1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
Рішення
17.10.2017 № 536
Про схвалення проекту рішення НКРЗІ "Про затвердження Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі"
Відповідно до статті 18 та частини другої статті 32 Закону України "Про телекомунікації" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, ВИРІШИЛА:
1. Схвалити проект рішення НКРЗІ "Про затвердження Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі", що додається.
2. Департаменту правового забезпечення в установленому порядку подати вказаний проект на погодження до заінтересованих державних органів.
3. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити це рішення шляхом його розміщення на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет.
Голова НКРЗІ О.Животовський
Додаток до рішення НКРЗІ
від 17.10.2017 № 536
ПРОЕКТ
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ
РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
РІШЕННЯ
__.__.2017 м. Київ №___
Про затвердження Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі
Відповідно до статті 18 та частини другої статті 32 Закону України "Про телекомунікації" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації,
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, що додається.
2. Внести зміни до пункту 8 розділу І Порядку надання послуг із перенесення абонентських номерів, затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, від 31 липня 2015 року № 394, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 серпня 2015 року за № 1019/27464, замінивши слова та знаки "пункту 2.1 розділу II Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, затвердженого рішенням Національної комісії з питань регулювання зв'язку України від 11 серпня 2011 року № 393, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 вересня 2011 року за № 1046/19784 (із змінами) (далі - Порядок реєстрації)" словами "Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, затвердженому рішенням НКРЗІ".
3. Визнати такими, що втратили чинність: рішення Національної комісії з питань регулювання зв'язку від 11 серпня 2011 року № 393 "Про затвердження Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 05 вересня 2011 року за № 1046/19784; рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, від 12 травня 2015 року № 258 "Про внесення змін до Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 28 травня 2015 року за № 626/27071.
4. Департаменту правового забезпечення в установленому законодавством порядку подати це рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
5. Рішення набирає чинності через 9 місяців з дня його офіційного опублікування.
Голова НКРЗІ О.Животовський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у сфері зв’язку
та інформатизації
__.__ .2017 № ___
ПОРЯДОК
реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі
I. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблений відповідно до Закону України "Про телекомунікації", інших нормативно-правових актів та встановлює порядок реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі (далі – реєстрація абонентів).
2. Дія цього Порядку поширюється на відносини між операторами, провайдерами телекомунікацій та абонентами телекомунікаційних послуг при реєстрації абонентів.
3. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
особистий кабінет – розділ веб-сайта оператора, провайдера телекомунікацій, який використовується для реєстрації абонента та інформаційної взаємодії між оператором, провайдером телекомунікацій та абонентом;
шаблон заяви (далі – шаблон) – форма заяви, оприлюднена на веб-сайті оператора, провайдера телекомунікацій.
Інші терміни, що вживаються в цьому Порядку, наведені в Законах України "Про телекомунікації", "Про захист персональних даних", "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг", Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295, інших актах законодавства.
II. Реєстрація абонентів
1. Абонент, який отримує телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, зокрема знеособлено, у тому числі абонент, якому скорочено перелік послуг, має право зареєструватись в оператора, провайдера телекомунікацій шляхом подання заяви про реєстрацію.
2. Заява про реєстрацію може бути подана за вибором абонента як в електронній, так і паперовій формі. Такі заяви, за умови їх повної відповідності вимогам цього Порядку, мають однакову юридичну силу.
Заява про реєстрацію повинна містити згоду абонента (уповноваженої ним особи) про обробку його персональних даних, а також такі відомості:
для фізичних осіб - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дату народження, інформацію щодо реєстрації місця проживання, номер (та за наявності - серію) документа, що посвідчує особу, підтверджує громадянство України чи спеціальний статус особи, передбачений частиною першою статті 13 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус", за наявності реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті) та абонентський номер чи інший мережевий ідентифікатор кінцевого обладнання, за яким отримуються послуги, або особовий рахунок абонента;
для юридичних осіб – найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ, абонентський номер чи мережевий ідентифікатор кінцевого обладнання, за яким отримуються послуги, або особовий рахунок абонента.
3. Абонент або уповноважена ним особа подає заяву в паперовій формі особисто оператору, провайдеру телекомунікацій або уповноваженій ним особі (далі – оператор, провайдер телекомунікацій).
Зразок заповненої заяви розміщується на веб-сайтах операторів, провайдерів телекомунікацій.

................
Перейти до повного тексту