- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
Про затвердження Каталогу типових посад державної служби і критеріїв віднесення до таких посад
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України
з питань державної служби
№ 3-21 від 12.01.2021 )
1. Затвердити Каталог типових посад державної служби і критерії віднесення до таких посад, що додається.
( Пункт 2 виключено на підставі Наказу Національного агентства України з питань державної служби
№ 3-21 від 12.01.2021 )
( Пункт 3 виключено на підставі Наказу Національного агентства України з питань державної служби
№ 3-21 від 12.01.2021 )
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Національного агентства України з питань державної служби відповідно до розподілу обов'язків.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
18 грудня 2020 року № 246-20
КАТАЛОГ
типових посад державної служби і критерії віднесення до таких посад
1. Каталог типових посад державної служби і критерії віднесення до таких посад (далі - Каталог) визначає перелік сімей та рівнів типових посад державної служби, містить їх опис з метою проведення класифікації посад державної служби.
Цей Каталог розроблено для використання керівниками державної служби в державних органах, працівниками служб управління персоналом, керівниками структурних підрозділів та іншими державними службовцями державних органів, які є учасниками експериментального проекту щодо запровадження системи оплати праці державних службовців на основі класифікації посад відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2020 року
№ 1414-р "Про підготовку та реалізацію експериментального проекту щодо запровадження системи оплати праці державних службовців на основі класифікації посад".
2. У цьому Каталозі терміни вживаються в таких значеннях:
документи державної політики - документи, зокрема, проекти актів законодавства, що визначають курс дій, містять завдання і заходи, спрямовані на розв'язання найважливіших проблем розвитку держави, окремих галузей економіки або адміністративно-територіальних одиниць на основі поглибленого аналізу суспільних проблем (концепції державної політики, концепції державних цільових програм тощо);
типові посади - група посад державної служби, подібних за напрямами роботи в межах однієї сім'ї посад або подібних за обсягом повноважень та відповідальністю в межах одного рівня посад.
Інші терміни, зазначені у цьому Каталозі, вживаються у значеннях, наведених у
Законі України "Про державну службу",
Методиці проведення класифікації посад державної служби, затвердженій наказом НАДС від 30 вересня 2020 року № 187-20, зареєстрованій в Міністерстві юстиції України 07 грудня 2020 року за № 1219/35502, інших актах законодавства з питань державної служби.
3. Критеріями класифікації посад державної служби є сім'я посади, рівень посади та рівень юрисдикції державного органу.
4. Каталогом визначено двадцять вісім сімей посад державної служби, номер яких позначається арабськими цифрами:
1) адміністративне керівництво;
2) адміністрування послуг;
3) аналіз та формування державної політики;
4) безпосереднє надання адміністративних послуг та консультацій;
5) бухгалтерія;
6) внутрішній аудит;
7) господарські функції;
8) державний нагляд і контроль;
9) діловодство, канцелярія та архів;
10) забезпечення реалізації та координація політики;
11) закупівлі;
12) запобігання корупції;
13) інформаційна безпека;
14) комунікація та інформаційне забезпечення;
15) літературне редагування;
16) міжнародне співробітництво;
17) мобілізаційна підготовка та мобілізація;
18) нормотворення та експертиза;
19) організація засідань;
20) правове забезпечення;
21) протокол та церемоніал;
22) режимно-секретна діяльність;
23) управління державною власністю;
24) управління IT системами;
25) управління персоналом;
26) управління та розробка IT проєктів;
27) управління фінансами;
28) цивільний захист та охорона праці.
5. Описи сімей посад державної служби наведені у додатках 1 - 28 до цього Каталогу. Опис кожної сім'ї включає:
1) назву та номер сім'ї типових посад державної служби;
2) основний функціонал типових посад;
3) рівні посад;
4) рівень юрисдикції державного органу;
5) таблицю класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад.
6. Основний функціонал типових посад містить узагальнений опис основних напрямів роботи на відповідних посадах державної служби. Перелік основного функціоналу не є вичерпним.
7. Сім'я посад обирається на основі співвідношення опису сім'ї з метою посади державної служби та основними напрямами роботи.
