- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
РІШЕННЯ
Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню у 2022 році
вирішила:
1. Затвердити Перелік показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2022 році (додаток 1), Перелік показників якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2022 році (додаток 2) та Перелік показників якості послуг із доступу до Інтернету, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2022 році (додаток 3).
2. Операторам телекомунікацій відповідно до розділу 4 Положення протягом 2021 року забезпечити проведення випробувань показників якості телекомунікаційних послуг, які включені до переліків показників якості послуг, що визначені у пункті 1 цього рішення.
3. Операторам телекомунікацій оприлюднити інформацію щодо якості телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому пунктом 3.3 Положення, та подати до НКРЗІ звіти за 2021 рік за формою згідно з додатком до Положення (11-ЯТП) не пізніше 31 січня 2022 року.
4. Департаменту зв'язку провести узагальнення звітів операторів телекомунікацій за 2021 рік та розмістити їх на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет до 31 березня 2022 року.
5. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити це рішення на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет та опублікувати в офіційному державному бюлетені.
Голова НКРЗІ |
О. Животовський |
Додаток 1
до рішення НКРЗІ
08.12.2020 N 475
ПЕРЕЛІК
показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку, рівні яких підлягатимуть обов'язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2022 році
1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв'язку, виконаних за нормований час.
2. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.
3. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
4. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.
................Перейти до повного тексту