- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про порядок приймання-передачі справ, документів та майна прокуратур
З метою забезпечення належного приймання-передачі справ, документів та майна прокуратур при звільненні та призначенні їх керівників, керуючись статтею
9 Закону України "Про прокуратуру",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок приймання-передачі справ, документів та майна прокуратур, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Генерального прокурора України від 31.08.2015 № 176 "Про затвердження Положення про порядок приймання-передачі справ, документів та майна прокуратур при звільненні та призначенні їх керівників".
Генеральний прокурор України |
Ю. Луценко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генеральної
прокуратури України
25.05.2017 № 155
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок приймання-передачі справ, документів та майна прокуратур
1. Положення про порядок приймання-передачі справ, документів та майна прокуратур (далі - Положення) регулює порядок приймання-передачі справ, документів та майна Генеральної прокуратури України, регіональних, місцевих і військових прокуратур при звільненні та призначенні їх керівників, а також ліквідації (реорганізації) прокуратур, їх самостійних структурних підрозділів.
2. Керівники регіональних прокуратур, військових прокуратур регіонів (на правах регіональних) при звільненні та призначенні керівників місцевих прокуратур, військових прокуратур гарнізонів та інших військових прокуратур (на правах місцевих) забезпечують своєчасну, якісну і повну передачу та приймання справ, документів і майна зі складанням акта приймання-передачі (далі - акт) за обов'язкової участі свого представника (представників).
3. У передачі при звільненні та призначенні керівників регіональних прокуратур забезпечується участь представника (представників) Генеральної прокуратури України.
4. Наказ про організацію приймання-передачі справ, документів та майна готується підрозділом організаційно-контрольної діяльності (підрозділом організаційного забезпечення) прокуратури вищого рівня.
4.1. До складу комісії обов'язково входять:
- у Генеральній прокуратурі України - перший заступник або заступник Генерального прокурора, працівники підрозділів кадрової роботи, організаційно-контрольної діяльності, матеріально-технічного та документального забезпечення, бухгалтерської служби та режимно-секретного органу Генеральної прокуратури України;
- у регіональних прокуратурах - представник (представники) Генеральної прокуратури України, начальники підрозділів роботи з кадрами, організаційного забезпечення, матеріально-технічного забезпечення та соціально-побутових потреб, документального забезпечення, бухгалтерської служби та режимно-секретного органу регіональної прокуратури;
- у місцевих прокуратурах - керівник регіональної прокуратури (його перший заступник або заступник), начальники підрозділів роботи з кадрами, організаційного забезпечення, матеріально-технічного забезпечення та соціально-побутових потреб, документального забезпечення, бухгалтерської служби та режимно-секретного органу (за необхідності) регіональної прокуратури.
5. До складу комісії можуть входити також працівники інших підрозділів. Очолює комісію представник прокуратури вищого рівня.
6. Акт приймання-передачі готується:
- у Генеральній прокуратурі України - працівниками підрозділів організаційно-контрольної діяльності, кадрової роботи, а також документального забезпечення;
- у регіональних прокуратурах - працівниками підрозділів організаційного, документального забезпечення та роботи з кадрами.
7. В акті станом на день здійснення приймання-передачі наводяться відомості про:
- укомплектованість прокуратури кадрами (прокурорами, державними службовцями та іншими працівниками);
- наявність кримінальних проваджень (справ), матеріалів, звернень та запитів, які перебувають у провадженні, на вивченні та вирішенні, із зазначенням строків їх розгляду, закінчених провадженням справ та архівних документів;
- наявність і стан збереження речових доказів у кримінальних провадженнях (справах);
- стан поточного діловодства та збереження документів;
- наявність матеріальних цінностей прокуратури, у тому числі орендованих (земельні ділянки, будівлі та споруди, транспортні засоби, спеціальне майно) на підставі даних бухгалтерського обліку;
- залишки відкритих асигнувань та/або коштів на реєстраційних рахунках, спеціальних реєстраційних рахунках, небюджетних рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України;
- залишки коштів: на рахунках у банківських установах (у тому числі на депозитних рахунках за кримінальними провадженнями (справами), у касі органу прокуратури в національній та іноземній валютах;
................Перейти до повного тексту