На посаді державної служби може здійснюватися діяльність за напрямами, які відносяться до різних сімей. Посада державної служби відноситься до тієї сім'ї, діяльність за якою повинна займати переважну частину робочого часу.
Якщо жодна з функцій не займає переважну частину робочого часу, така посада державної служби класифікується відповідно до найбільш важливої функції, яка виконується регулярно або до функції, що виконується найчастіше.
8. Кожна сім'я включає посади різних рівнів відповідно до ролі та місця посади в організаційній структурі державного органу, основної мети посади. Кожен рівень позначається римською цифрою.
Всього визначено дев'ять рівнів посад державної служби:
1) для посад державної служби категорій "А" та "Б", які є керівниками державної служби в державних органах:
I. Перший керівний рівень;
II. Другий керівний рівень;
III. Третій керівний рівень;
2) для посад державної служби категорії "Б":
IV. Четвертий керівний рівень;
V. П'ятий керівний рівень;
VI. Шостий керівний рівень;
3) для посад державної служби категорії "В":
VII. Вищий фаховий рівень;
VIII. Середній фаховий рівень;
IX. Початковий фаховий рівень.
9. У межах сімей посад може визначатися різна кількість рівнів посад.
В одному структурному підрозділі можуть бути посади державної служби, віднесені до різних сімей посад та різних рівнів посад.
10. Типові посади визначені в межах кожної з сімей посад можуть бути представлені у державних органах трьох рівнів юрисдикції:
державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України;
державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя;
державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення.
Рівні юрисдикції державного органу позначаються арабськими цифрами від 1 до 3.
11. Класифікаційний код посади визначається відповідно до Таблиці класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад, згідно додатків 1 - 28 відповідно, шляхом послідовного проставлення через дефіс номерів:
сім'ї посади;
рівня посади;
рівня юрисдикції державного органу.
Директор Генерального департаменту з питань політики оплати праці та функціонального розвитку державної служби |
Н. Крінська-Шарай |
Додаток 1
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
1. АДМІНІСТРАТИВНЕ КЕРІВНИЦТВО
Сім'я типових посад державної служби |
1. Адміністративне керівництво |
Основний функціонал типових посад |
Керівництво державним органом, його апаратом (секретаріатом), здійснення повноважень керівника державної служби в державному органі, визначення пріоритетних цілей, стратегії розвитку та плану роботи державного органу, забезпечення зовнішньої та внутрішньої комунікації тощо. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
I. Перший керівний рівень |
Вища керівна посада державної служби в державному органі (зі статусом юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України. Основною метою посади є керівництво та організація роботи державного органу, його апарату (секретаріату) на центральному рівні, координація та контроль діяльності територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління державного органу (за наявності). |
II. Другий керівний рівень |
Вища керівна посада державної служби в державному органі (зі статусом юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя. Основною метою посади є керівництво та організація роботи державного органу, його апарату (секретаріату) на міжобласному або обласному рівні, координація та контроль діяльності територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління державного органу (за наявності). |
III. Третій керівний рівень |
Вища керівна посада державної служби в державному органі (зі статусом юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення. Основною метою посади є керівництво та організація роботи державного органу, його апарату (секретаріату) на районному рівні, координація та контроль діяльності територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління державного органу (за наявності). |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
I. Перший керівний рівень |
1-I-1 |
1-I-2 |
1-I-3 |
II. Другий керівний рівень |
1-II-1 |
1-II-2 |
1-II-3 |
III. Третій керівний рівень |
1-III-1 |
1-III-2 |
1-III-3 |
Додаток 2
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
2. АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ
Сім'я типових посад державної служби |
2. Адміністрування послуг |
Основний функціонал типових посад |
