- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
Про визнання підтримки суб'єкта господарювання, зазначеного у повідомленні, такою, що не є державною допомогою відповідно до Закону
Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши подання Департаменту моніторингу і контролю державної допомоги від 21.05.2018 № 500-01/104-п та повідомлення про державну допомогу, надіслане листами Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради:
1) від 09.02.2018 № 01-11/45 (вх. № 70-ПДД від 14.02.2018);
1. ПОРЯДОК ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПІДТРИМКУ
(1) Листом від 09.02.2018 № 01-11/45 (вх. № 70-ПДД від 14.02.2018) Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради відповідно до пункту 2 розділу 9
Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" було подано повідомлення про нову державну допомогу (далі -Повідомлення).
(2) Антимонопольним комітетом України листом від 28.02.2018 № 500-29/05-2500 залишено Повідомлення без руху та запитано додаткову інформацію. Листом від 26.01.2018 № 01-11/91 (вх. № 153-ПДД від 29.03.2018) Управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради надано додаткову інформацію до Повідомлення.
2. ВІДОМОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЯ ВІД НАДАВАЧА ПІДТРИМКИ
2.1. Надавач підтримки
(3) Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради (22000, Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10, ідентифікаційний код юридичної особи 26287105).
2.2. Отримувач підтримки
(4) Комунальне підприємство "Хмільникводоканал" (22000, Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Вугринівська, 130, код юридичної особи 36575284).
2.3. Мета (ціль) підтримки
(5) Метою (ціллю) підтримки є:
- сприяння окремим видам господарської діяльності;
- необхідність придбання маніпулятора на трактор ЮМЗ, екскаватора-навантажувача Амкодор 703 М з додатковим обладнанням для оперативного та більш ефективного проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережах централізованого водопостачання та водовідведення;
- необхідність придбання автолабораторії для пошуку витоків води;
- придбання приладів контролю якості води для хімбаклабораторії станції водопідготовки;
- придбання насосного обладнання для заміни на станціях водопідготовки І та ІІ підйому.
2.4. Очікуваний результат
(6) Придбання маніпулятора на трактор ЮМЗ для оперативного та більш ефективного проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережах централізованого водопостачання та водовідведення.
(7) Придбання екскаватора-навантажувача Амкодор 703 М з додатковим обладнанням для оперативного та більш ефективного проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережах централізованого водопостачання та водовідведення.
(8) Придбання автолабораторії для пошуку витоків води.
(9) Придбання приладів контролю якості води для хімбаклабораторії станції водопідготовки.
(10) Придбання насосного обладнання для заміни на станціях водо підготовки І та ІІ підйому.
(11) Виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на території Лелітської сільської ради під існуючою водопровідною насосною станцією для оформлення права постійного користування територіальної громади міста Хмільник.
(12) Виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на території Голодьківської сільської ради під існуючою виробничою базою для оформлення права постійного користування територіальної громади міста Хмільника.
2.5. Форма підтримки
(13) Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) (КЕКВ 2610). Надається у вигляді прямого фінансування комунальних підприємств на рахунок у держказначействі після отримання підтвердження факту виконання заходу.
(14) Збільшення державної частки в статутному капіталі суб'єктів господарювання (КЕКВ 3210 - капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Фінансування комунального підприємства "Хмільникводоканал" відбувається шляхом перерахування коштів на рахунок державної казначейської служби на підставі укладених договорів про виконання робіт, актів прийму-передачі виконаних робіт, накладних на придбання устаткування, обладнання тощо, в результаті здійснення комунальним підприємством "Хмільникводоканал" публічної закупівлі, допорогової закупівлі, або закупівлі без використання електронної системи (в такому випадку обов'язково оприлюднюється звіт про укладений договір з підрядчиком, де зазначено предмет, якісні показники і вартість закупівлі).
2.6. Обсяг підтримки
(15) Загальний обсяг підтримки - 3 670 тис. грн.
