1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
20.03.2018 № 130-р
Про визнання підтримки суб'єктів господарювання, зазначеної у повідомленні, такою, що не є державною допомогою відповідно до Закону
Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши подання Департаменту моніторингу і контролю державної допомоги від 19.03.2018 № 500-01/31 -п та повідомлення про нову державну допомогу, надіслане листом Управління житлово-комунального господарства Хмільницької міської ради від 22.01.2018 № 01-11/16 (вх. № 5-01/44-ДД від 26.01.2018), яке було подано на виконання пункту 2 розділу 9 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" та за формою, що передбачена додатком 1 до Порядку подання та оформлення повідомлення про нову державну допомогу та про внесення змін до умов чинної державної допомоги, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 04.03.2016 № 2-рп та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 04.04.2016 за № 501/28631 (далі - Порядок 2-рп),
ВСТАНОВИВ:
1. ВІДОМОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЯ ВІД НАДАВАЧА ПІДТРИМКИ
1.1. Надавач підтримки
(1) Управління житлово-комунального господарства Хмільницької міської ради (22000, Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10, ідентифікаційний код юридичної особи 26287105).
1.2. Отримувач підтримки
(2) Комунальне підприємство "Хмільникводоканал" (22000, Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Вугріновська, 130, ідентифікаційний код юридичної особи 36575284).
1.3. Мета (ціль) підтримки
(3) Метою (ціллю) підтримки є:
- сприяння окремим видам господарської діяльності;
- забезпечення надання якісних послуг з водопостачання та водовідведення;
- будівництво нової станції водопідготовки;
- підвищення надійності технологічного процесу, покращення якості питної води;
- підвищення надійності водопостачання, зменшення споживання електроенергії;
- покращення якості питної води та зменшення її вартості;
- впровадження станцій (установок) доочищення води у системах централізованого питного водопостачання для забезпечення дошкільних, шкільних та лікувальних закладів;
- забезпечення безаварійної роботи комплексу споруд ОСК;
- зниження вартості послуг.
1.4. Очікуваний результат
(4) Забезпечення надання якісних послуг з водопостачання та водовідведення відповідно до інформації, наданої Надавачем підтримки, зокрема:
- будівництво другої лінії напірного колектора каналізації від каналізаційної станції № 3 по вул. Першого Травня до очисних споруд каналізації по вул. Фрунзе, 130 в м. Хмільник;
- реконструкція водогону по вул. Сиротюка в м. Хмільнику (з коригуванням кошторисної документації та проведення його експертизи);
- будівництво самоплинного каналізаційного колектора по вул. Соборності у м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- будівництво водогону по вул. Першого Травня в м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- будівництво самоплинного каналізаційного колектора по вул. Першого Травня в м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- будівництво нової високотехнологічної станції водопідготовки з поверхневим водозабором в м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- будівництво каналізаційного колектора по вул. Парковій в м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- реконструкція хлораторної та складу хлору на станції водопідготовки з придбанням та встановленням обладнання для знезараження води у м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- реконструкція коагуляторної на станції водопідготовки, придбання та встановлення дозувального обладнання із системою автоматизованого управління у м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- реконструкція водопровідно-насосної станції з передбаченим будівництвом резервуара чистої води 300 куб. м на вул. Пирогова у м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- капітальний ремонт частини водогону по просп. Свободи в м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- реконструкція каналізаційної насосної станції по вул. Комарова в м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- капітальний ремонт каналізаційної мережі по вул. В. Івасюка в м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- капітальний ремонт водопроводу по вул. Маліновського в м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- будівництво артезіанської свердловини для водопостачання групи багатоповерхових житлових будинків по просп. Свободи та вул. Літописній в м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- встановлення станцій доочищення води у ситемах централізованого питного водопостачання дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів м. Хмільника (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи);
- реконструкція системи аерації на очисних спорудах каналізації в м. Хмільнику (з виготовленням проектно-кошторисної документації та проведенням його експертизи).
1.5. Форма підтримки
(5) Субсидії.
(6) Капітальні трансферти. Фінансування комунального підприємства "Хмільникводоканал" відбувається шляхом перерахування коштів на рахунок державної казначейської служби на підставі укладених договорів у результаті здійснення комунальним підприємством "Хмільникводоканал" публічної закупівлі, допорогової закупівлі або закупівлі без використання електронної системи (в такому випадку обов'язково оприлюднюється звіт про укладений договір з підрядником, де зазначено предмет, якісні показники і вартість закупівлі). Фінансування здійснюється за фактично виконані роботи з утримання й ремонту об'єктів благоустрою міста відповідно до договорів, актів виконаних робіт. Попередня оплата не здійснюється.
