1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Роз"яснення


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
РОЗ'ЯСНЕННЯ
від 24.03.2023
Делегування права підпису. Порядок заповнення повідомлення про надання інформації щодо КЕП
Головне управління ДПС в Одеській області нагадує платникам податків, що податкову звітність можна подати до контролюючого органу в електронному вигляді (підпункт "в" пункту 3 статті 49 Податкового кодексу України).
З метою взаємодії з податковою службою у цифровому форматі платнику необхідно отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП), скористатись послугами будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Згідно з пунктом 3 розділу ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року №959/30827 (зі змінами та доповненнями, далі - Порядок №557), платник, у разі необхідності, має можливість надати право підпису електронних документів іншим особам, а саме: повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису (далі/- Повідомлення) в електронному вигляді (код форми J(F)1391103).
Для цього можна скористатись безкоштовним податковим сервісом "Електронний кабінет" (cabinet.tax.gov.ua).
Заповнити та відправити Повідомлення можна у приватній частині "Електронного кабінету". У розділі "Ведення звітності" необхідно створити документ за формою J1391103 (для юридичних осіб) або F1391103 (для фізичних осіб).
При заповненні зазначається:

................
Перейти до повного тексту