1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДФС
Лист
07.09.2016 № 19336/6/99-99-08-02-01-15
Про розгляд звернення
Державна фіскальна служба України розглянула звернення і повідомляє.
Порядок електронного документообігу між платниками податків та контролюючими органами з приводу подання податкових документів в електронному вигляді із використанням електронного цифрового підпису регламентується Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженою наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованою у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за № 320/15011 (далі – Інструкція).
Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді відповідно до законодавства на підставі укладеного з контролюючим органом договору про визнання електронних документів (далі – Договір).
На сьогодні ДФС спрощено процес укладання Договорів про визнання електронних документів з територіальними органами ДФС, а саме – платником податків укладається один Договір з територіальним органом ДФС за основним місцем обліку, який надає право подавати податкові документи до будь-якого органу ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку.
Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.
Водночас контролюючий орган має право розірвати договір в односторонньому порядку, зокрема у разі зміни платником податків місця реєстрації (пункт 4 розділу 6 додатка 1 до Інструкції).
У разі розірвання контролюючим органом в односторонньому порядку Договору платник податків, договір з яким розірвано, має право до складання нового Договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами "а" і "б" пункту 49.3 статті 49 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – Кодекс) (абзац третій пункту 49.4 статті 49 розділу ІІ Кодексу).

................
Перейти до повного тексту