- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ АЗАРТНИХ ІГОР ТА ЛОТЕРЕЙ
РІШЕННЯ
Про затвердження Регламенту Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей у новій редакції
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей
№ 208 від 29.04.2021 )
1. Затвердити Регламент Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей (далі - Регламент) у новій редакції, що додається.
2. Керівникові апарату Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей забезпечити дотримання вимог Регламенту апаратом Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Голову Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей І. Рудого.
Протокол засідання КРАІЛ
від 16 лютого 2021 р. № 15
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Комісії з регулювання
азартних ігор та лотерей
16.02.2021 № 55
РЕГЛАМЕНТ
комісії з регулювання азартних ігор та лотерей
I. Загальні положення
1. Регламент Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей (далі - Регламент) встановлює порядок проведення засідань КРАІЛ як колегіального органу, підготовки та прийняття рішень КРАІЛ та інші процедурні питання діяльності, пов'язані з виконанням повноважень КРАІЛ.
2. КРАІЛ у своїй діяльності керується
Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
4. КРАІЛ та її апарат (далі - Апарат) становлять систему органів КРАІЛ, яку очолює Голова.
5. КРАІЛ утворюється у складі Голови та шести членів КРАІЛ.
6. КРАІЛ працює за колегіальним принципом.
Принцип колегіальності в роботі КРАІЛ полягає в спільному (колективному) обговоренні і вирішенні членами КРАІЛ стратегічних та інших питань діяльності, які віднесені до повноважень КРАІЛ і забезпечується дотриманням встановленого порядку підготовки, обговорення та прийняття нею рішень.
8. Голова, члени КРАІЛ, керівник Апарату та всі працівники Апарату не можуть діяти всупереч прийнятим рішенням КРАІЛ.
9. Рішенням КРАІЛ затверджується розподіл функціональних обов'язків між Головою та членами КРАІЛ і порядок заміщення Голови та членів КРАІЛ у разі їхньої відсутності.
10. КРАІЛ або безпосередньо Голова КРАІЛ, за необхідності, можуть уповноважувати посадових осіб Апарату для підписання приписів.
11. У межах визначених повноважень Голова та члени КРАІЛ мають право надавати керівникам самостійних структурних підрозділів Апарату (далі - самостійні структурні підрозділи) обов'язкові для виконання доручення. Голова та члени КРАІЛ доводять до відома керівника Апарату інформацію про такі доручення для здійснення контролю за їхнім виконанням.
Керівник Апарату, у разі потреби, вносить Голові або членам КРАІЛ пропозиції щодо уточнення строків виконання та виконавців, визначених у відповідних дорученнях.
12. Діяльність КРАІЛ, Голови та членів КРАІЛ, в тому числі її організаційне, правове, інформаційне, фінансове та матеріально-технічне забезпечення, здійснює Апарат, що діє на підставі положення про Апарат, яке затверджує КРАІЛ.
13. Структуру Апарату затверджує КРАІЛ.
14. Апарат очолює керівник Апарату, який має одного заступника. Керівник Апарату та його заступник призначаються на посаду і звільняються з посади КРАІЛ.
II. Засідання КРАІЛ
Форма роботи КРАІЛ
15. Основною формою роботи КРАІЛ є засідання.
Засідання КРАІЛ є відкритими і гласними, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством та цим Регламентом.
Засідання КРАІЛ можуть бути відкритими і закритими.
Засідання КРАІЛ проводяться, як правило, у вівторок та/або четвер за рішенням Голови КРАІЛ або за ініціативою не менше 3 (трьох) членів Уповноваженого органу і не рідше 1 (одного) разу на місяць.
Засідання КРАІЛ проводяться державною мовою.
