- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
П О С Т А Н О В А
Про дотримання Порядку роботи із зверненнями громадян та організації їх особистого прийому в органах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
2. Директорам виконавчих дирекцій відділень Фонду, керівникам структурних підрозділів Виконавчої дирекції Фонду забезпечити дотримання графіків особистого прийому громадян, розгляд і надання відповідей авторам звернень в установлені законодавством терміни.
3. Керівникам виконавчих дирекцій відділень Фонду та його робочих органів постійно проводити аналіз і узагальнення розгляду звернень, заяв і скарг громадян з метою усунення та недопущення причин, які спричиняють ці звернення. Інформувати Виконавчу дирекцію Фонду про стан проведення даної роботи до 10 липня та 10 січня щорічно.
4. Виконавчій дирекції Фонду, відділенням та їх робочим органам систематично брати участь у роз'ясненні діючого законодавства з питань соціального страхування через засоби масової інформації та використовуючи з цією метою комісії (уповноважених) із соціального страхування підприємства, установи, організації.
5. Контроль за виконанням постанови покласти на першого заступника директора Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Суботу М.В.
Голова правління | О.В.Гаряча |
Додаток
ІНФОРМАЦІЯ
про дотримання Порядку роботи із зверненнями громадян та організації їх особистого прийому в органах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за 2003 рік і перше півріччя 2004 року
З метою забезпечення реалізації права на звернення громадян відповідно до
Конституції України, Закону України
"Про звернення громадян", Указу Президента України "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" від 13.08.2002 р.
N 700/2002 була прийнята постанова правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 27.11.2002 р.
N 67 "Про затвердження Порядку роботи із зверненнями громадян та організації їх особистого прийому в органах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності".
Дана постанова доведена до відділень Фонду та робочих органів. На виконання постанови виконавчі дирекції здійснили певні організаційні заходи, які сприяли поліпшенню роботи із зверненнями громадян. Наказами визначені порядок організації, проведення і затверджені графіки особистого прийому громадян керівниками виконавчих дирекцій та робочих органів, відповідальними працівниками апарату. Проведені виїзні семінари-навчання в районах з працівниками робочих органів, відповідальних за дану ланку роботи.
Питання роботи із зверненнями громадян, їх особистого прийому включені в плани навчання і підвищення кваліфікації працівників відділень Фонду та їх робочих органів. З метою забезпечення інформованості громадян та страхувальників виконавчі дирекції проводять семінари, систематично публікують матеріали з питань соціального страхування в місцевих засобах масової інформації, здійснюють виступи на радіо, телебаченні, приймають участь у "гарячих лініях", "круглих столах", рубриках "Газета в газеті" і т. п. В ряді областей при проведенні заходів в регіонах за участю керівників підприємств різних форм господарювання, профактиву, уповноважених з питань соціального страхування виїжджають працівники і спеціалісти виконавчих дирекцій відділень з роз'ясненнями діючого законодавства з питань соціального страхування, проводять прийом громадян.
Питання роботи із зверненнями громадян, їх особистого прийому вивчаються під час проведення комплексних ревізій в регіонах та робочих органах Фонду. За підсумками роботи щорічно і за півроку готується звітність, результати заслуховуються на засіданнях правлінь відділень Фонду.
Результати роботи із зверненнями громадян в 2003 році, першому півріччі 2004 року характеризуються такими показниками.
Відділеннями Фонду у 2003 році розглянуто 11649 письмових звернень, на особистому прийомі прийнято 45108 громадян, відповідно за перше півріччя 2004 року 9175 і 26136.
Аналіз звернень показує, що левову частку складають питання застосування чинного законодавства щодо умов та порядку призначення, розмірів, нарахування і виплати допомоги по соціальному страхуванню за усіма її видами. Більшість таких звернень громадян розглядаються і вирішуються робочими органами Фонду на місцях. Так, в результаті втручання працівників робочих органів Тернопільського облвідділення Фонду (Підволочиська, Шумська, Монастириська, Борщівська, Бучацька МВКД) матерям - працівникам сільськогосподарських товариств виплачена допомога при народженні дитини, по вагітності та пологах, по догляду за дитиною до 3-х років. Часто причиною скарг цієї категорії застрахованих осіб являється невиплата роботодавцем вчасно заробітної плати і, відповідно, затримка нарахування і сплати внесків по соціальному страхуванню з тимчасової втрати працездатності, або проти підприємств, в яких працюють заявники, були порушені справи про банкрутство.
................Перейти до повного тексту