- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
Про визнання підтримки суб'єкта господарювання, зазначеного у повідомленні, такою, що не є державною допомогою відповідно до Закону
Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши подання Департаменту моніторингу і контролю державної допомоги від 21.05.2018 № 500-01/102-п та повідомлення про державну допомогу, надіслане листом Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області від 06.03.2018 № 05/197 (вх. № 141-ПДД від 27.03.2018), яке було подано на виконання пункту 2 розділу 9
Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" та за формою, що передбачена додатком 1 до Порядку подання та оформлення повідомлення про нову державну допомогу та про внесення змін до умов чинної державної допомоги, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 04.03.2016 № 2-рп та
зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 04.04.2016 за № 501/28631 (далі - Порядок 2-рп),
ВСТАНОВИВ:
1. ВІДОМОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЯ ВІД НАДАВАЧА ПІДТРИМКИ
1.1. Надавач підтримки
(1) Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (72312, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Чернишевського, 26, ідентифікаційний код юридичної особи 25490034).
1.2. Отримувач підтримки
(2) Комунальне підприємство "Чистота" Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі - КП "Чистота") (72314, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. О. Невського, 115, ідентифікаційний код юридичної особи 32349545).
1.3. Мета (ціль) підтримки
(3) Метою (ціллю) підтримки є:
- своєчасне виконання заходів з утримання в належному стані об'єктів дорожньо-мостового господарства міста Мелітополя, формування зовнішнього вигляду міста, покращення умов проживання мешканців у місті;
- покращення санітарного стану об'єктів дорожньо-мостового господарства, а саме: прибирання, зимове утримання вулично-дорожньої мережі та планування (грейдування), розмітка поверхні вулично-дорожньої мережі, полив доріг.
1.4. Очікуваний результат
(4) Поліпшення екологічного та епідеміологічного стану у місті.
(5) Підвищення безпеки дорожнього і пішохідного руху.
1.5. Форма підтримки
(6) Відшкодування видатків на експлуатаційне утримання вулично-дорожньої мережі. Виконання програми проводиться за напрямами, передбаченими планом використання бюджетних коштів, які передбачають проведення всіх необхідних видатків на забезпечення діяльності виробництва, в тому числі: виробничі та адміністративні видатки, а саме: заробітна плата, відповідні нарахування на заробітну плату, податки і збори в бюджет, паливно-мастильні матеріали, комунальні послуги, електроенергія та інші видатки, проведення яких необхідне для виконання заходів у цілому.
1.6. Обсяг підтримки
(7) Загальний обсяг підтримки - 16 600 тис. грн.
1.7. Підстава для надання підтримки
(8) Рішення Мелітопольської міської ради Запорізької області від 29.11.2017 № 3/33 "Про затвердження міської програми "Експлуатаційне утримання вулично-дорожньої мережі".
(9) Рішення Мелітопольської міської ради Запорізької області від 07.02.2018 № 4/12 "Про внесення змін до рішення 35-ої сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VII скликання від 29.11.2017 № 3/33 "Про затвердження міської програми "Експлуатаційне утримання вулично-дорожньої мережі".
1.8. Тривалість підтримки
(10) З 01.01.2018 по 31.12.2018.
2. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ
(11) Відповідно до пункту 1 частини першої статті
1 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (далі - Закон) державна допомога суб'єктам господарювання (далі - державна допомога) - підтримка у будь-якій формі суб'єктів господарювання за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів, що спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції, створюючи переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності.
(12) Отже, державна підтримка є державною допомогою, якщо одночасно виконуються такі умови:
- підтримка надається суб'єкту господарювання;
- державна підтримка здійснюється за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів;
- підтримка створює переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності;
- підтримка спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції.
(14) Згідно зі статтею
17 Закону України "Про автомобільні дороги" управління функціонуванням та розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів здійснюється відповідними органами місцевого самоврядування, у віданні яких вони знаходяться.
(15) Стаття
19 Закону України "Про автомобільні дороги" передбачає, що основним обов'язком органів місцевого самоврядування у частині управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є, зокрема, забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів.
(16) Статтею
78 Господарського кодексу України передбачено, що комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.
(17) Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника - відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами.
(18) Майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство).
(19) Пунктом 2.1 статті 2 Статуту комунального підприємства "Чистота", затвердженого рішенням Мелітопольської міської ради № 12/1 від 22.06.2007 (далі - Статут), передбачено, що підприємство, зокрема, створено з метою забезпечення санітарного стану міста, утримання доріг, вулиць, тротуарів.
(20) В Статуті передбачено, що комунальне підприємство "Чистота" належить до комунальної власності територіальної громади міста Мелітополя. Майно підприємства є власністю Мелітопольської міської ради.
- затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів;
- затвердження правил благоустрою територій населених пунктів;
- створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб);
- забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів.
(23) Згідно зі статтею
22 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" комплексним благоустроєм вважається проведення на визначеній території населеного пункту (мікрорайон, квартал, парк, бульвар, вулиця, провулок, узвіз тощо) комплексу робіт з улаштування (відновлення) покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями для безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами, встановлення малих архітектурних форм, здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення інженерно-технічного і санітарного стану території, покращення її естетичного вигляду.
................Перейти до повного тексту