1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Індивідуальна податкова консультація


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
31.08.2020 N 3633/ІПК/99-00-04-01-03-06
Державна податкова служба України розглянула звернення Товариства стосовно поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку, та керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє.
Як зазначено у зверненні, Товариство отримало рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) та подало скарги на такі рішення разом з клопотаннями про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску, в результаті чого отримало квитанції з відмовою у прийнятті таких документів.
Заявник просить надати роз'яснення щодо можливості скористатись своїм правом на поновлення з поважних причин строку на подання скарги в адміністративному порядку.
Рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку (пункт 56.1 статті 56 Кодексу).
Згідно з підпунктом 56.23.1 пункту 56.23 та пунктом 56.3 статті 56 Кодексу скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Однак, відповідно до внесених змін Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві" від 16.01.2020 р. N 466-IX до пункту 56.3 статті 56 Кодексу платник податків має право, протягом шести місяців з дати закінчення строку, подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). У скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку. Контролюючий орган вищого рівня, розглядаючи клопотання платника податків, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.
Крім того, відповідно до підпункту 56.23.2 пункту 56.23 статті 56 Кодексу скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Так, пунктом 5 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. N 1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" визначено, що скарга подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв'язку з урахуванням вимог Законів України від 22.05.2003 р. N 851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг", від 05.10.2017 р. N 2155-VIII "Про електронні довірчі послуги"та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. N 557 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 р. за N 959/30827.

................
Перейти до повного тексту