- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 червня 2010 р.
за № 429/17724
Про затвердження Положення про якість телекомунікаційних послуг
1. ЗатвердитиПоложення про якість телекомунікаційних послуг, що додається.
2. Департаменту телекомунікацій та Юридичному управлінню подати це рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Управлінню організаційно-аналітичного забезпечення діяльності оприлюднити рішення на веб-сайті НКРЗ.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики Міністр транспорту та зв'язку України Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва Голова Антимонопольного комітету України |
О.В. Поволоцький К.О. Єфименко М. Бродський О. Костусєв |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії
з питань регулювання
зв'язку України
15.04.2010 № 174
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 червня 2010 р.
за № 429/17724
ПОЛОЖЕННЯ
про якість телекомунікаційних послуг
1. Визначення термінів
У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:
випробування якості телекомунікаційної послуги - процес виконання сукупності операцій і правил вимірювання параметрів якості послуг та обчислення показників якості телекомунікаційної послуги за встановленою методикою;
параметр якості телекомунікаційної послуги (параметр ЯТП) - кількісна характеристика послуги, отримана в результаті вимірювання, опитування або як дані звітності;
( Абзац четвертий глави 1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
№ 253 від 30.06.2020 )
показник якості телекомунікаційної послуги (показник ЯТП) - кількісна характеристика послуги, яка отримана шляхом розрахунку з параметрів якості та визначає результат діяльності оператора, провайдера телекомунікацій з надання послуг та обслуговування споживачів;
( Абзац п'ятий глави 1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
№ 253 від 30.06.2020 )
якість телекомунікаційної послуги - сукупність показників, які характеризують споживчі властивості телекомунікаційної послуги та визначають її здатність задовольнити заявлені, встановлені і замовлені потреби споживача послуги.
2. Загальні положення
2.1. Це Положення визначає організаційно-правові засади всебічного та періодичного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, які надаються операторами, провайдерами телекомунікацій на ринку телекомунікацій.
2.2. Це Положення визначає порядок:
оприлюднення інформації про рівні якості телекомунікаційних послуг;
організації проведення випробувань показників ЯТП.
( Абзац третій пункту 2.2 глави 2 в редакції Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
№ 253 від 30.06.2020 )
2.3. Визначення рівнів показників ЯТП та доведення їх до споживачів здійснюються з метою захисту прав споживачів щодо своєчасного і якісного одержання телекомунікаційних послуг та забезпечення рівних умов діяльності операторів, провайдерів телекомунікацій у сфері телекомунікацій.
2.4. Дія цього Положення поширюється на Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (далі - НКРЗІ), операторів та провайдерів телекомунікацій, які здійснюють діяльність з надання телекомунікаційних послуг споживачам.
( Пункт 2.4 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
№ 80 від 10.02.2015 )
2.5. Контроль за виконанням вимог цього Положення здійснює НКРЗІ.
( Пункт 2.5 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
№ 80 від 10.02.2015 )
3. Оприлюднення інформації щодо якості телекомунікаційних послуг
3.1. Оприлюдненню підлягає така інформація щодо якості телекомунікаційних послуг:
дані щодо забезпечених/досягнутих рівнів показників ЯТП, за якими вони надавались протягом року (звітного періоду);
дані щодо мінімальних швидкостей передавання та приймання даних для послуг доступу до Інтернету для фіксованого зв'язку, які зазначені в публічному договорі про надання телекомунікаційних послуг, станом на кінець останнього дня звітного року (звітного періоду);
( Пункт 3.1 глави 3 доповнено новим абзацом третім згідно з Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
№ 253 від 30.06.2020 )
дані щодо розрахованих максимальних швидкостей передавання та приймання даних для послуг доступу до Інтернету для рухомого (мобільного) зв'язку, які зазначені в публічному договорі про надання телекомунікаційних послуг, станом на кінець останнього дня звітного року (звітного періоду);
( Пункт 3.1 глави 3 доповнено новим абзацом четвертим згідно з Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
№ 253 від 30.06.2020 )
заплановані рівні показників ЯТП, за якими вони будуть надаватись у році, наступному за звітним.
3.2. Перелік показників ЯТП, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню, визначається рішенням НКРЗІ відповідно до нормативно-правових актів центрального органу виконавчої влади в галузі зв'язку, якими визначені вимоги щодо рівня ЯТП. Таке рішення приймається НКРЗ до початку звітного року.
3.3. Оператори телекомунікацій повинні оприлюднювати інформацію про рівні показників ЯТП не пізніше 31 січня року, наступного за звітним, шляхом розміщення інформації на власних веб-сайтах та/або у місцях продажу телекомунікаційних послуг.
................Перейти до повного тексту