1.6. Обсяг підтримки
(7) Загальний обсяг підтримки - 48 658,666 тис. грн.
(8) З них:
2013 рік: 4 363,3 тис. грн;
2014 рік: 4 170 тис. грн;
2015 рік: 3 615 тис. грн;
2016 рік: 17 418,4 тис. грн;
2017 рік: 7 096,84 тис. грн;
2018 рік: 11 635,126 тис. грн;
2019 рік: 330 тис. грн;
2020 рік: 30 тис. грн.
1.7. Підстава для надання підтримки
(9) Рішення Хмільницької міської ради від 21.12.2012 № 979 "Про затвердження нової редакції Програми забезпечення населення міста якісною питною водою на 2013 - 2020 рр".
(10) Рішення Хмільницької міської ради від 08.12.2017 № 1252 "Про внесення змін до Програми забезпечення населення міста якісною питною водою на 2013 - 2020 рр., затвердженої рішенням Хмільницької міської ради від 21.12.2012 № 979 (зі змінами)".
1.8. Тривалість підтримки
(11) З 01.01.2013 по 31.12.2020.
2. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ
(12) Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України "Про державну допомогу суб'єктам господарювання" (далі - Закон) державна допомога суб'єктам господарювання (далі - державна допомога) - підтримка у будь-якій формі суб'єктів господарювання за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів, що спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції, створюючи переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності.
(13) Отже, державна підтримка є державною допомогою, якщо одночасно виконуються такі умови:
- підтримка надається суб'єкту господарювання;
- державна підтримка здійснюється за рахунок ресурсів держави чи місцевих ресурсів;
- підтримка створює переваги для виробництва окремих видів товарів чи провадження окремих видів господарської діяльності;
- підтримка спотворює або загрожує спотворенням економічної конкуренції.
(14) Згідно зі статтею 264 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі - Угода), Сторони домовились, що вони застосовуватимуть положення Угоди з використанням як джерела тлумачення критеріїв, що випливають із застосування статей 106, 107 та 93 Договору про функціонування Європейського Союзу, зокрема відповідну судову практику Суду Європейського Союзу, а також відповідне вторинне законодавство, рамкові положення, керівні принципи та інші чинні адміністративні акти Союзу.
(15) Відповідно до пункту 187 Повідомлення Європейської комісії щодо поняття державної допомоги згідно зі статтею 107 (1) Договору про функціонування Європейського Союзу (далі - Повідомлення) заходи з підтримки, яка надається державою, вважаються такими, що спотворюють конкуренцію або загрожують спотворенням конкуренції, коли вони покращують конкурентну позицію їх отримувача порівняно з іншими суб'єктами господарювання, які є його конкурентами. На практиці вважається, що спотворення конкуренції у значенні, передбаченому статтею 107(1) Договору про функціонування Європейського Союзу, існує тоді, коли держава надає фінансові переваги суб'єкту господарювання в лібералізованому секторі, де існує або може існувати конкуренція.
(16) Відповідно до частини першої статті 1 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення":
- питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з кюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам;
- водовідведення - діяльність із збирання, транспортування та очищення стічних вод за допомогою систем централізованого водовідведення або інших споруд відведення та/або очищення стічних вод;
- підприємство централізованого водовідведення - суб'єкт господарювання, що здійснює експлуатацію об'єктів/систем централізованого водовідведення;
- система централізованого водовідведення - сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого відведення та очищення стічних вод, що пов'язані єдиним технологічним процесом;
- централізоване водовідведення - господарська діяльність із відведення та очищення стічних вод за допомогою системи централізованого водовідведення;
- питне водопостачання - діяльність, пов'язана з виробництвом, транспортуванням та постачанням питної води споживачам питної води, охороною джерел та систем питного водопостачання;
- підприємство питного водопостачання - суб'єкт господарювання, що здійснює експлуатацію об'єктів централізованого питного водопостачання, забезпечує населення питною водою за допомогою пунктів розливу (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв) підготовки питної води та/або виробництво фасованої питної води;
- система питного водопостачання - сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого та нецентралізованого питного постачання;
- централізоване питне водопостачання - діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов'язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води.
(17) Згідно із статтею 7 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення" держава гарантує захист прав споживачів у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення, зокрема, шляхом:
- державної підтримки, регулювання та нагляду у сфері питного водопостачання і водовідведення відповідно до цього Закону;
- здійснення заходів організаційного, науково-технічного, санітарно-епідеміологічного, природоохоронного, економічного, правового характеру щодо поліпшення якості питної води, розвитку питного водопостачання, охорони джерел і систем питного водопостачання, відновлення запасів питної води;

................
Перейти до повного тексту