Адміністрування послуг, визначених законодавством, та прийняття рішень щодо набуття, зміни чи припинення прав та/або обов'язків юридичних або фізичних осіб на їх звернення, контроль якості надання адміністративних послуг. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є формування комплексних пропозицій для забезпечення прийняття рішень щодо надання адміністративних послуг за напрямом (напрямами) діяльності самостійного структурного підрозділу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення розроблення пропозицій для прийняття керівництвом рішень щодо надання адміністративних послуг у межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню IV та/або рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення розроблення пропозицій для прийняття керівництвом рішення щодо надання адміністративних послуг з чітко визначеного кола питань у межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є розроблення в межах наданих повноважень комплексних пропозицій для прийняття керівництвом рішення щодо надання адміністративних послуг, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу для їх використання під час прийняття рішень щодо надання адміністративних послуг, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є технічна підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу для їх використання під час прийняття рішень щодо надання адміністративних послуг, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
ДРУГИЙ |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
2-IV-1 |
2-IV-2 |
2-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
2-V-1 |
2-V-2 |
2-V-3 |
VI. Шостий керівний рівень |
2-VI-1 |
2-VI-2 |
2-VI-3 |
VII. Вищий фаховий рівень |
2-VII-1 |
2-VII-2 |
2-VII-3 |
VIII. Середній фаховий рівень |
2-VIII-1 |
2-VIII-2 |
2-VIII-3 |
IX. Початковий фаховий рівень |
2-IX-1 |
2-IX-2 |
2-IX-3 |
Додаток 3
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
3. АНАЛІЗ ТА ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ
Сім'я типових посад державної служби |
3. Аналіз та формування державної політики |
Основний функціонал типових посад |
Підготовка або участь у підготовці проектів документів державної політики в одній або декількох сферах компетенції державного органу через проведення аналізу політичних, економічних, соціальних, гуманітарних та інших процесів, що відбуваються в Україні, на основі якого готуються пропозиції щодо формування та реалізації внутрішньої і зовнішньої політики. Надання пропозицій щодо проектів нормативно-правових актів на основі постійного аналізу стану справ, розгляду та вироблення альтернативних варіантів розв'язання існуючих проблем, планування циклу формування політики, оцінки її впливу на заінтересовані сторони. Стратегічне планування, координація діяльності державного органу щодо забезпечення формування державної політики та з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. Також здійснення моніторингу, контролю та оцінювання результатів реалізації державної політики і напрацювання пропозицій щодо продовження її впровадження або коригування. Здійснення оцінки вартості впровадження політики, фінансово-економічних розрахунків ресурсів, необхідних для реалізації державної політики. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є формування комплексних пропозицій щодо забезпечення формування політики, планування та забезпечення їх реалізації за напрямом (напрямами) діяльності самостійного структурного підрозділу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів. Основною метою посади є забезпечення розроблення пропозицій щодо формування державної політики в одній із сфер компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню IV та рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення розроблення пропозицій щодо формування політики з чітко визначеного кола питань в межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є розроблення в межах наданих повноважень комплексних пропозицій щодо формування державної політики за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу або державного органу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) для їх використання під час формування державної політики за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу або державного органу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
3-IV-1 |
- |
- |
V. П'ятий керівний рівень |
3-V-1 |
- |
- |
VI. Шостий керівний рівень |
3-VI-1 |
- |
- |
VII. Вищий фаховий рівень |
3-VII-1 |
- |
- |
VIII. Середній фаховий рівень |
3-VIII-1 |
- |
- |
Додаток 4
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
4. БЕЗПОСЕРЕДНЄ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА КОНСУЛЬТАЦІЙ
Сім'я типових посад державної служби |
4. Безпосереднє надання адміністративних послуг та консультацій |
Основний функціонал типових посад |
Надання адміністративних послуг, консультацій та інформаційної підтримки кінцевим споживачам послуг - суб'єктам звернення. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є забезпечення надання адміністративних послуг за напрямом (напрямами) діяльності самостійного структурного підрозділу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення надання адміністративних послуг відповідними структурними підрозділами або малочисельним самостійним структурним підрозділом. Підпорядковується рівню IV та/або рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення надання адміністративних послуг структурним підрозділом у складі самостійного структурного підрозділу. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є надання адміністративних послуг шляхом надання консультацій, прийняття та оформлення відповідних документів, надання роз'яснень, що передбачають фахове тлумачення норм законодавства, узагальнення інформації, підготовку звітної документації тощо, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є надання адміністративних послуг шляхом надання консультацій, прийняття та оформлення відповідних документів, надання роз'яснень з чітко визначених та унормованих законодавством питань тощо, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є надання адміністративних послуг шляхом технічного оформлення документів згідно законодавства (прийняття заяв, сканування документів, заповнення заявок за встановленою формою тощо) та передача їх до відповідних структурних підрозділів, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
