТРИВАЛІСТЬ ПІДТРИМКИ
(11)2018 рік.
3. ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРОГРАМИ
(12) Основною метою реалізації міської програми "Дитячі та спортивні майданчики м. Мелітополя" (далі - Програма) є:
- покращення матеріально-технічного стану міських територій, естетичного вигляду мікрорайонів;
- створення сприятливих умов проживання для мешканців міста;
- підвищення зайнятості дітей у вільний від навчання час;
- зміцнення фізичного здоров'я населення.
(13) Завданнями Програми є:
- здійснення благоустрою території багатоквартирних житлових будинків комунальної власності, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних та обслуговуючих кооперативів;
- здійснення благоустрою міської території.
(14) Заходи Програми:
- придбання дитячих майданчиків;
- придбання спортивних майданчиків;
- капітальний ремонт: улаштування дитячих майданчиків;
- капітальний ремонт: улаштування спортивних майданчиків.
(15) Державна допомога фінансується з місцевого бюджету шляхом повного відшкодування витрат за відповідною програмою.
(16) Розроблення програми обумовлено необхідністю покращення матеріально-технічного стану міських територій та естетичного вигляду мікрорайонів.
(17)КП "Житломасив" є балансоутримувачем житлового фонду міста Мелітополя, а капітальний ремонт та улаштування дитячих майданчиків проводиться на прибудинкових територіях житлових будинків.
(18) Звернення від інших підприємств щодо можливості виконання відповідних робіт та послуг не отримувалися. Конкурсний відбір при виборі зазначеного підприємства не проводився.
(19) Відповідно до листа Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області від 31.05.2018 № 05/402 державна допомога, яка надається в рамках рішення 35-ої сесії VІІ-го скликання Мелітопольської міської ради "Про затвердження міської програми "Дитячі та спортивні майданчики м. Мелітополя" № 3/32 від 29.11.2017, КП "Житломасив" буде використана виключно на здійснення благоустрою території багатоквартирних житлових будинків, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків та обслуговуючих кооперативів, здійснення благоустрою міської території.
(20) Інших послуг КП "Житломасив" на комерційній основі не надає.
4. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ
(21) Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (далі - Закон) державна допомога суб'єктам господарювання (далі - державна допомога) - підтримка у будь-якій формі суб'єктів господарювання за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів, що спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції, створюючи переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності.
(22) Отже, державна підтримка є державною допомогою, якщо одночасно виконуються такі умови:
- підтримка надається суб'єкту господарювання;
- державна підтримка здійснюється за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів;
- підтримка створює переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності;
- підтримка спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції.
(23)Відповідно до частини другої статті 1 Закону, терміни "суб'єкт господарювання", "товар", "економічна конкуренція (конкуренція)" вживаються у Законі у значенні, наведеному в Законі України "Про захист економічної конкуренції".
(24) Відповідно до статті 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" до повноважень сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою населених пунктів, зокрема, належить:
- затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів;
- затвердження правил благоустрою територій населених пунктів;
- створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб);
- забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів.
(25) Згідно зі статтею 30 Закону України "Про місцеве самоврядування України" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить організація благоустрою населених пунктів.
(26) Відповідно до статті 1 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" благоустрій населених пунктів - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.
(27) Згідно зі статтею 2 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" благоустрій населених пунктів передбачає, зокрема: розроблення і здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання територій населених пунктів у належному стані, їх санітарного очищення, збереження об'єктів загального користування, а також природних ландшафтів, інших природних комплексів і об'єктів.
(28) Статтею 13 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" визначено, що до об'єктів благоустрою населених пунктів належать території загального користування, прибудинкові території.

................
Перейти до повного тексту