16. На відкритих засіданнях КРАІЛ розглядає та приймає рішення з питань, що потребують обговорення з громадськістю, зокрема щодо:
1) стратегії розвитку, державної політики у сфері організації та проведення азартних ігор;
2) затвердження плану роботи КРАІЛ, плану діяльності КРАІЛ з підготовки проектів регуляторних актів, плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) КРАІЛ та внесення змін до них;
3) схвалення (затвердження) проектів нормативно-правових актів та методичних рекомендацій, розробником яких є КРАІЛ;
4) схвалення висновків до законопроектів;
5) погодження проектів актів Кабінету Міністрів України та проектів нормативно-правових актів інших органів державної влади;
6) затвердження положення про Консультаційно-експертну раду;
7) інших питань за рішенням Голови КРАІЛ.
17. На закритих засіданнях КРАІЛ розглядає та приймає рішення з питань, зокрема щодо:
1) ліцензування;
2) здійснення заходів державного нагляду (контролю) та фактичних перевірок, у тому числі методом контрольних закупок;
3) результатів розгляду документів з питань надання адміністративних послуг;
4) обговорення проектів планів роботи та заслуховування звітів за окремими напрямами діяльності КРАІЛ;
5) включення даних до Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх;
6) інших питань за рішенням Голови КРАІЛ.
Не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до встановленого законодавством строку для прийняття рішень про залишення заяви про отримання ліцензії без розгляду, видачу ліцензії та відмову у видачі ліцензії та про видачу дозволу, що підтверджує відповідність приміщення для організації та проведення азартних ігор у гральному закладі вимогам, встановленим
Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор", може проводитися узгоджувальна нарада КРАІЛ з керівниками самостійних структурних підрозділів, що здійснювали підготовку відповідних проектів рішень, та юридичної служби.
Порядок денний
18. Порядки денні засідань КРАІЛ підлягають оприлюдненню на офіційному вебсайті КРАІЛ не пізніше, ніж за 3 (три) робочі дні до дня проведення засідання.
19. Порядки денні відкритого та закритого засідань КРАІЛ формуються та затверджуються не пізніше, ніж за 3 (три) робочі дні до дати їх проведення. Матеріали для формування таких порядків денних подаються завчасно, але не пізніше, ніж за 4 (чотири) робочих дні до дати засідання КРАІЛ.
20. Проекти порядків денних КРАІЛ формує самостійний структурний підрозділ, що здійснює організаційне забезпечення роботи КРАІЛ, на підставі поданих самостійними структурними підрозділами питань (матеріалів) та заявок, оформлених належним чином (додаток 1).
21. Самостійні структурні підрозділи для включення до порядку денного КРАІЛ питання, що буде розглядатися на засіданні КРАІЛ, обов'язково подають самостійному структурному підрозділу, що формує порядок денний, такі документи:
1) стосовно прийняття проектів нормативно-правових актів - матеріали, підготовлені в порядку, визначеному розділом III цього Регламенту;
2) стосовно питань надання адміністративних послуг: заявка (додаток 1); проект рішення, підготовлений відповідно до вимог законодавства та цього розділу;
3) стосовно звітування; заявка (додаток 1); звіт за окремим напрямом діяльності, що у своїй структурі містить висновки/пропозиції / прогнозні показники;
4) стосовно інших питань подається заявка (додаток 1) та необхідні матеріали для розгляду та прийняття рішення.
За ініціативою члена КРАІЛ або самостійного структурного підрозділу до документів, зазначених у цьому пункті Регламенту, також можуть бути додані інші матеріали, необхідні для розгляду питання та прийняття рішення на засіданні КРАІЛ.
22. Заявки про внесення на розгляд КРАІЛ відповідного питання погоджуються Головою або членом КРАІЛ, відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
23. У порядку денному засідання КРАІЛ з кожного питання зазначається особа, визначена пунктом 22 цього Регламенту; керівник або працівник самостійного структурного підрозділу, який буде доповідати інформацію щодо відповідного питання на засіданні КРАІЛ.
За своєчасну та належну підготовку документів для розгляду питань на засіданні КРАІЛ та надання їх для ознайомлення Голові та членам КРАІЛ у строк, визначений пунктом 25 Регламенту, відповідають керівники самостійних структурних підрозділів.
Порядок денний КРАІЛ затверджується наказом Голови КРАІЛ.