4-IV-1 |
4-IV-2 |
4-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
4-V-1 |
4-V-2 |
4-V-3 |
VI. Шостий керівний рівень |
4-VI-1 |
4-VI-2 |
4-VI-3 |
VII. Вищий фаховий рівень |
4-VII-1 |
4-VII-2 |
4-VII-3 |
VIII. Середній фаховий рівень |
4-VIII-1 |
4-VIII-2 |
4-VIII-3 |
IX. Початковий фаховий рівень |
4-IX-1 |
4-IX-2 |
4-IX-3 |
Додаток 5
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
5. БУХГАЛТЕРІЯ
Сім'я типових посад державної служби |
5. Бухгалтерія |
Основний функціонал типових посад |
Забезпечення ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності державного органу та складення звітності; здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань; забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів; запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є забезпечення ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності державного органу та складення звітності в межах напряму (напрямів) діяльності самостійного структурного підрозділу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення розроблення пропозицій у межах компетенції структурного підрозділу щодо ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності державного органу, складення звітності тощо. Підпорядковується рівню IV та /або рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення розроблення пропозицій з чітко визначеного кола питань в межах компетенції структурного підрозділу щодо ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності державного органу, складення звітності тощо. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є розроблення в межах наданих повноважень комплексних пропозицій щодо ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності державного органу, складення звітності тощо, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу для ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності державного органу, складення звітності тощо, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є технічна підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу для ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності державного органу, складення звітності тощо, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
5-IV-1 |
5-IV-2 |
5-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
5-V-1 |
5-V-2 |
5-V-3 |
VI. Шостий керівний рівень |
5-VI-1 |
5-VI-2 |
5-VI-3 |
VII. Вищий фаховий рівень |
5-VII-1 |
5-VII-2 |
5-VII-3 |
VIII. Середній фаховий рівень |
5-VIII-1 |
5-VIII-2 |
5-VIII-3 |
IX. Початковий фаховий рівень |
5-IX-1 |
5-IX-2 |
5-IX-3 |
Додаток 6
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
6. ВНУТРІШНІЙ АУДИТ
Сім'я типових посад державної служби |
6. Внутрішній аудит |
Основний функціонал типових посад |
Забезпечення підготовки об'єктивних і незалежних висновків та рекомендацій щодо: функціонування системи внутрішнього контролю та її удосконалення; удосконалення системи управління; запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів та інших активів; запобігання виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності державного органу, його територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є забезпечення надання керівництву державного органу об'єктивних і незалежних висновків та рекомендацій за результатами проведення внутрішнього аудиту державного органу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення розроблення пропозицій щодо об'єктивних і незалежних висновків та рекомендацій за результатами проведення внутрішнього аудиту у державному органі у межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню IV та/або рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення розроблення пропозицій щодо об'єктивних і незалежних висновків та рекомендацій за результатами проведення внутрішнього аудиту у державному органі з чітко визначеного кола питань в межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату) або є окремою посадою категорії "В" у разі недоцільності утворення структурного підрозділу. Основною метою посади є розроблення в межах наданих повноважень об'єктивних і незалежних висновків та рекомендацій за результатами проведення внутрішнього аудиту у державному органі, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI та/або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу для здійснення функції внутрішнього аудиту у державному органі, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) за окремою частиною функції внутрішнього аудиту державного органу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
6-IV-1 |
6-IV-2 |
6-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
6-V-1 |
6-V-2 |
6-V-3 |
