1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ГУ ДФС у м. Києві
Лист
15.09.2016 № 20463/10/26-15-08-04-14
Працівники органів Державної фіскальної служби України у своїй діяльності керуються нормами Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України), із змінами та доповненнями, та діють на підставі і у межах, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до положень п.п. 14.1.172 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкова консультація - допомога контролюючого органу конкретному платнику податків стосовно практичного використання конкретної норми закону або нормативно-правового акта з питань адміністрування нарахування та сплати податків чи зборів, контроль за справлянням яких покладено на такий контролюючий орган.
При цьому, статтею 52 ПК України, зокрема, встановлено, що за зверненням платників податків контролюючі органи безоплатно надають консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства.
Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
Подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку здійснюється відповідно до вимог ПК України, Законів України від 22.05.2003 № 851-ІV "Про електронні документи та електронний документообіг" (далі – Закон 851), від 22.05.2003 № 852-ІV "Про електронний цифровий підпис" (далі – Закон 852), наказу ДПА України від 10.04.2008 № 233 "Про подання електронної податкової звітності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за № 320/15011 (далі - Наказ 233).
Загальні принципи організації інформаційного обміну під час подання платниками податків податкової звітності до органів Державної фіскальної служби України в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису визначені положеннями Наказу 233.
Зазначеним наказом затверджена Інструкція з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку (далі – Інструкція), додатком № 1 до якої є примірний договір про визнання електронних документів (далі – Договір). Предметом Договору є визнання податкових документів, поданих платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису до контролюючих органів засобами телекомунікаційного зв'язку.
У відповідності до положень ст. 9 Закону 851 електронний документообіг (обіг електронних документів) - сукупність процесів створення, оброблення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, використання та знищення електронних документів, які виконуються із застосуванням перевірки цілісності та у разі необхідності з підтвердженням факту одержання таких документів.
Порядок електронного документообігу визначається державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності згідно з законодавством.

................
Перейти до повного тексту