24. Самостійний структурний підрозділ, що здійснює організаційне забезпечення роботи КРАІЛ, зобов'язаний у строк, що не перевищує 3 (трьох) днів до дня проведення засідання, подавати Голові КРАІЛ проекти порядків денних для затвердження.
До порядку денного можуть бути внесені зміни безпосередньо на засіданні КРАІЛ, в тому числі у разі наявності питань, що потребують невідкладного вирішення. Такі зміни до порядку денного вносить Голова КРАІЛ за власною ініціативою або за пропозицією члена КРАІЛ.
Зміни до порядку денного засідання, що були внесені на засіданні КРАІЛ, визначаються в протоколі засідання КРАІЛ.
Надання матеріалів
25. Самостійний структурний підрозділ, що здійснює організаційне забезпечення роботи КРАІЛ, у день затвердження порядку денного надсилає порядок денний засідання КРАІЛ Голові та членам КРАІЛ, керівникові юридичної служби Апарату (далі - юридична служба), у разі необхідності іншим учасникам засідання в електронній формі шляхом надсилання на електронну пошту та з використанням СЕД КРАІЛ (у разі наявності).
Комплектування та надання Голові та членам КРАІЛ матеріалів, передбачених пунктом 21 Регламенту (крім заявки (додаток 1)), для розгляду на засіданнях КРАІЛ забезпечується керівником самостійного структурного підрозділу, що здійснював підготовку відповідного питання до розгляду, у строк що не перевищує 3 (трьох) днів до дня засідання КРАІЛ. Зазначені матеріали оформлюються з дотриманням вимог цього Регламенту.
Учасники засідання
26. У засіданнях КРАІЛ беруть участь секретар засідання КРАІЛ, представник юридичної служби та представники самостійних структурних підрозділів (з питань, що належать до їхньої компетенції), запрошені особи.
У засіданнях КРАІЛ також може брати участь керівник Апарату.
Обов'язки секретаря засідань КРАІЛ, який забезпечує і несе персональну відповідальність за документальне оформлення протоколів засідань, здійснює керівник структурного підрозділу у складі самостійного структурного підрозділу, що здійснює організаційне забезпечення роботи КРАІЛ, або інша визначена Головою КРАІЛ посадова особа.
У разі потреби, з питань, включених до порядку денного, на засідання КРАІЛ можуть запрошуватися особи, яких стосується обговорюване питання.
Повноваження представників суб'єктів ринку азартних ігор та лотерей перевіряються представником юридичної служби.
27. На відкритому засіданні КРАІЛ мають право бути присутніми усі бажаючі особи, які зареєструвалися до початку засідання КРАІЛ. Відповідальною особою за реєстрацію учасників є секретар засідання КРАІЛ.
28. Перелік осіб, які запрошені на закрите засідання КРАІЛ, формується самостійним структурним підрозділом, що здійснює організаційне забезпечення роботи КРАІЛ, за інформацією керівників самостійних структурних підрозділів, якими підготовлено питання, що виноситься на засідання КРАІЛ.
Сформований перелік осіб, які запрошені на закрите засідання КРАІЛ, завчасно надається Голові КРАІЛ.
29. Учасники засідання можуть за попереднім дозволом КРАІЛ здійснювати на засіданні КРАІЛ відео-, фото- та звукозапис, а також використовувати для цього засоби зв'язку.
Проведення засідання КРАІЛ
30. Засідання КРАІЛ є правомочним, якщо на ньому присутні 5 (п'ять) членів КРАІЛ (далі - кворум).
Якщо розгляд питань неможливий у зв'язку з відсутністю кворуму, то їхній розгляд переноситься на перший робочий день КРАІЛ, у який наявний кворум.
Засідання КРАІЛ проводяться під головуванням Голови КРАІЛ, а в разі його відсутності - члена КРАІЛ, який виконує його обов'язки та повноваження відповідно до встановленого порядку заміщення Голови та членів КРАІЛ.
31. Голова та члени КРАІЛ беруть участь у засіданнях КРАІЛ особисто.