VI. Шостий керівний рівень |
6-VI-1 |
6-VI-2 |
6-VI-3 |
VII. Вищий фаховий рівень |
6-VII-1 |
6-VII-2 |
6-VII-3 |
VIII. Середній фаховий рівень |
6-VIII-1 |
6-VIII-2 |
6-VIII-3 |
IX. Початковий фаховий рівень |
6-IX-1 |
6-IX-2 |
6-IX-3 |
Додаток 7
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
7. ГОСПОДАРСЬКІ ФУНКЦІЇ
Сім'я типових посад державної служби |
7. Господарські функції |
Основний функціонал типових посад |
Здійснення господарського забезпечення та обслуговування для належного функціонування державних органів. Експлуатація, ремонт та управління будівлями, приміщеннями та інженерно-технічними системи та комунікацій, санітарного стану приміщень; контроль за виконанням рішень керівника державного органу з питань управління об'єктами державної власності, що належать до сфери управління; договірна робота в межах наданих повноважень; забезпечення ощадного споживання та витрачання енергетичних і матеріальних ресурсів; участь у розробці фінансово-господарських планів. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу, що має у своєму підпорядкуванні інші структурні підрозділи. Основною метою посади є забезпечення здійснення господарських функцій для належного функціонування державного органу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення здійснення господарських функцій для належного функціонування державного органу. Підпорядковується рівням I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
7-IV-1 |
7-IV-2 |
7-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
7-V-1 |
7-V-2 |
7-V-3 |
Додаток 8
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
8. ДЕРЖАВНИЙ НАГЛЯД ТА КОНТРОЛЬ
Сім'я типових посад державної служби |
8. Державний нагляд та контроль |
Основний функціонал типових посад |
Здійснення контрольно-наглядових функцій за дотриманням державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, іншими юридичними та фізичними особами актів законодавства. Забезпечення підготовки, організації та проведення заходів державного фінансового контролю, проведення оцінки управління бюджетними коштами. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є забезпечення проведення заходів контролю, підготовки висновків та рекомендацій за результатами таких заходів, забезпечення розроблення пропозицій для здійснення державним органом контрольно-наглядових функцій, заходів державного фінансового контролю в межах напряму (напрямів) діяльності самостійного структурного підрозділу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення проведення заходів контролю в межах компетенції структурного підрозділу, забезпечення підготовки висновків та рекомендацій за результатами таких заходів, забезпечення розроблення пропозицій для здійснення державним органом контрольно-наглядових функцій, заходів державного фінансового контролю у межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню IV та/або рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення проведення або безпосередня участь у проведенні заходів контролю в межах компетенції структурного підрозділу, забезпечення підготовки висновків та рекомендацій за результатами таких заходів, забезпечення розроблення пропозицій з чітко визначеного кола питань в межах компетенції структурного підрозділу для здійснення державним органом контрольно-наглядових функцій, заходів державного фінансового контролю. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є безпосередня участь у проведенні заходів контролю, підготовка висновків та рекомендацій за результатами таких заходів, розроблення в межах наданих повноважень комплексних пропозицій для здійснення державним органом контрольно-наглядових функцій, заходів державного фінансового контролю, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) шляхом опрацювання та узагальнення інформації за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу для здійснення державним органом контрольно-наглядових функцій, заходів державного фінансового контролю, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є технічна підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу для здійснення державним органом контрольно-наглядових функцій, заходів державного фінансового контролю, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
8-IV-1 |
8-IV-2 |
8-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
8-V-1 |
8-V-2 |
8-V-3 |
VI. Шостий керівний рівень |
8-VI-1 |
8-VI-2 |
8-VI-3 |
VII. Вищий фаховий рівень |
8-VII-1 |
8-VII-2 |
8-VII-3 |
VIII. Середній фаховий рівень |
8-VIII-1 |
8-VIII-2 |
8-VIII-3 |
IX. Початковий фаховий рівень |
8-IX-1 |
8-IX-2 |
8-IX-3 |
Додаток 9
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
9. ДІЛОВОДСТВО, КАНЦЕЛЯРІЯ ТА АРХІВ
Сім'я типових посад державної служби |
9. Діловодство, канцелярія та архів |
Основний функціонал типових посад |
