1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Л И С Т
24.12.2004 N 11733-3-11/17
Соціал-демократичній
перспективі
Харківській обласній
молодіжній організації
Щодо мови реклами
У Держспоживстандарті України розглянуто Вашого листа від 06.12.2004 N 12-04/26, на що, у межах компетенції, повідомляємо наступне.
Згідно зі ст. 150 Конституції України право офіційного тлумачення законів України належить до компетенції Конституційного Суду України.
Роз'яснення інших органів виконавчої влади мають рекомендований характер.
Виходячи із вищевказаного, Держспоживстандарт України з метою практичної допомоги щодо застосування окремих положень Закону України "Про рекламу" (далі - Закон) висловлює свою точку зору стосовно деяких питань.
Відповідно до ст. 6 Закону України "Про рекламу" застосування мови у рекламі здійснюється відповідно до чинного законодавства України про мови.
Під чинним законодавством України про мови слід розуміти всю сукупність законів та підзаконних нормативно-правових актів України, які регулюють відносини, пов'язані із застосуванням мови взагалі. Зокрема законодавство України про мови складається з Конституції України, Закону УРСР "Про мови в Українській РСР", законів України "Про інформацію", "Про ратифікацію Європейської хартії регіональних мов або мов меншин", Указу Президента України "Про вдосконалення забезпечення реалізації державної мовної політики", Постанови Верховної Ради України "Про Рекомендації парламентських слухань "Про функціонування української мови в Україні" та інш.
Згідно зі ст. 33 Закону "Про мови в Українській РСР" в Українській РСР мовою офіційних засобів масової інформації є українська мова.

................
Перейти до повного тексту