32. Головуючий на засіданні КРАІЛ:
визначає порядок розгляду питань на засіданні КРАІЛ;
неупереджено веде засідання, спрямовуючи розгляд питань на забезпечення повного, всебічного і об'єктивного з'ясування обставин;
надає слово для доповіді (співдоповіді), оголошує наступного доповідача;
ставить питання на голосування, оголошує прийняте за результатами голосування рішення;
оголошує перерви та повідомляє про відкладення (перенесення, продовження) розгляду питання;
вживає заходів щодо підтримання порядку на засіданні;
закриває засідання;
здійснює інші повноваження.
Доповідачі
33. Питання порядку денного на засіданні КРАІЛ доповідає член КРАІЛ або керівник самостійного структурного підрозділу або інший працівник цього підрозділу, визначений його керівником.
Доповідач з кожного питання порядку денного викладає підстави винесення питання на розгляд КРАІЛ, встановлені та досліджені обставини, висновок по суті питання.
У разі розгляду питання за відсутності на засіданні КРАІЛ запрошеної особи доповідач оголошує короткий зміст її письмових пояснень (за наявності).
34. З метою з'ясування необхідної інформації та відповідних обставин з питання, що розглядається на засіданні КРАІЛ, Голова та члени КРАІЛ можуть ставити запитання доповідачу та особам, запрошеним на засідання КРАІЛ.
Головуючий повинен надати можливість кожному члену КРАІЛ висловити свою думку з питання, що розглядається.
Особи, присутні на відкритому засіданні КРАІЛ, можуть брати участь в обговоренні питань, вносити пропозиції.
Особи, запрошені на закрите засідання КРАІЛ, можуть брати участь в обговоренні питань, що їх стосуються, вносити пропозиції, давати пояснення.
Особи, запрошені на закрите засідання КРАІЛ з окремих питань, після розгляду цих питань, у подальшій роботі засідання участі не беруть, зокрема під час прийняття рішень.
Обговорення питання припиняється за рішенням Головуючого.
Учасники засідання КРАІЛ під час засідань повинні утримуватися від коментарів щодо дій Головуючого та членів КРАІЛ та втручання в їх дії.
Правила поведінки на засіданнях КРАІЛ
35. Всі присутні на засіданнях КРАІЛ зобов'язані:
1) шанобливо ставитись до Голови та членів КРАІЛ, усіх присутніх на засіданні;
2) виконувати вказівки Головуючого щодо дотримання порядку на засіданні;
3) дотримуватись тиші в залі засідань та не створювати інших перешкод для нормального проведення засідання.
За порушення правил поведінки на засіданні КРАІЛ та перешкоджання проведенню засідання КРАІЛ його учасник зобов'язаний за рішенням Головуючого залишити залу засідань КРАІЛ, про що зазначається в протоколі засідання КРАІЛ.
Головуючий може також оголосити перерву або закрити засідання.
Прийняття рішень
36. Усі члени КРАІЛ є рівноправними під час розгляду питань та прийняття рішень на засіданні КРАІЛ.
Кожен член КРАІЛ голосує особисто. Передача права голосу не допускається.
Рішення приймаються тільки тими членами КРАІЛ, які беруть участь у засіданні КРАІЛ. Якщо з поважних причин, член КРАІЛ не може взяти безпосередню участь у засіданні КРАІЛ, він має право брати участь у засіданні та голосуванні дистанційно, повідомивши Голову КРАІЛ до початку проведення засідання про ці причини.
37. Після обговорення питання Головуючий оголошує про закінчення його розгляду та перехід до голосування.
38. Перед кожним голосуванням Головуючий формулює назву і зміст рішення, що ставиться на голосування, та пропонує провести голосування щодо нього.
У голосуванні беруть участь Голова та члени КРАІЛ. Вони мають по одному голосу кожен.
Рішення КРАІЛ приймаються відкритим поіменним голосуванням шляхом голосування "за", "проти", "утримався".