Здійснення діловодства у державному органі відповідно до вимог законодавства; реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; зберігання документів та їх передача до відповідних архівних установ, контроль дотримання стандартів діловодства у структурних підрозділах державного органу, його територіальних органах, на підприємствах, установах і організаціях, що належать до сфери управління державного органу; здійснення обліку документів з грифом "Для службового користування" та контроль за їх виконанням; контроль і моніторинг за виконавською дисципліною в державному органі, його територіальних органах та інших підприємствах, установах, організаціях, що належать до сфери управління державного органу. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є забезпечення документообігу у державному органі в межах напряму (напрямів) діяльності самостійного структурного підрозділу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення документообігу / контролю за виконавською дисципліною державного органу у межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню IV та/або рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення документообігу в межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є здійснення комплексних заходів щодо документообігу, зокрема, робота з документами з грифом "Для службового користування" та/або контролю виконавської дисципліни, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є здійснення заходів щодо документообігу, зокрема, робота з документами з грифом "Для службового користування" та/або контролю виконавської дисципліни, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є здійснення окремих заходів щодо документообігу, зокрема, робота з документами з грифом "Для службового користування" та/або контролю виконавської дисципліни, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
9-IV-1 |
9-IV-2 |
9-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
9-V-1 |
9-V-2 |
9-V-3 |
VI. Шостий керівний рівень |
9-VI-1 |
9-VI-2 |
9-VI-3 |
VII. Вищий фаховий рівень |
9-VII-1 |
9-VII-2 |
9-VII-3 |
VIII. Середній фаховий рівень |
9-VIII-1 |
9-VIII-2 |
9-VIII-3 |
IX. Початковий фаховий рівень |
9-IX-1 |
9-IX-2 |
9-IX-3 |
Додаток 10
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
10. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА КООРДИНАЦІЯ ПОЛІТИКИ
Сім'я типових посад державної служби |
10. Забезпечення реалізації та координація політики |
Основний функціонал типових посад |
Забезпечення реалізації державної політики у сфері відповідальності державного органу через впровадження відповідних процедур, нагляд за їх виконанням, інформаційне забезпечення та підтримку всіх суб'єктів реалізації політики, а також розробку, удосконалення, стандартизацію процесів та алгоритмів надання адміністративних послуг, відповіді на звернення громадян з питань застосування законодавства тощо. Відповідальність за створення, підтримку та ведення державних реєстрів, надання доступу до інформації (даних) з реєстрів на запит державних органів, юридичних або фізичних осіб. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є забезпечення реалізації або координації реалізації політики у сфері відповідальності державного органу в межах напряму (напрямів) діяльності самостійного структурного підрозділу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення реалізації або координації реалізації політики у сфері відповідальності державного органу в межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню IV та/або рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення реалізації або координації реалізації політики у сфері відповідальності державного органу в межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є безпосереднє розроблення в межах наданих повноважень комплексних пропозицій щодо реалізації або координації реалізації політики у сфері відповідальності державного органу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) щодо реалізації або координації реалізації політики у сфері відповідальності державного органу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є технічна підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу щодо реалізації або координації реалізації політики у сфері відповідальності державного органу. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
10-IV-1 |
10-IV-2 |
10-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
10-V-1 |
10-V-2 |
10-V-3 |
VI. Шостий керівний рівень |
10-VI-1 |
10-VI-2 |
10-VI-3 |
VII. Вищий фаховий рівень |
10-VII-1 |
10-VII-2 |
10-VII-3 |
VIII. Середній фаховий рівень |
10-VIII-1 |
10-VIII-2 |
10-VIII-3 |
IX. Початковий фаховий рівень |
10-IX-1 |
10-IX-2 |
10-IX-3 |
Додаток 11
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
11. ЗАКУПІВЛІ
Сім'я типових посад державної служби |
11. Закупівлі |
Основний функціонал типових посад |
