1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
17.04.2018 № 196-р
Про визнання підтримки суб'єктів господарювання, зазначеної у повідомленні, такою, що не є державною допомогою відповідно до Закону
Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши подання Департаменту моніторингу і контролю державної допомоги від 16.04.2018 № 5-01/33-ДД/128-зв та повідомлення про нову державну допомогу, надіслане листами Департаменту міського господарства Одеської міської ради:
1) від 29.12.2017 № 2107/вих (вх. № 5-01/33-ДД від 22.01.2018);
2) від 05.03.2018 № 353/вих (вх. № 101-ПДД від 06.03.2018), яке було подано на виконання пункту 2 розділу 9 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" та за формою, що передбачена додатком 1 до Порядку подання та оформлення повідомлення про нову державну допомогу та про внесення змін до умов чинної державної допомоги, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 04.03.2016 № 2-рп та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 04.04.2016 за № 501/28631 (далі - Порядок 2-рп),
ВСТАНОВИВ:
1. ПОРЯДОК ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПІДТРИМКУ
(1) Листами від 29.12.2017 № 2107/вих (вх. № 5-01/33-ДД від 22.01.2018), від 05.03.2018 № 353/вих (вх. № 101-ПДД від 06.03.2018) Департаментом міського господарства Одеської міської ради відповідно до пункту 2 розділу 9 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" було подано повідомлення про нову державну допомогу (далі - Повідомлення).
(2) Антимонопольним комітетом України (далі - Комітет) листом від 06.02.2018 № 500-29/05-1487 залишено Повідомлення без руху та запитано додаткову інформацію. Листом від 05.03.2018 № 353/вих (вх. № 101-ПДД від 06.03.2018) Департаментом міського господарства Одеської міської ради надано додаткову інформацію до Повідомлення.
2. ВІДОМОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЯ ВІД НАДАВАЧА ПІДТРИМКИ
2.1. Надавач підтримки
(3) Департамент міського господарства Одеської міської ради (65011, м. Одеса, вул. Успенська, 83/85, ідентифікаційний код юридичної особи 34674154).
2.2. Отримувач підтримки
(4) Комунальне підприємство "Одеське електротехнічне експлуатаційно-монтажне підприємство" (65070, м. Одеса, вул. 25-ї Чапаївської дивізії, 7-А, ідентифікаційний код юридичної особи 23216145).
2.3. Мета (ціль) підтримки
(5) Метою (ціллю) підтримки є:
- створення належних умов для надання населенню доступних, якісних та безпечних послуг з утримання та експлуатації підземних пішохідних переходів та насосних станцій, а також об'єктів енергогосподарства;
- підвищення рівня технічного оснащення комунального підприємства "Одеське електротехнічне експлуатаційно-монтажне підприємство" та ефективності його роботи у місті-курорті Одесі;
- проведення комплексу робіт з прибирання, утримання підземних пішохідних переходів та насосних станцій м. Одеси, а також об'єктів енергогосподарства;
- утримання сходів та підпірних стінок;
- капітальний ремонт підземних пішохідних переходів та насосних станцій м. Одеси, а також об'єктів енергогосподарства;
- покращення естетичного вигляду місць загального користування;
- здійснення заходів, спрямованих на покращення технічного і санітарного стану території.
2.4. Очікуваний результат
(6) Покращення технічного оснащення комунального підприємства "Одеське електротехнічне експлуатаційно-монтажне підприємство" та ефективності його роботи, також створення належних умов для надання населенню доступних, якісних та безпечних послуг з утримання та експлуатації підземних пішохідних переходів та насосних станцій, а також об'єктів енергогосподарства; поліпшення технічних показників, підвищення конкурентоспроможності міста щодо забезпечення обслуговування об'єктів інфраструктури міста; сприяння соціально-економічному та екологічно збалансованому розвитку міста.
2.5. Форма підтримки
(7) Субсидія на утримання та експлуатацію підземних пішохідних переходів та насосних станцій, а також об'єктів енергогосподарства.
2.6. Обсяг підтримки
(8) Загальний обсяг підтримки - 71 280,00 тис. грн.
(9) З них:
2018 рік - 16 150,00 тис. грн;
2019 рік - 17 475,00 тис. грн;
2020 рік - 18 325,00 тис. грн;
2021 рік - 19 330,00 тис. грн.
2.7. Підстава для надання підтримки
(10) Проект Міської цільової програми благоустрою м. Одеси на 2018-2021 роки.