Результати голосування щодо прийнятого рішення фіксуються безпосередньо на засіданні КРАІЛ (якщо рішення прийнято без зауважень і змін) шляхом накладання власноручних підписів Голови КРАІЛ та членів КРАІЛ - на зворотному боці аркуша бланка КРАІЛ, на якому викладено текст рішення (у разі, якщо текст рішення містить більше одного аркуша - на зворотному боці останнього аркуша тексту рішення).
Якщо член КРАІЛ утримався від голосування за прийняття КРАІЛ рішення, він засвідчує свою позицію поруч із своїм власноручним підписом. Цей член КРАІЛ у письмовій формі викладає свою окрему думку, яка подається секретареві засідання КРАІЛ протягом 2 (двох) робочих днів після засідання КРАІЛ і долучається до протоколу засідання КРАІЛ.
Якщо член КРАІЛ не підтримав прийняте КРАІЛ рішення, він засвідчує власноручно свою позицію "проти" поруч зі своїм власноручним підписом. Цей член КРАІЛ може також у письмовій формі викласти свою окрему думку, яка подається секретареві засідання КРАІЛ протягом 2 (двох) робочих днів після засідання КРАІЛ і долучається до протоколу засідання КРАІЛ.
Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від загального кількісного складу КРАІЛ. КРАІЛ приймає рішення про видачу та анулювання ліцензій двома третинами голосів складу КРАІЛ в порядку, встановленому
Законом України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор".
За результатами розгляду питання порядку денного КРАІЛ може прийняти одне з таких рішень: приймає рішення; не приймає рішення (у такому разі мотиви неприйняття можуть фіксуватися в протоколі засідання КРАІЛ); бере інформацію до відома; надає протокольні доручення.
Після закінчення голосування по кожному питанню Головуючий оголошує його результати та прийняте рішення.
39. У разі порушення порядку голосування або виникнення перешкод під час його проведення проводиться повторне голосування без обговорення.
40. Після завершення розгляду питань, включених до порядку денного, Головуючий оголошує засідання закритим.
41. Рішення КРАІЛ є обов'язковими до виконання на всій території України і можуть бути оскаржені в судовому порядку.
Рішення КРАІЛ набирає чинності з дня його прийняття, якщо інше не встановлено цим рішенням або законом.
Рішення КРАІЛ, які є нормативно-правовими актами, та внесені до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів, набирають чинності з дня їхнього офіційного опублікування, якщо інше не встановлено самими актами, але не раніше дня їхнього офіційного опублікування.
42. Структурний підрозділ у складі самостійного структурного підрозділу, що здійснює організаційне забезпечення роботи КРАІЛ, не пізніше 2 (двох) робочих днів з дня прийняття рішення через СЕД КРАІЛ направляє рішення особі, на яку покладено контроль за його виконанням.
43. Результат засідання КРАІЛ оформлюється протоколом.
Протокол закритого засідання КРАІЛ може містити інформацію з обмеженим доступом.
Секретар засідання КРАІЛ несе персональну відповідальність за зберігання протоколів засідання КРАІЛ, а також матеріалів засідань до передавання на зберігання до сховища тимчасового зберігання документів.
У протоколі засідання КРАІЛ зазначаються:
дата та місце проведення засідання;
посади, ініціали (ініціал імені) і прізвища присутніх, запрошених, зокрема зазначається інформація щодо відсутності на засіданні Голови або членів КРАІЛ;
питання, що розглядалися;
прийняті рішення по кожному питанню;
результати голосування по кожному питанню;
протокольні доручення (за наявності);
інше.
Протокол засідання КРАІЛ підписується Головуючим і секретарем засідання КРАІЛ.
Протокол засідання КРАІЛ складає секретар засідання КРАІЛ протягом 5 (п'яти) робочих днів після завершення засідання за формою, наведеною в Інструкції з діловодства Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей.
44. Результати голосування фіксуються у протоколі засідання КРАІЛ, а при прийняті рішень також фіксуються шляхом накладання власноручних підписів Голови та членів КРАІЛ - на зворотному боці останнього аркуша відповідного проекту рішення КРАІЛ у паперовій формі.