Організація та проведення публічних закупівель в інтересах державного органу та/або в інтересах інших замовників (за рамковими угодами), зокрема виконання функцій уповноважених осіб (особи) замовника з метою реалізації державним органом політики у відповідній сфері, організація та належне виконання процедур закупівлі/спрощених закупівель для підтримання матеріально-технічної бази, забезпечення діяльності необхідними послугами, роботами. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є забезпечення здійснення заходів для проведення публічних закупівель в інтересах державного органу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення здійснення заходів для проведення публічних закупівель в інтересах державного органу у межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню IV та/або рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення здійснення заходів для проведення публічних закупівель в інтересах державного органу з чітко визначеного кола питань в межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату) або є окремою посадою категорії "В" у разі недоцільності утворення структурного підрозділу. Основною метою посади є розроблення в межах наданих повноважень комплексних пропозицій щодо здійснення заходів для проведення публічних закупівель в інтересах державного органу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI та/або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу для здійснення заходів щодо проведення публічних закупівель в інтересах державного органу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) щодо окремих заходів для проведення публічних закупівель в інтересах державного органу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
11-IV-1 |
11-IV-2 |
11-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
11-V-1 |
11-V-2 |
11-V-3 |
VI. Шостий керівний рівень |
11-VI-1 |
11-VI-2 |
11-VI-3 |
VII. Вищий фаховий рівень |
11-VII-1 |
11-VII-2 |
11-VII-3 |
VIII. Середній фаховий рівень |
11-VIII-1 |
11-VIII-2 |
11-VIII-3 |
IX. Початковий фаховий рівень |
11-IX-1 |
11-IX-2 |
11-IX-3 |
Додаток 12
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
12. ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
Сім'я типових посад державної служби |
12. Запобігання корупції |
Основний функціонал типових посад |
Підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції в державному органі; організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності відповідного органу, підготовки заходів щодо їх усунення, внесення керівнику такого органу відповідних пропозицій; надання методичної та консультаційної підтримки для дотримання вимог антикорупційного законодавства, проведення роз'яснювальної роботи з питань запобігання, виявлення і протидії корупції. Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері запобігання корупції. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є забезпечення здійснення заходів щодо запобігання корупції в державному органі. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення здійснення заходів щодо запобігання корупції в державному органі у межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню IV та/або рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення здійснення заходів щодо запобігання корупції в державному органі з чітко визначеного кола питань в межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату) або є окремою посадою категорії "В" у разі недоцільності утворення структурного підрозділу. Основною метою посади є розроблення в межах наданих повноважень комплексних пропозицій щодо здійснення заходів з питань запобігання корупції в державному органі, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI та/або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу для здійснення заходів щодо запобігання корупції в державному органі, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є підготовка в межах наданих повноважень пропозицій (інформації, даних) щодо окремих заходів з питань запобігання корупції в державному органі, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
12-IV-1 |
12-IV-2 |
12-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
12-V-1 |
12-V-2 |
12-V-3 |
VI. Шостий керівний рівень |
12-VI-1 |
12-VI-2 |
12-VI-3 |
VII. Вищий фаховий рівень |
12-VII-1 |
12-VII-2 |
12-VII-3 |
VIII. Середній фаховий рівень |
12-VIII-1 |
12-VIII-2 |
12-VIII-3 |
IX. Початковий фаховий рівень |
12-IX-1 |
12-IX-2 |
12-IX-3 |
Додаток 13
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
13. ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА
Сім'я типових посад державної служби |
13. Інформаційна безпека |
Основний функціонал типових посад |
Забезпечення керування системами організаційного та інженерно-технічного захисту інформації в державному органі, здійснення контролю за їх функціонуванням. Розробка політик захисту інформації, виконання робіт з визначення вимог до захисту інформації в державному органі, його апараті (секретаріаті), проєктування, розроблення і модернізація, а також експлуатація, обслуговування, підтримка працездатності систем захисту, контролю за станом захищеності інформації в цих системах. Розслідування випадків порушення політики інформаційної безпеки. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є забезпечення формування комплексних пропозицій щодо політик захисту інформації в державному органі, його апараті (секретаріаті), забезпечення розроблення проєктів систем захисту інформації, контроль за станом захищеності інформації в цих системах, забезпечення контролю за розслідуванням випадків порушення політики інформаційної безпеки. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення розроблення пропозицій для прийняття керівництвом рішень щодо політик захисту інформації в державному органі, його апараті (секретаріаті), забезпечення здійснення заходів щодо захисту інформації в межах повноважень структурного підрозділу. Підпорядковується рівню IV та рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення розроблення пропозицій щодо політик захисту інформації, визначення вимог до захисту інформації в державному органі, його апараті (секретаріаті), забезпечення здійснення заходів щодо захисту інформації за напрямом діяльності структурного підрозділу. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є надання комплексних пропозицій щодо розробки політик захисту інформації, визначення вимог до захисту інформації у державному органі, його апараті (секретаріаті), модернізація та підтримка працездатності системи захисту інформації в межах повноважень структурного підрозділу, участь у контролі стану захищеності інформації, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є здійснення заходів щодо модернізації, експлуатації, обслуговування, підтримки працездатності системи захисту інформації за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Початкова посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою є здійснення заходів щодо експлуатації, обслуговування, підтримки працездатності системи захисту інформації за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
Рівень юрисдикції державного органу |
Опис |
1. Перший |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України |
2. Другий |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя |
3. Третій |
Державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення |
Таблиця класифікації типових посад державної служби, що належать до сім'ї посад
Рівень посади |
Рівень юрисдикції державного органу |
Перший |
Другий |
Третій |
IV. Четвертий керівний рівень |
13-IV-1 |
13-IV-2 |
13-IV-3 |
V. П'ятий керівний рівень |
13-V-1 |
13-V-2 |
13-V-3 |
VI. Шостий керівний рівень |
13-VI-1 |
13-VI-2 |
13-VI-3 |
VII. Вищий фаховий рівень |
13-VII-1 |
13-VII-2 |
13-VII-3 |
VIII. Середній фаховий рівень |
13-VIII-1 |
13-VIII-2 |
13-VIII-3 |
IX. Початковий фаховий рівень |
13-IX-1 |
13-IX-2 |
13-IX-3 |
Додаток 14
до Каталогу типових посад
державної служби і критеріїв
віднесення до таких посад
(пункт 5)
14. КОМУНІКАЦІЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Сім'я типових посад державної служби |
14. Комунікації та інформаційне забезпечення |
Основний функціонал типових посад |
Забезпечення планування, організації та оцінки ефективності зовнішніх комунікацій державного органу із засобами масової інформації, громадськими організаціями та спілками, іншими зацікавленими сторонами, фізичними та юридичними особами, доступу до публічної інформації. Формування комунікаційної стратегії державного органу. Підготовка інформаційних матеріалів (копірайтингу), а також оформлення, графічного дизайну документів та інформаційних повідомлень у паперовому та електронному вигляді, наприклад, дизайн та наповнення вебсайтів. |
Рівні посад |
Роль та місце посади в організаційній структурі державного органу, основна мета посади |
IV. Четвертий керівний рівень |
Очолює самостійний структурний підрозділ (без статусу юридичної особи) у складі апарату (секретаріату) державного органу. Основною метою посади є забезпечення зовнішніх комунікацій та інформаційний супровід діяльності державного органу. Підпорядковується рівням I - III. |
V. П'ятий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу та має у підпорядкуванні декілька структурних підрозділів або очолює малочисельний самостійний структурний підрозділ (відділ, сектор). Основною метою посади є забезпечення зовнішніх комунікацій та інформаційний супровід діяльності державного органу у межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню IV та/або рівням I - III. |
VI. Шостий керівний рівень |
Очолює структурний підрозділ у складі іншого структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є забезпечення зовнішніх комунікацій та інформаційний супровід діяльності державного органу з чітко визначеного кола питань в межах компетенції структурного підрозділу. Підпорядковується рівню V та/або IV. |
VII. Вищий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є здійснення в межах наданих повноважень комплексних заходів з питань комунікаційного та інформаційного супроводу діяльності державного органу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI та/або I - III. |
VIII. Середній фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є здійснення в межах наданих повноважень заходів з питань комунікаційного та інформаційного супроводу діяльності державного органу за окремим напрямом діяльності структурного підрозділу, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
IX. Початковий фаховий рівень |
Посада державної служби, яка входить до складу структурного підрозділу державного органу, його апарату (секретаріату). Основною метою посади є здійснення в межах наданих повноважень окремих заходів з питань комунікаційного та інформаційного супроводу діяльності державного органу, що передбачають технічні регламентовані дії, безпосереднє виконання завдань у межах наданих повноважень. Підпорядковується рівням IV - VI або I - III. |
................Перейти до повного тексту