(16) З них:
2017 рік: 0 тис. грн;
2018 рік: 3 210 тис. грн;
2019 рік: 460 тис. грн;
2020 рік: 0 тис. грн;
2.7. Підстава для надання підтримки
(17) Рішення 28-ої сесії Хмільницької міської ради 7-го скликання від 27.12.2016 № 1267 "Про затвердження міської цільової Програми регулювання земельних відносин та управління комунальною власністю у місті Хмільнику на 2017-2020 роки".
(18) Рішення 46-ої сесії Хмільницької міської ради 7-го скликання від 22.12.2017 № 125267 "Про внесення змін та доповнень до міської цільової Програми регулювання земельних відносин та управління комунальною власністю у місті Хмільнику на 2017-2020 роки (зі змінами)".
(19) Два проекти рішень про внесення змін та доповнень до міської цільової Програми регулювання земельних відносин та управління комунальною власністю у місті Хмільнику на 2017-2020 роки (зі змінами).
2.8. Тривалість підтримки
(20) З 01.01.2017 по 31.12.2020.
3. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ
загрожує спотворенням економічної конкуренції, створюючи переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності.
(22) Отже, державна підтримка є державною допомогою, якщо одночасно виконуються такі умови:
- підтримка надається суб'єкту господарювання;
- державна підтримка здійснюється за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів;
- підтримка створює переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності;
- підтримка спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції.
(23) Згідно зі статтею
264 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі - Угода), Сторони домовились, що вони застосовуватимуть положення Угоди з використанням як джерела тлумачення критеріїв, що випливають із застосування статей
106,
107 та
93 Договору про функціонування Європейського Союзу, зокрема відповідну судову практику Суду Європейського Союзу, а також відповідне вторинне законодавство, рамкові положення, керівні принципи та інші чинні адміністративні акти Союзу.
(24) Відповідно до пункту 187 Повідомлення Європейської комісії щодо поняття державної допомоги згідно зі статтею
107 (1)
Договору про функціонування Європейського Союзу (далі - Повідомлення ЄС) заходи з підтримки, яка надається державою, вважаються такими, що спотворюють конкуренцію або загрожують спотворенням конкуренції, коли вони покращують конкурентну позицію їх отримувача порівнянно з іншими суб'єктами господарювання, які є його конкурентами. На практиці вважається, що спотворення конкуренції у значенні, передбаченому статтею
107 (1)
Договору про функціонування Європейського Союзу, існує тоді, коли держава надає фінансові переваги суб'єкту господарювання в лібералізованому секторі, де існує або може існувати конкуренція.
- водовідведення - діяльність із збирання, транспортування та очищення стічних вод за допомогою систем централізованого водовідведення або інших споруд відведення та/або очищення стічних вод;
- підприємство централізованого водовідведення - суб'єкт господарювання, що здійснює експлуатацію об'єктів/систем централізованого водовідведення;
- система централізованого водовідведення - сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого відведення та очищення стічних вод, що пов'язані єдиним технологічним процесом;
- централізоване водовідведення - господарська діяльність із відведення та очищення стічних вод за допомогою системи централізованого водовідведення;
- питне водопостачання - діяльність, пов'язана з виробництвом, транспортуванням та постачанням питної води споживачам питної води, охороною джерел та систем питного водопостачання;
- підприємство питного водопостачання - суб'єкт господарювання, що здійснює експлуатацію об'єктів централізованого питного водопостачання, забезпечує населення питною водою за допомогою пунктів розливу (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв) підготовки питної води та/або виробництво фасованої питної води;
- система питного водопостачання - сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого та нецентралізованого питного постачання;
- централізоване питне водопостачання - діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов'язаних єдиним технологічним процесом виробництва, та транспортування питної води.
- державної підтримки, регулювання та нагляду у сфері питного водопостачання і водовідведення відповідно до цього
Закону;
- здійснення заходів організаційного, науково-технічного, санітарно-епідеміологічного, природоохоронного, економічного, правового характеру щодо поліпшення якості питної води, розвитку питного водопостачання, охорони джерел і систем питного водопостачання, відновлення запасів питної води;
- задоволення потреб населення у питній воді шляхом пріоритетного розвитку систем централізованого питного водопостачання та водовідведення, створення резервних систем питного водопостачання.
................Перейти до повного тексту