- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Індивідуальна податкова консультація
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
03.09.2021 N 3282/ІПК/99-00-12-02-05-06 |
Державна податкова служба України розглянула звернення на отримання індивідуальної податкової консультації та керуючись статтею
52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє таке.
У зверненні зазначені наступні питання:
Яким чином Підприємству зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних?
Які податкові наслідки буде мати для Підприємства прострочення встановлених Кодексом строків реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних?
Які дії повинно вчинити Підприємство для отримання права на реалізацію своїх обов'язків, як платника ПДВ щодо обов'язкової реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних?
Щодо першого та третього питання
Статтею
201 Кодексу визначено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Пунктом 2
Порядку N 1246 визначено, зокрема, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
До Єдиного реєстру податкових накладних приймаються податкова накладна та/або розрахунок коригування, складені в електронній формі з накладенням:
кваліфікованого електронного підпису головного бухгалтера (бухгалтера) або кваліфікованого електронного підпису керівника (у разі відсутності у постачальника (продавця) посади бухгалтера) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) постачальника (продавця), що є юридичною особою;
кваліфікованого електронного підпису постачальника (продавця), що є фізичною особою - підприємцем (пункт 10
Порядку N 1246).
Після надходження податкової накладної до ДПС в автоматизованому режимі проводяться перевірки, у тому числі чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податків такої податкової накладної (пункт 12
Порядку N 1246).
Перевірка набуття права складання та підписання податкової накладної відповідальними особами підприємства здійснюється на підставі отриманих даних:
керівника підприємства відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
................Перейти до повного тексту