2.8. Тривалість підтримки
(11) З 01.01.2018 по 31.12.2021.
3. ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРОГРАМИ
(12) Метою Міської цільової програми благоустрою м. Одеси на 2018-2021 роки (далі -Програма) є поліпшення експлуатаційного стану та збереження підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста Одеси, а також об'єктів енергогосподарства; поліпшення технічних показників, підвищення конкурентоспроможності міста щодо забезпечення обслуговування об'єктів інфраструктури міста; сприяння соціально-економічному та екологічно збалансованому розвитку міста.
(13) Програма спрямована на утримання у відповідному санітарному стані підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста.
Загальний перелік об'єктів, які перебувають на утриманні та в обслуговуванні підприємства, становить:
- 12 підземних пішохідних переходів;
- 6 промислових баз;
- 10 насосних станцій;
- 12 дощових насосних станцій;
- 11 теплопунктів;
- 49 комірок ЩО-70 в трансформаторних підстанціях;
- 4 трансформаторні підстанції.
(14) При цьому поточним утриманням охоплено 2120 світлоточок, 32025 п. м. кабельних ліній та повітряних електричних мереж, 58 насосних агрегатів, 150 електромоторів від 15 кВт до 125 кВт, 310 електрощитів живлення, 48 щитів автоматики та контрольно-вимірювальних приладів, 30 електронагрівачів, 40 електровентиляторів, 83 силові установки, 22 оглядові ями.
(15) Вирішення проблем з поліпшення експлуатаційного стану та збереження мережі підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста Одеси, а також об'єктів енергогосподарства здійснюватиметься шляхом:
- оновлення та придбання спеціалізованої техніки, матеріалів та устаткування для обслуговування підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста Одеси, а також об'єктів енергогосподарства;
- прибирання підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста Одеси;
- зимове утримання підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста Одеси, а також об'єктів енергогосподарства;
- очистка мережі зливової каналізації міста;
- санітарне утримання підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста Одеси;
- утримання сходів та підпірних стінок;
- капітальний ремонт підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста Одеси, а також об'єктів енергогосподарства;
- покращення зовнішньої привабливості місць загального користування.
(16) Програма передбачає проведення комплексу управлінських, економічних і правових заходів, спрямованих на збереження та поліпшення експлуатаційного стану підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста Одеси, а також об'єктів енергогосподарства. Реалізація Програми буде здійснюватися за такими напрямами:
- комплексна оцінка фактичного і прогнозованого стану підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста Одеси;
- проведення зовнішнього благоустрою міста;
- поліпшення стану підземних пішохідних переходів та насосних станцій міста Одеси, об'єктів енергогосподарства підприємства;
- формування благоустрою міста, метою якого є підвищення безпеки руху громадян в підземних пішохідних переходах;
- підвищення рівня роботи насосних станцій, зливової каналізації в цілому;
- поліпшення технічних показників, підвищення конкурентоспроможності міста;
- сприяння соціально-економічному та екологічно збалансованому розвитку міста.
4. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ
4.1. Ознаки державної допомоги
(17) Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (далі - Закон) державна допомога суб'єктам господарювання (далі - державна допомога) - підтримка у будь-якій формі суб'єктів господарювання за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів, що спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції, створюючи переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності.
(18) Отже, державна підтримка є державною допомогою, якщо одночасно виконуються такі умови:
- підтримка надається суб'єкту господарювання;
- державна підтримка здійснюється за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів;
- підтримка створює переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності;
- підтримка спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції.
(19) Відповідно до частини другої статті 1 Закону, терміни "суб'єкт господарювання", "товар", "економічна конкуренція (конкуренція)" вживаються у Законі у значенні, наведеному в Законі України "Про захист економічної конкуренції".
4.2. Об'єкти благоустрою як об'єкт державної допомоги
(20) Згідно зі статтею 30 Закону України "Про місцеве самоврядування України" до відання власних (самоврядних) повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить організація благоустрою та здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів.
(21) Відповідно до статті 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" до повноважень сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою населених пунктів, зокрема, належить:
- затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів;
- затвердження правил благоустрою територій населених пунктів;
- створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб);
- забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів.
(22) Відповідно до частини першої статті 21 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" елементами (частинами) об'єктів благоустрою є, зокрема, є покриття площ, вулиць, проїздів, доріг, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм і стандартів, а також будівлі і споруди системи інженерного захисту території.

................
Перейти до повного тексту