45. КРАІЛ на своїх засіданнях може надавати обов'язкові для виконання протокольні доручення з окремих питань її діяльності керівнику апарату або самостійним структурним підрозділам.
Протокольні доручення оформлюються секретарем засідання КРАІЛ у формі витягу з протоколу засідання КРАІЛ та службою діловодства Апарату (далі - служба з діловодства) доводяться до визначених у ньому виконавців. Інформацію про такі доручення служба діловодства доводить до відома керівника Апарату для здійснення контролю за їхнім виконанням. Керівник Апарату, у разі потреби, вносить КРАІЛ пропозиції щодо уточнення строків виконання та виконавців, визначених у відповідних дорученнях.
Витяги з протоколу подаються секретарем засідання КРАІЛ на підпис Головуючому не пізніше наступного робочого дня за днем надання доручення та в день підписання доводяться до відома виконавців та керівника Апарату через СЕД КРАІЛ.
46. Контроль за виконанням протокольних доручень КРАІЛ та у разі необхідності інформування на засіданні КРАІЛ про стан виконання протокольних доручень КРАІЛ здійснює служба з діловодства.
Інформація про стан виконання протокольного доручення КРАІЛ подається виконавцями до служби діловодства.
Особливості прийняття рішень КРАІЛ у разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів у діяльності Голови та членів КРАІЛ
47. Реальний чи потенційний конфлікт інтересів (далі - конфлікт інтересів), у разі його виникнення в діяльності Голови або членів КРАІЛ, врегульовується шляхом заявлення про наявність конфлікту інтересів. Заява про конфлікт інтересів Голови або члена КРАІЛ заноситься до протоколу засідання КРАІЛ.
Про наявність конфлікту інтересів у Голови або члена КРАІЛ може бути заявлено особисто або будь-яким іншим членом КРАІЛ чи учасником засідання КРАІЛ, якого безпосередньо стосується питання, що розглядається.
У разі виникнення конфлікту інтересів Голова або член КРАІЛ не має права брати участь у прийнятті КРАІЛ відповідного рішення.
Голова або член КРАІЛ не бере участі в голосуванні щодо такого рішення КРАІЛ, про що робиться відповідний запис у протоколі засідання КРАІЛ.
У разі якщо невзяття участі у прийнятті Голови або члена КРАІЛ призведе до втрати правомочності КРАІЛ (відсутність кворуму), участь такої особи в прийнятті рішення КРАІЛ здійснюється під зовнішнім контролем у порядку, визначеному частиною другою статті
33 та частиною другою статті
35-1 Закону України "Про запобігання корупції", про що приймається відповідне рішення КРАІЛ, яке заноситься до протоколу засідання КРАІЛ.
Документування та оприлюднення результатів засідання КРАІЛ
48. Підготовка проектів рішень КРАІЛ здійснюється структурними підрозділами КРАІЛ відповідно до цього Регламенту.
Проекти рішень КРАІЛ готуються на підставі:
законів України;
постанов Верховної Ради України;
актів Президента України;
актів Кабінету Міністрів України;
планів роботи КРАІЛ, актів КРАІЛ, доручень Голови КРАІЛ, членів КРАІЛ.
49. Проекти рішень оформлюються з урахуванням вимог, встановлених пунктом 51 цього Регламенту, та погоджуються шляхом проставляння візи в такому порядку:
особою, яка підготувала проект рішення;
безпосереднім керівником особи, яка підготувала проект рішення;
керівником самостійного структурного підрозділу, відповідального за підготовку питання;
керівниками інших самостійних структурних підрозділів, які брали участь у підготовці питання;
керівником самостійного структурного підрозділу, що відповідає за запобігання та виявлення корупції;
керівником юридичної служби;
керівником Апарату з питань віднесених до його компетенції;
членом КРАІЛ, який координує підготовку проекту рішення.
Проекти рішень з питань, ініційованих Головою КРАІЛ, погоджуються Головою КРАІЛ.
