1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
Рішення
27.03.2018 № 173
Про направлення до Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України пропозицій щодо внесення змін до Показників якості телекомунікаційних послуг
Відповідно до статті 18 Закону України «Про телекомунікації», Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, затвердженого Указом Президента України від 23 листопада 2011 року № 1067, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
ВИРІШИЛА:
1. Направити до Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України пропозиції щодо внесення змін до:
Показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку та їх граничних нормованих рівнів, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 22.02.2010 № 91, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 15.03.2010 за № 220/17515, згідно з додатком 1;
Показників якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку та їх граничних нормованих рівнів, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 19.03.2010 № 147, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 06.04.2010 за № 277/17572, згідно з додатком 2;
Показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів, затверджених наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 28.12.2012 № 803, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 21.01.2013 за № 135/22667, згідно з додатком 3.
2. Департаменту державного нагляду в установленому законодавством порядку забезпечити виконання пункту 1 цього рішення.
3. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити це рішення шляхом його розміщення на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет.
Голова НКРЗІ О.Животовський
Додаток 1
до рішення НКРЗІ
27.03.2018 № 173
ПРОПОЗИЦІЇ
щодо внесення змін до Показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку та їх граничних нормованих рівнів, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 22.02.2010 № 91, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.03.2010 за № 220/17515
1. Абзац восьмий підпункту 2.1.1. пункту 2.1 Показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку та їх граничних нормованих рівнів, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 22.02.2010 № 91, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.03.2010 за № 220/17515 (далі - Показників), викласти в редакції:
"викликів до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора, провайдера телекомунікацій ".
2. Підпункт 2.1.4 пункту 2.1 Показників, викласти в редакції:
"2.1.4. Нормований час відповіді працівникаСІДО оператора, провайдерателекомунікацій (T нчвс)".
3. Підпункт 2.1.5 пункту Показників, викласти в редакції:
"Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді працівникаСІДО оператора, провайдерателекомунікацій (Q чвсд) ".
Крім того, внести відповідні зміни стосовно доступності СІДО оператора, провайдера телекомунікацій до:
СОУ 64.2-00017584-001:2009 "Телекомунікаційні мережі фіксованого телефонного зв'язку загального користування. СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ТЕЛЕФОННОГО ЗВ'ЯЗКУ. Загальні положення", СОУ 64.2-00017584-002:2009 "Телекомунікаційні мережі фіксованого телефонного зв'язку загального користування. ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ. Показники якості. Методи випробувань".
В.о. директора Департаменту
державного нагляду
В.О. Булкін
Додаток 2
до рішення НКРЗІ
27.03.2018 № 173
ПРОПОЗИЦІЇ
щодо внесення змін до Показників якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку та їх граничних нормованих рівнів, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 19.03.2010 № 147, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06.04.2010 за № 277/17572
1. Доповнити Показники якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку та їх граничні нормовані рівні, затверджені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 19.03.2010 № 147, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06.04.2010 за № 277/17572 (далі - Показників), шляхом встановлення рівнів для показників "відсоток неуспішних викликів до СІДО оператора, провайдера телекомунікацій", "нормований час відповіді працівника СІДО оператора, провайдера телекомунікацій" та "відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді працівника СІДО оператора, провайдера телекомунікацій".

................
Перейти до повного тексту