- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Роз"яснення
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
РОЗ'ЯСНЕННЯ
від 24.03.2023
Делегування права підпису. Порядок заповнення повідомлення про надання інформації щодо КЕП
Головне управління ДПС в Одеській області нагадує платникам податків, що податкову звітність можна подати до контролюючого органу в електронному вигляді (підпункт "в" пункту 3 статті
49 Податкового кодексу України).
З метою взаємодії з податковою службою у цифровому форматі платнику необхідно отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП), скористатись послугами будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Для цього можна скористатись безкоштовним податковим сервісом "Електронний кабінет" (cabinet.tax.gov.ua).
Заповнити та відправити Повідомлення можна у приватній частині "Електронного кабінету". У розділі "Ведення звітності" необхідно створити документ за формою J1391103 (для юридичних осіб) або F1391103 (для фізичних осіб).
При заповненні зазначається:
................Перейти до повного тексту