50. Рішення повинно:
1) бути чітким, конкретним, лаконічним інформативним та відповідати орфографічним, лексичним, морфологічним, синтаксичним, стилістичним, пунктуаційним нормам;
2) виготовлятися на відповідному бланку КРАІЛ, затвердженому окремим організаційно-розпорядчим документом КРАІЛ;
3) містити обов'язкові реквізити, а саме: найменування органу, назву виду документа, дату, реєстраційний номер документа, місце видання, заголовок до тексту, текст, підпис.
Заголовок до тексту рішення повинен бути лаконічним, відображати основний зміст рішення, відповідати на питання "про що?" та розміщуватися в лівій частині бланка під датою документа. Якщо в рішенні йдеться про кілька питань, його заголовок може бути узагальнений. Заголовок друкується шрифтом розміром 12 друкарських пунктів гарнітури Times New Roman.
Текст рішення повинен складатися з двох частин: констатуючої та розпорядчої частини, що друкуються шрифтом розміром 14 друкарських пунктів гарнітури Times New Roman.
Констатуюча частина рішення складається з преамбули та описової частини.
Преамбула повинна мати посилання на відповідну структурну одиницю нормативно-правового або локального акта КРАІЛ, що визначає повноваження КРАІЛ та підставу його прийняття, також може містити стислу інформацію про мету прийняття цього рішення. Зазначена частина може починатися зі слів: "Відповідно до", "Керуючись", "На виконання" та закінчується словами "вирішила".
Розпорядча частина повинна містити конкретні завдання, заходи із зазначенням виконавців і термінів виконання.
Розпорядча частина поділяється на пункти і підпункти, які нумеруються арабськими цифрами з крапками, та в разі необхідності, можуть визначати форму оприлюднення рішення, містити положення про набрання чинності рішення та про визначення посадової особи (ініціали (ініціал імені) і прізвище), на яку покладається контроль за виконанням рішення.
6) містити протокольні дані (дата засідання та номер протоколу засідання), що розміщується внизу останньої сторінки рішення;
7) містити відбиток печатки КРАІЛ у випадках, встановлених законодавством.
Внутрішнє погодження проекту рішення у паперовій формі здійснюється працівниками КРАІЛ в межах компетенції шляхом проставляння візи, яка оформлюється відповідно до ДСТУ 4163-2003 і включає: особистий підпис, ініціали (ініціал імені) і прізвище посадової особи, яка візує документ, її посаду, дату візування.
Зауваження/застереження і пропозиції до проекту рішення, оформленого у паперовій формі, викладаються на окремому аркуші, про що на проекті робиться відмітка "Із зауваженнями/застереженнями".
50-1. У разі надходження декількох заяв від одного заявника про видачу (анулювання) ліцензій на гральний автомат, гральний стіл та/або на гральний стіл з кільцем рулетки, рішення про видачу (анулювання), відмову у видачі відповідних ліцензій та залишення таких заяв без розгляду можуть оформлюватися одним документом.
( Регламент доповнено пунктом 50-1 згідно з Рішенням Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей
№ 208 від 29.04.2021 )
51. Проекти рішень про розгляд проектів нормативно-правових актів та стратегії розвитку державної політики у сфері організації та проведення азартних ігор та лотерей оформлюються з урахуванням вимог, встановлених пунктом 55 та розділом III цього Регламенту.
52. Порядок розміщення рішень КРАІЛ на офіційному вебсайті КРАІЛ визначається окремим організаційно-розпорядчим документом КРАІЛ. Рішення КРАІЛ про внесення відомостей про фізичну особу, стосовно якої наявні обмеження участі в азартних іграх, до Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх на офіційному вебсайті КРАІЛ не розміщуються.
53. Рішення КРАІЛ зберігаються службою діловодства.
III. Нормотворча діяльність (розроблення, подання на розгляд КРАІЛ проектів нормативно-правових актів)
Порядок розроблення (підготовки) нормативно-правових актів
54. Нормотворча діяльність КРАІЛ провадиться на основі та на виконання законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, на підставі плану діяльності КРАІЛ з підготовки проектів регуляторних актів (далі - регуляторний план), а також з власної ініціативи.
................Перейти до повного тексту